Search
Close this search box.
پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

با الهام از قله های یخی نمادین پوشیده از برف آلپ ایتالیا، یوونتوس پیراهن خانگی 23/24 خود را از آدیداس رونمایی کرد که رابطه باشگاه با رنگ صورتی را احیا می کند. پیراهن جدید خارج از خانه یوونتوس برای فصل 23/24 به پشتوانه یک طراحی پیراهن خانگی قوی است که از راه راه های گورخر الهام گرفته شده است که با توجه به ظاهر سنتی بیانکونری منطقی است. اما این زمینه به طراحی پیراهن خارج از خانه که در عوض از خط افق اطراف تورین الهام می گیرد، نمی آید. ظاهری که عمدتاً سفید است، دارای زیبایی چشم نوازی است که قله‌های یخی پوشیده از برف نمادین آلپ ایتالیا را منعکس می‌کند. راه راه‌های خاکستری و صورتی نمادین یوونتوس که بر فراز زمینه سفید شفاف آن قرار دارد، بافتی ناهموار را نشان می‌دهد که نمای صخره‌ای مونت روزا را منعکس می‌کند. چیزی که به ما می دهد یک کیت شیک و زیبا با اشاره واضح به تورین در ظاهری چشمگیر و اصیل است. صورتی سنتی برای اولین بار از فصل 2015/2016 بازگشتی خوشایند به پیراهن خارج از خانه نشان می‌دهد، در حالی که آن حلقه‌های متناوب با آن ترمیم گرافیکی اضافی برجسته می‌شوند. تضاد اضافی توسط یقه، سه راه راه روی شانه ها، نوارهای کناری، نام تجاری، اسپانسر و تاج باشگاه، که همگی به رنگ مشکی هستند، ایجاد می شود. لباس جدید برای اولین بار در بازی های تدارکاتی بیانکونری که از 23 ژوئیه و در دیدار با بارسلونا در ورزشگاه لِوی در کالیفرنیا آغاز می شود، پوشیده خواهد شد. پیراهن دوم تیم یوونتوس فصل 2024 پیراهن دوم تیم یوونتوس فصل 2024

پیراهن دوم تیم یوونتوس فصل 2024

پس از اعلام مشارکت جدید، آدیداس پیراهن خانگی آ اس رم در فصل 2024-2023 را با طرحی که عناصر نمادین پیراهن جالوروسی در اوایل دهه 1990 را به نمایش می‌گذارد که با سبک مدرن به روز شده است. پس از یک دوره کوتاه اما موفق با New Balance (نیو بالانس)، رم فصل جدیدی را با یک دوست قدیمی شروع می‌کند و آدیداس اخیراً به عنوان شریک فنی جدید جالوروسی معرفی شده است. اکنون، مدت کوتاهی پس از آن اعلامیه، ما با منتشر شدن پیراهن خانگی فصل 23/24 باشگاه، اولین نسخه را دریافت می کنیم. بنابراین، پس از 30 سال، سه راه راه با طرحی که از دهه 1990 و به طور خاص فصل 1992/1993 الهام گرفته شده، به پیراهن آ اس رم بازگشت. با اتخاذ رویکردی مینیمالیستی و کلاسیک، این طرح در رنگ‌های سنتی باشگاه ارائه می‌شود، که دارای پایه‌ای به رنگ قرمز کلاسیک با جزئیات زرد تقویت‌شده، همراه با بازگشت نشان گرگ نمادین در سینه چپ لوپتو، که برای اولین بار بر روی پیراهن در سال 1978 نمایان شد و از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از هویت باشگاه تبدیل شده است. یقه دارای شکل V شکل آجدار با تزئینات زرد در زمینه قرمز است، در حالی که سه راه راه از شانه ها پایین می آیند و روی شورت منعکس می شوند. این پیراهن با سجاف دم پرستویی ساخته شده است و با جزئیاتی در پشت گردن که از هواداران باشگاه الهام می گیرد، به پایان رسیده است و یکی از نمادین ترین عبارات هواداران آ اس رم را جشن می گیرد: “Daje Roma Daje” (Come on Rome) ، بیا رم ، بیا رم!). یکی از نکات قابل توجه عدم وجود اسپانسر، پس از فروپاشی قرارداد باشگاه با DigitalBits در پایان فصل گذشته است. رم لوگوی شرکت بلاک چین را با علامت نمادین “SPQR” جایگزین کرد (حرکتی که آن‌ها در پیراهن نسخه دربی 2017 نایک استفاده کردند) و تا پایان فصل 22/23 در جای خود باقی ماند – و بلافاصله ظاهر لباسی که قبل از آن نیز ظاهر خوبی داشت، را ارتقا داد. و تا کنون هیچ سخنی در مورد اسپانسر جایگزینی وجود نداشته است، اما از نظر ما این تنها حس مینیمالیستی و سبک قدیمی این طراحی جدید را ارائه می دهد.این شرایط احتمالاً دوام نخواهد آورد، بنابراین تا می توانید آن را بدون اسپانسر دریافت کنید! مایکل واندل، مدیر ارشد تجاری و برند آ اس رم ، اظهار داشت: “به عنوان یک باشگاه، ما دائما در تلاش هستیم تا تعادل مناسب بین قدیمی و جدید، باستان و مدرن را پیدا کنیم. بازگشت همکاری ما با آدیداس و عرضه این کیت به ما این امکان را می دهد که به گذشته نگاه کنیم و به بزرگ ترین قهرمانان تاریخ باشگاه خود احترام بگذاریم، به سبکی که به طور همزمان جاه طلبی های ما را برای آینده منتقل می کند. پیراهن اول تیم آ اس رم فصل 2024

پیراهن اول تیم آ اس رم فصل 2024

مثل همیشه باسلیقه، آدیداس از پیراهن خانگی آژاکس برای فصل 2023-2024 رونمایی کرد و نشان باشگاه را برای اولین بار بعد از بیش از ۱۵ سال در قسمت مرکزی روی سینه پیراهن قرار داد. رنگ سفید و قرمز پیراهن خانگی آژاکس ظاهری نمادین است که در سراسر جهان شناخته شده و در یک آن قابل تشخیص است. حفظ ظاهر سنتی و در عین حال جدید، سال به سال باید یکی از چالش‌های بزرگ دنیای طراحی باشد، با این حال آدیداس دوباره آن را ترتیب می‌دهد، این بار با یک تغییر ساده در محل قرارگیری تاج باشگاه که برای اولین بار بعد از فصل 2008-2007 در قسمت مرکزی پیراهن قرار می‌گیرد. نشان آژاکس اولین بار در اوایل دهه ۷۰ به نمایش درآمد و در قسمت مرکزی پیراهن قرار گرفت. سپس در فصل 1983-1982 زمانی که آژاکس TDK را به عنوان اسپانسر پیراهن اول معرفی کرد به سمت چپ بالا رفت، در سال 1992-1991 برای ۱۷ فصل دیگر با ABN Amro به عنوان حامی اصلی به موقعیت مرکزی اصلی خود بازگشت که دوباره روی پیراهن زنان دیده می‌شود. لوگو های آدیداس و زیگو که در راستای موقعیت مرکزی تاج آژاکس هستند در مرکز روی پیراهن دیده می‌شوند درست شبیه به صلیب‌های نمادین سنت اندرو آمستردام که به‌صورت عمودی به‌عنوان جزئیات یقه نشان داده می‌شوند. خط قرمز نمادین از پارچه‌ای گرانبها ساخته شده است، با راه راه‌های عمودی ظریف برای بالا بردن جذابیت کلاسیک، در حالی که یقه و سرآستین‌ها جزئیات بیشتری را به ظاهر نهایی پیراهن اضافه می‌کنند. پیراهن اول تیم آژاکس فصل 2024 پیراهن اول تیم آژاکس فصل 2024

پیراهن اول تیم آژاکس فصل 2024

بنفیکا برای جشن گرفتن 120مین سالگرد باشگاه، پیراهن دوم فصل 24/23 خود را از برند آدیداس عرضه کرده ‌است؛ با طراحی که یادبودی است به میلیون‌ها طرفدار این باشگاه در سراسر جهان. پنج قاره، پنج رنگ، پنج رگه در قسمت جلو. پیراهن خارج از خانه جدید فصل 2023-2024 بنفیکا از برند آدیداس، یادبودی است در مقیاس جهانی به طرفداران آن‌ها. زمینه مشکی رنگ آن تضمین می‌کند که تمام توجهات بر گرافیک راه راه عمودی بخش جلویی آن باشد که یادبودی است به میلیون‌ها حامی بنفیکا در سراسر دنیا. در مقیاس جهانی و علاوه بر اروپا به ‌عنوان نقطه آغاز این باشگاه، اس ال بنفیکا با یک نماینده جهانی در چهار قاره دیگر نیز می‌درخشد؛ حقیقتی با احتساب 69 کشور مختلف که در آنجا بازی کرده ‌است، با بازیکنانی از 55 کشور مختلف که نیمکت آن را تجربه کرده‌اند و حتی با نمایندگی رسمی که از طریق کاساس دو بنفیکا در 12 کشور دارد. این طراحی با تاکید بر رنگ سفید روی خطوط عمودی و رگه‌های جانبی چارچوب‌بندی شده است که نام برند روی سینه و شانه‌ها قرار دارد و آن‌ هم به رنگ سفید است. علاوه‌بر طراحی، این پیراهن با استفاده از تکنولوژی پرایم‌گرین ( Primegreen ) آدیداس تولید شده است؛ یعنی با استفاده از مواد باکیفیت بازیافتی که تعهدی به حذف کامل پلی استر و همچنین پسماندهای پلاستیکی تا سال 2024 است. پیراهن دوم تیم بنفیکا فصل 2024

پیراهن دوم تیم بنفیکا فصل 2024

با الهام از میراث صنعتی منچستر، آدیداس امروز پیراهن بازی‌های خانگی فصل 24/23 منچستر یونایتد را عرضه کرده ‌است که شیاطین سرخ برای اولین‌ بار در بازی لیدز یونایتد در نروژ در تاریخ 12 جولای آن را به تن خواهند کرد. پس ‌از پیش‌نمایش اولیه پیراهن رپر آیچ در گلستونبری در همین آخر هفته، پیراهن مخصوص بازی‌های خانگی جدید منچستر یونایتد برای فصل 2023-2024 از برند آدیداس هم‌اکنون رسما عرضه شده است که نگاه درستی از تمام آن جزئیات زیبای نهفته در آن به ما می‌دهد. آن جزئیات موردنظر عبارت‌اند از گل رز قرمز نمادین که در یک الگوی هندسی در تمام طول بدن پدیدار می‌شود که الهام گرفته از پل بین منچستر و سلفورد است که در دوران انقلاب صنعتی بنا گردید. پل رودخانه‌ ایرول نماد همیشگی ارتباط عمیق مانکونی‌ها ( بومیان منچستر ) با میراث صنعتی شهر بوده است. این مورد به‌ طور گسترده نشانه قدرت منچستر تلقی می‌شود و اینکه چگونه مثل انقلاب صنعتی، این شهر بر جهان گسترده‌تری اثر گذاشته است. الگوی راه‌راه جدید مبتنی بر یک طراحی عمدتا قرمز مشکی است که تاج باشگاه و نشان آدیداس روی سینه به رنگ سفید و با سه رگه روی قسمت شانه به رنگ مشکی پدیدار شده‌اند. در تکمیل طراحی یک یقه با طراحی بافت‌دار مسطح و راه‌راه وجود دارد که رنگ‌های قرمز، سفید و مشکی باشگاه را به نمایش می‌گذارد. اینگو ترنر، طراح اصلی در مرکز فوتبال آدیداس گفت: «حمایت و ارتباط جاودانه‌ای که طرفداران منچستر یونایتد نسبت ‌به باشگاه و شهرشان دارند، منحصربه‌فرد است و برای تولید مجدد پیراهن بازی‌های خانگی این فصل، ما صرفا برای تجلیل از میراث صنعتی شهر، از همین موضوع الهام گرفته‌ایم. گل رز قرمز نمادی است که حس عظیمی از غرور را در مردم منچستر برمی‌انگیزد و ارتباط غیرقابل‌انکار باشگاه با تاریخچه غنی شهر را بیان می‌کند. این طراحی حقیقتا مردم و شهری را قهرمان جلوه می‌دهد که منچستر یونایتد را به جایگاه امروزیش رسانده‌اند- و ما بی‌صبرانه منتظر این هستیم که ببینیم طرفداران و بازیکنان با پوشیدن پیراهن یکسان متحد شده‌اند، آن هم در فصلی که قرار است برای این باشگاه بسیار مهم باشد.» پیراهن اول تیم منچستر یونایتد فصل 2024 پیراهن اول تیم منچستر یونایتد فصل 2024

پیراهن اول تیم منچستر یونایتد فصل 2024

پس از 10 سال همکاری با یکدیگر و با وجود تمدید قرارداد در سال 2018، رابطه بین وینیسیوس جونیور و نایک اخیراً غیر قابل ترمیم به نظر می رسید. با این حال، اکنون، در یک چرخش دراماتیک، به نظر می رسد که وینی نه تنها می تواند باقی مانده قرارداد خود را ببیند، بلکه می تواند به خوبی به این هدف متعهد شود و در کنار امباپه و هالند در اوج فهرست نایک قرار گیرد. استعداد وینیسیوس جونیور واقعاً هرگز مورد تردید نبوده است. این بازیکنی است که در سال 2017 به عنوان یک بازیکن 16 ساله به مبلغ 38 میلیون پوند توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، که تا سن 21 سالگی دو قهرمانی لالیگا و یک مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرده بود و تا سن 22 سالگی خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان روی کره زمین و بخش مهمی از خط حمله یکی از مشهورترین تیم های بین المللی تاریخ معرفی کرده است. به تعبیر رون بورگوندی بزرگ: او به نوعی یک معامله بزرگ است. وینیسیوس جونیور از همان دوران کودکی توانایی و پتانسیل او در خارج از توجه نایک نبود. وینی در 13 سالگی قراردادی 10 ساله با غول های آمریکایی امضا کرد و این قرارداد در سال 2018 برای یک دهه دیگر تمدید شد. اما مدت کوتاهی پس از آن، اوضاع شروع به بدتر شدن کرد. مرد رئال مادرید شروع به احساس کم ارزش شدن توسط این برند کرد. او که به خاطر برخی کمپین‌های تبلیغاتی نادیده گرفته شده بود و معمولاً رفتاری را که احساس می‌کرد برخی از معاصرانش از آن لذت می‌برند دریافت نمی‌کرد، شروع به این احساس کرد که شرایط آن تمدید قرارداد در سال 2018 همه‌جانبه نشان‌دهنده وضعیت رو به رشد او نیست. این موضوع باعث شد تا گزارش هایی مبنی بر طرح شکایت از سوی این بازیکن در آستانه جام جهانی 2022 و تلاش او برای فسخ قراردادش منتشر شود. در داخل زمین، بزرگ‌ترین نشانه‌ای که نشان می‌داد همه چیز بین بازیکن و برند خوب نبود، این بود که وینی بوت های مشکی نایک و هم چنین مدل‌های قدیمی‌تر را می پوشید – این دو نشانه کلیدی بود که قرارداد یا به پایان رسید یا به زودی تمام می‌شود. تا این لحظه، او به یکی از بازیگران کلیدی نایک تبدیل شده بود که آخرین نسخه‌های منتشر شده را می پوشید و این شامل حضور در سری پریمیوم DreamSpeed نیز می‌شد. ظاهراً این موضوع به دادگاه رفت و علیرغم امیدهای او، پرونده به نفع نایک صادر شد. در نتیجه، شراکت و مسئولیت‌های وینیسیوس در آن کاهش یافت و این جوان 22 ساله فقط حداقل نیازها یعنی پوشیدن کفش‌های نایک، بدون پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا بدون حضور در رویدادهای نایک را انجام می‌داد. با این حال، به طور ناگهانی، اولین نشانه‌های بازسازی پل‌ها در حال نمایان شدن است. به دنبال توهین نژادپرستانه ای که وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا در ماه مه مورد آن قرار گرفت، نایک به سرعت حمایت خود را در رسانه های اجتماعی نشان داد. وینیسیوس جونیور وینیسیوس در نبرد علیه نژادپرستی، به ویژه در لالیگا، اما در سراسر جهان به نمایش درآمده است، و این با پوشیدن لباس تمام مشکی برزیل که به طور واضح توسط پلتفرم Swoosh تولید شده بود در نیمه اول بازی خود مقابل گینه، قابل توجه بود. پس از آن، تصویری از وینیسیوس با انبوهی از کیسه‌های خرید نایک منتشر شد، که مشخصاً مهاجم از خریدهای اخیر با سووش لذت برده است. اگر شانسی برای شروع مجدد شراکت وجود نداشته باشد، به هیچ وجه آن تصویر پست نمی شود. بنابراین، این منجر به این سوال اجتناب ناپذیر می شود: آینده وینیسیوس جونیور و نایک چگونه می شود؟ همه می‌دانند که کیلیان امباپه در حال حاضر بالاترین مقام را در House Swoosh دارد و بعید است به این زودی تغییر کند. او اخیراً با ماشین گلزنی مطلق یعنی ارلینگ هالند که جایگاه و اهمیتش برای نایک با برچسب “Force9” مورد تاکید قرار گرفته است، در صدر فهرست قرار گرفته است. این نروژی یک بازیکن دیگری است که فقط برای قطع رابطه و سپس برقراری مجدد رابطه، مدت ها با نایک در ارتباط بود،که تا حدودی به موازات داستان وینیسیوس است. بنابراین به وضوح یک سابقه برای یک بازیکن وجود دارد که یک بار دیگر با نایک مشارکت کند، علیرغم اینکه به نظر می رسد روابط خود را قطع کرده است. وینیسیوس جونیور وینیسیوس چیزی بسیار متفاوت را برای نایک نشان می دهد. در حالی که امباپه به عنوان پادشاه بی چون و چرای کنونی بر تخت نشسته است، در مرکوریال سوپرفلای خود خوشحال است و هالند تنها عامل هرج و مرج است و در Phantom GX خود مستقر شده است، برزیلی مرد مرکوریال ویپر است و جذابیت زیادی در بازار آمریکای جنوبی ارائه می دهد. . این بدان معناست که  بدون تقاطع مناسب با هیچ ورزشکار دیگر از نظر انتخاب کفش، و فراهم کردن سومین استعداد برای نایک ، فضای آماده‌ای برای او وجود دارد و این حتی ورزشکاران زن را نیز در نظر نمی‌گیرد. وینیسیوس علاوه بر کفش‌هایی که پوشیده است و حتی عملکردهای رو به بهبودش در زمین، همانطور که قبلاً ذکر شد، در حال تبدیل شدن به یک نقطه کانونی بی‌میل در مبارزه مداوم علیه نژادپرستی است – اما چیزی که نشان می‌دهد این است که او واقعاً از آن نوع شخصیت برخوردار است ،شخصیتی که شاید در اوایل کارش آشکار نبود. هدف گیری مداوم و امتناع قاطعانه او از عقب نشینی در مواجهه با چنین ناملایماتی، دیدگاهی کاملاً متفاوت از بازیکن را نشان داده است – قدرت شخصیتی که زیربنای توانایی غیرقابل شک او است – و این چیزی است که نایک مطمئناً از نشان دادن حمایت قابل توجه و تاثیرگذار خودشان پشت سر آن بسیار خوشحال می شود. این برند در طول تاریخ خود به تبلیغ اقلیت‌ها و حمایت از اهداف خود پرداخته است، و نبرد مداوم وینی مطمئناً با این قانون مطابقت دارد و فراتر از قلمروهای ورزش گسترش می‌یابد تا یک مسئله اجتماعی بزرگ‌تر را نشان دهد. جنبه دیگری که باید به جذابیت وینی برای نایک اضافه شود، دیدگاه رئال مادرید است. این تیم گل سرسبد آدیداس است و با از دست دادن غافلگیرکننده بنزما اخیراً، ناگهان ظاهر تسلط نایک در خط میانی و خط جلوی لوس بلانکوس به چشم می خورد. اگر – و در حال حاضر یک اگر بسیار بزرگ است – اما اگر امباپه به برنابئو برود تا پیراهن شماره 9 هموطن در حال رفتنش را پر کند، ناگهان نشانه ای واقعی از حاکمیت نایکی به چشم می خورد و بلینگهام که اخیراً به خدمت گرفته شده است در میان اعضای تیم مانند والورده، کاماوینگا، چوآمنی و رودریگو به عنوان نماینده انحصاری سه راه راه نشسته است. یک وینیسیوس تازه نفس و با حمایت نایک و به علاوه یک مهاجم دیگر را اضافه کنید – چه در نهایت امباپه باشد چه نباشد – و Swoosh به خوبی و کاملا به اردوی لوس بلانکوس نفوذ خواهد کرد – چیزی که از توجه هیچ کس دور نخواهد ماند. وینیسیوس جونیور وینی به‌عنوان بخش کلیدی برزیل تیته، یک چیز را نیز ارائه می‌کند که هالند با آن درگیر خواهد بود: موفقیت در صحنه بین‌المللی. بدون بی احترامی به نروژ، اما آنها در سطح برزیل یا فرانسه نیستند، و با محرومیت از عملکرد شبیه یونان از سال 2004، بعید است نروژ در زمان هالند یک جام بین المللی کسب کند. این نکته ای است که با غیبت نروژ – و بنابراین هالند – در قطر در سال گذشته مشخص شد. با این حال، وینیسیوس جونیور احتمالا همیشه حضور خواهد داشت، بخشی از تیمی که همیشه برای کسب افتخارات بین‌المللی چالش برانگیز است و نایک نیز از آنها حمایت می‌کند. او همچنین پیراهن شماره 10 را که در آخرین دوره مصدومیت توسط نیمار خالی شده بود، بر تن کرده است، اما احتمالاً تغییری است که زمانی که دوران بازیکن پاری سن ژرمن در تیم ملی به پایان برسد، دائمی خواهد شد. امباپه در فرانسه تحت حمایت نایک و وینی در برزیل تحت حمایت نایک… در مورد دو دوزه زدن صحبت کن. در نهایت، موضع وینیسیوس در همه این موارد قابل بررسی است. همانطور که گفته شد، او در تمام دوران حرفه ای خود، از سن 13 سالگی، بخشی از ساختار Swoosh بوده است، و نگاهی به پروفایل اینستاگرام او نشان می دهد که او چقدر طرفدار Swoosh است. او مرتباً تصاویری از خود را که با کیت نایک انباشته شده است، از کفش‌های کتانی گرفته تا لباس و حتی چکمه‌های جدید، پست می‌کند، که در مورد اکثر آن‌ها احساس می‌کنید به طور رسمی توسط این برند تحت فشار قرار نمی‌گیرند. با 39.1 میلیون دنبال کننده در زمان نوشتن این متن که در حال افزایش یا کاهش است ، این یک پلتفرم آسان برای نایک است که از آن لذت ببرد. شما این احساس را دارید که ممانعت خود تحمیل او در استفاده از این برند در چند ماه گذشته برای او نیز سخت بوده است. در حالی که نایک در سال‌های اخیر ظاهراً در حال پاکسازی عرشه‌ها بوده است، با افرادی مانند جک گریلیش، رحیم استرلینگ و حتی نیمار که همگی از Swoosh فاصله می‌گیرند، آن‌ها به سرعت بازیکنانی را که با اخلاق و طرز فکر این برند مطابقت دارند، جذب کرده‌اند. . یک سوال همیشه این بوده است: آیا فضایی برای این تعداد سوپراستار سطح بالا در یک برند وجود دارد؟ و پاسخ این سوال بیشتر و بیشتر به احتمال قریب به اتفاق بله نظر می رسد. امباپه، هالند و وینیسیوس… کاملاً نیروی ضربتی هستند و مطمئناً نمی‌توان آن را با هیچ برند دیگری در جهان مقایسه کرد.

وینیسیوس جونیور
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید