پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

تاریخچه اسنیکر ( کتونی ) طولانی و پر تلاطم است، با موانع مختلفی در طول مسیر. این مسیر در سال 1839 آغاز شد. زمانی که یک دانشمند آمریکایی به نام چارلز گودیر، لاستیک ولکانیزه را اختراع کرد: فرآیندی که برای افزودن گوگرد به لاستیک گرم شده برای ساختن یک ماده انعطاف‌پذیر، ضد آب و قالب‌پذیر استفاده می‌شود. چندین دهه بعد، این فرآیند پیشگامانه روی کفش‌ها اعمال ‌شد و به کفی‌های بادوام‌تر تبدیل گردید. اجداد کفش‌های اسنیکر امروزی، کفش‌های کتانی بودند که در اوایل قرن نوزدهم استفاده می‌شدند. به اوایل قرن بیستم برویم که دو شرکت در حال کار بر روی این موضوع بودند که چگونه از پتانسیل گسترده کفش‌های لاستیکی استفاده کنند – تا آنها را به توده‌ مردم عرضه کنند نه تعداد کمی از افراد ممتاز. شرکت لاستیک سازی ایالات متحده، Keds را ساخت و آن را در سال 1916 به فروش رساند. یک سال بعد، شرکت کانورس کفش آل استار ( All Star ) خود را عرضه کرد. در اوایل دهه 1920، با حمایت بازیکن و مربی برجسته بسکتبال، چاک تیلور (که امروزه نام او هنوز در All Stars یافت می‌شود)، این برند در حال رونق بود. در سال 1924، برادران آلمانی رودولف و آدولف “آدی” داسلر وارد بازی شدند و تجارت خود را برای طراحی کفش ورزشکاران از اتاق لباسشویی مادرشان شروع کردند. تاریخچه کتونی ( اسنیکر ) اسنیکرها ( کتونی ) که عمدتاً برای فعالیت‌های ورزشی ساخته و به بازار عرضه می‌شدند، به سرعت جایگاه خود را به دست آوردند. تیم بسکتبال آمریکا در المپیک برلین در سال 1936 کانورس را پوشید، در حالی که دونده آمریکایی جسی اوون با کفش‌های مسابقه طراحی شده توسط داسلرها در مسابقه شرکت کرد و چهار مدال طلا کسب نمود. برادرانی که در اواخر دهه 1940 راه خود را به شدت از هم جدا کردند، به کنترل دو غول لباس ورزشی امروزی ادامه دادند: آدولف، آدیداس را ایجاد کرد، رودولف راه خود را برای تأسیس پوما ادامه داد. در دهه 1950، بچه‌ها در ایالات متحده عمدتا با شلوار جین خود اسنیکر می‌پوشیدند (ترکیبی که باعث تعجب برخی از مدارس شد). این ترکیب مورد علاقه ستارگانی از جمله مارلون براندو و مرلین مونرو بود. اسنیکرها راحت، معمولی و برای جابه‌جایی آسان بودند. در محافل خاص، آنها نشان‌دهنده سرکشی هم بودند، تمایل به خارج شدن از قوانین محدودکننده‌ی جامعه. با این حال، یکی دو دهه دیگر طول کشید تا اسنیکرها واقعاً رایج شوند. در دهه 1970 برند دیگری به نام نایک ظهور کرد که در حوزه دوی سرعت، پرش و به هر صورت بالا بردن ضربان قلب فرد، عالی بود. این کفش‌ها که از الهه بالدار پیروزی در اساطیر یونان نامگذاری شده‌اند، کفش‌هایی بودند که هدفشان افزایش عملکرد ورزشی بود، گفته می‌شود الگوی نمادین “آج وافل” روی کفی، پس از ریختن لاستیک توسط بیل بوورمن، مربی و یکی از بنیانگذاران پیست، در قالب کیک پزی همسرش ساخته شده است. تاریخچه کتونی ( اسنیکر ) در حال حاضر کتونی ها به طور پیوسته برای جوانانی که می‌خواهند مانند برخی از قهرمانان ورزشی و افراد مشهور به نظر بیایند و همچنین برای تعداد فزاینده‌ای از علاقه مندان به تناسب اندام به بازار عرضه می شود. این کفش‌ها همچنین هدف محبت‌های کسی مانند کریم عبدالجبار بسکتبالیست قرار گرفت که با آدیداس کف تخت خود حلقه می‌زد یا فارا فاکت در فرشته‌های چارلی با تیک نایک که فوراً قابل تشخیص بود، الهامات زیادی برای انتخاب وجود داشت، چه ورزشی و چه غیره. این الگویی بود که تا دهه 1980 ادامه یافت و مایکل جردن در سال 1984 راه بسیاری از پیشینیان ورزشی را دنبال کرد و نام خود را به Air Jordans نایک قرض داد. در همان دهه، Freestyles ریباک نیز منتشر شد و توسعه اسنیکر به‌طور خاص برای زنان ادامه یافت. اسنیکرها فراتر از زمین های بازی و مسابقه رفتند و به طور فزاینده‌ای در خیابان ها دیده می‌شدند. یکی از عناصر اصلی صحنه در حال شکوفایی هیپ هاپ و رپ شدند، این کتونی ها پای همه را از ال‌ال کول جی گرفته تا گرندمستر فلش و ران-دی.ام.سی زیبا کردند، که به عنوان بخشی از زیبایی شناسی مبتنی بر لباس ورزشی که از جوامع و هنرمندان سیاه پوست، عمدتاً در شهرهای ساحل شرقی آمریکا، متولد شده است. این میراثی است که تا به امروز ادامه دارد، با حمایت ها و همکاری های بسیاری در طول مسیر، از جمله قرارداد جی زی با ریباک در سال 2003 و آدیداس پرفروش کانیه وست یعنی Yeezys. اسنیکرها در حال حاضر هم در همه جا وجود دارند و هم در معانی متکثر هستند. آنها با همه چیز صحبت می‌کنند و در همه چیز شرکت می‌کنند، از کلاس، علاقه مندی های ورزشی، فرهنگ، سلیقه موسیقی، تا میل به دور زدن بدون احساس پوشیدن کفش های ناراحت کننده. وجود آن‌ها روی پرده نیز به همان اندازه چند وجهی است: از لباس‌های ژولیده جنیفر گری در “رقص کثیف” گرفته تا کتونی‌های زرد روشن اوما تورمن در “بیل را بکش” که مجموعه‌ی درخشانش را تکمیل می‌کند، تا “خانواده اشرافی تننبام”، لباس ورزشی قرمز رنگ آدیداس بن استیلر که به طرز عجیبی با کتونی‌های آبی ست شده است، تا سبک ها و طرح های متعددی که در “کار درست را بکن” اسپایک لی دیده می شود. ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیش‌بینی شد که بازار جهانی کفش‌های ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانه‌های سطح بالای مد (برچسب‌های لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونی‌ها سود برده‌اند)، گزینه‌ها اکنون بی‌پایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخاب‌ها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه. کتونی زنانه آدیداس سامبا Adidas Samba به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 13 ۲,۹۸۹,۰۰۰ تومان ۲,۰۰۵,۰۰۰ تومان 33% کتونی مردانه نایک ایر جردن 1 Nike Air Jordan 1 Rebellionaire به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 14 ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان ۲,۴۸۵,۰۰۰ تومان 22% کتونی پیاده روی مردانه نیو بالانس 530 ( New Balance 530 ) به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 8 ۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان ۱,۸۴۵,۰۰۰ تومان 26% کتونی مردانه نایک اس بی دانک تراویس اسکات Nike SB Dunk Low Travis Scott به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12 ۱,۹۹۵,۰۰۰ تومان – ۲,۲۹۵,۰۰۰ تومان 36%

تاریخچه تولید کتونی ( اسنیکر )

رونمایی آدیداس از توپ‌های مسابقه لیگ مردان و زنان قهرمانان اروپا در فصل 23/24 انگار موفق شد پیروزی اسپانیا در جام جهانی زنان 2023 را از یادها ببرد و تا همین حالا نیز به واسطه رونمایی آدیداس از توپ‌های مسابقه رسمی لیگ مردان و زنان قهرمانان اروپا برای فصل 24/23 توجه‌ها به اقدامات باشگاهی و مخصوصاً بزرگ‌ترین جایزه در فوتبال باشگاهی اروپا معطوف شده است. هیچ چیز به پای شنیدن سرودهای لیگ قهرمانان نمی‌رسد که در زیر نورافکن‌ها به گوش می‌رسند و آدیداس نیز با کمال میل با طراحی توپ‌های مسابقه جدید هم برای لیگ قهرمانان مردان و هم زنان به استقبال این رویداد می‌رود. با الهام از سرودهای پیش از مسابقه که در هنگام شروع هر بازی طنین آن در اطراف استادیوم‌ها به گوش می‌رسد، طراحی جدید توپ‌ها با تجلیل از این سمفونی‌های خاطره‌انگیز و احساسات منحصر به فرد هیجان و انتظاری انجام می‌شوند که به دنبال آن‌ها می‌آید. با تثبیت یک پس‌زمینه نقره‌ای متالیک، نسخه توپ مسابقه رسمی مردان یک حرف از متن شعار همیشه آشنای- قهرمانان (THE CHAMPIONS)- را با خط خوش مجللی بر روی هر یک از 12 ستاره ادغام می‌کند. نمایش تصویری نواهای موسیقیایی آهنگ به رنگ بنفش، قرمز و آبی سلطنتی برجسته لابه‌لای ستاره‌ها آورده می‌شود. این رنگ‌ها مخصوصا برای نمایش رقابت سلطنتی فوتبالی برای کسب جام لیگ قهرمانان مردان برگزیده شده‌اند. معرفی سرود اختصاصی لیگ قهرمانان زنان در فصل 21/22 نویدی از آغاز طلوعی جدید برای این تورنومنت بود. در گرامی‌داشت آن لحظه، طراحی جدید، متن آهنگ را در دو چشم توپ- قاب‌های ستاره‌ای جذاب- ترکیب کرده و یک الگوی متنی دایره‌ای منحصر به فرد به رنگ نارنجی روشن ایجاد می‌کند. 10 ستاره باقی‌مانده یک قالب موج‌دار بنفش و صورتی را به شکل برجسته‌ای به نمایش گذاشته که با استفاده از همان کلمات سرود انتخاب شده‌اند اما به طور قابل توجهی بزرگنمایی شده‌اند تا جلوه‌ای انتزاعی و توجه‌برانگیز را خلق کنند. متیو دیویدسون، مدیر بازاریابی برند جهانی فوتبال در شرکت آدیداس گفت: فصل گذشته، ما در دو تورنومنت از رونق زیادی برخوردار نبودیم که این امر برای دومین بار منحصر به فرد بودن لیگ قهرمانان مردان و زنان از منظر فوتبالی را تقویت کرد. با گذشت سالیان سال، این سرود تبدیل به یک لحظه بسیار مورد انتظار در تشریفات پیش از مسابقه شده است که صحنه را برای نمایش بالاترین سطح فوتبال دنیا آماده می‌کند. زمانی که این سرود شنیده می‌شود، یک واکنش احساسی بی چون و چرا از جانب بازیکنان و هواداران برانگیخته و احساسی از جنس احترام و هیجان خلق می‌کند. بنابراین ما می‌خواستیم برای توپ‌های مسابقه رسمی این فصل آدیداس، اهمیت جایگاه این آهنگ‌ها در بازی را گرامی بداریم. توپ‌ها به گونه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند که تقاضاهای بازی مدرن را برآورده ساخته و دامنه‌ای از تکنولوزی‌های عملکردی آدیداس از جمله بافت سطحی پریزما (PRISMA) را ترکیب می‌کنند که به ظریف‌ترین بازیکنان اروپا دقیق‌ترین توپ‌ها را عرضه می‌‌کند. پوشش بافت خارجی که در تمام توپ‌های رسمی مسابقه در لیگ قهرمانان مردان و زنان یافت می‌شود، حفظ و کنترل ایمن توپ را عرضه می‌دارد، در حالی که ساختار یکپارچه آن که به واسطه گرما پیوند داده شده است، حفظ شکل مطلوب توپ و ارائه عملکرد نهایی آن در زمین بازی را تضمین می‌کند. همکاری کنونی آدیداس با هدف مشترک تنها یک درصد از تمام فروش خالص جهانی محصولات فوتبالی آدیداس- از جمله آن‌هایی که اخیرا عرضه شده- تلقی خواهد شد و از پیشگامانی حمایت می‌کند که خواهان تغییرات اجتماعی بلندمدت برای جوامع کم‌برخوردار هستند و همچنین به خلق یک آینده همگانی‌تر و بهتر به واسطه فوتبال کمک می‌نماید. توپ فوتبال آدیداس لیگ قهرمانان اروپا 23/24 توپ فوتبال آدیداس لیگ قهرمانان اروپا 23/24

توپ فوتبال آدیداس لیگ قهرمانان اروپا 23/24

آدیداس با الهام از «الماس‌» هایی که تیم استعدادیابی باشگاه در طول سال‌ها انتخاب کرده‌است، پیراهن سوم آژاکس را برای فصل 23/24 را معرفی کرده است و باز هم در این زمینه موفق عمل کرده. علاوه بر طراحی های بی‌نظیر پیراهن، آژاکس به خاطر آکادمی و فلسفه ویژه پیشاهنگی و استعدادیابی خود، شهرت جهانی دارد. آکادمی جوانان آژاکس به نام “De Toekomst”  (به معنی “آینده”) پایه و اساس موفقیت باشگاه در چندین دهه گذشته بوده و نیز به عنوان منبع تغدیه‌ای برای استعدادها و تضمین موفقیت های آینده باشگاه است. این آکادمی همچنین مثل نردبانی برای انتقال بازیکنان به تیم ملی هلند و لیگ های معتبر اروپایی است. با توجه به این موضوع، پیراهن سوم آژاکس برای فصل 23/24 طرحی جالب از الماس دارد. این کیت با زمینه مشکی قسمت هایی نقره‌ای رنگ مانند تاج و اسپانسر باشگاه و صلیب نمادین سنت اندروز آمستردام در قسمت های گردن و جوراب کیت دیده دارد؛ و با این ویژگی ها در کنار سایر کیت های بازی های خانه و خارج از خانه قرار گرفته. سه خط نقره‌ای مختص برند آدیداس هم بر روی شانه‌ها قرار دارد و با نوارهای کناری که تا روی سجاف عقب لباس ادامه دارند ترکیب شده و طرح لباس را کاملاً قاب می کند. همانطور که مشخص است، آژاکس و آدیداس کیت های بدی عرضه نمی‌کنند. این چهارمین مجموعه متوالی از لباس های سوم است که باشگاه در راستای برجسته سازی دوران استثنایی از میراث غنی باشگاه ارائه می کند. در سال‌های 2020/2021، لباس مشکی- طلایی ادای احترامی بود به پنجاهمین سالگرد سه‌گانه جام ملت‌های اروپا در سال‌های 1971، 1972 و 1973. این لباس سوم سراسر رنگ و فوق‌العاده محبوب سال 2021/2022 با العام از عشق به باشگاه و هواداران آن و برای آدیداس نیز با الهام از باب مارلی و آهنگ معروفش “سه پرنده کوچک” تولید شد. سپس، در سال‌های 2022/2023، آدیداس با برند مد آمستردام دیلی پیپر شریک شد و لباسی طلایی که نشانگر ریشه‌های باشگاه در فرهنگ خیابانی آمستردام بود  را ارائه کرد. شاهکاری پس از شاهکار دیگر.‌‌ پیراهن سوم تیم آژاکس فصل 2024 پیراهن سوم تیم آژاکس فصل 2024

پیراهن سوم تیم آژاکس فصل 2024

در حالی که تمام توجهات به انتقال هری کین متمرکز بود، آدیداس بی سر و صدا لباس سوم بایرن مونیخ برای فصل 23/24 را منتشر کرد، که سپس بایرن مونیخ در بازی سوپرکاپ آلمان مقابل آر بی لایپزیگ برای اولین بار آن را به نمایش گذاشت. هفته بزرگی برای بایرن مونیخ بود، با آماده سازی آنها برای فصل 23/24 که با اضافه شدن هری کین به تیم آن ها به عنوان قطعه نهایی پازل خود، تقریبا کامل شده است. آنها همچنین ست لباس فصل خود را با عرضه لباس سوم جدید خود از آدیداس کامل کردند، این لباس پیش از حضور پیدا کردن برای اولین بار در بازی سوپرکاپ آلمان مقابل لایپزیگ رونمایی شد، بازی ای که آن ها با نتیجه ۳-۰ شکست خوردند. احتمالاً رونمایی ای که آنها برای کیت جدید می‌خواستند نبود. در خطوطی ظریف، طرح‌هایی از گل‌های کوهستانی باواریا، لباس جدید بایرن را به رنگ سفید مایل به زرد تزئین می‌کنند، در حالی که برای ادای احترام به پایه‌گذاری باشگاه در 123 سال پیش، نشان تاریخی eV بار دیگر به رنگ شرابی همراه با نشان تجاری و اسپانسر بر روی سینه نقش بسته است. سه راه راه روی شانه ها با پایه مایل به سفید ترکیب می شود. مایکل دیدریک، نایب رئیس اجرایی باشگاه بایرن: با این پیراهن برای حضور در لیگ قهرمانان، باشگاه بایرن تعامل ویژه خانه و تاریخ، ریشه های محلی و جذابیت بین المللی را به هواداران خود منتقل می کند که این باشگاه را بسیار منحصر به فرد می کند. این باشگاه با سنت خود، که در سراسر جهان فوتبال مورد قدردانی قرار می گیرد – شناخته می شود و خانواده بایرن مونیخ به این دلیل مشهور است که ما همیشه می‌دانیم از کجا می‌آییم و شور و هیجانمان را از کجا می گیریم. پیراهن سوم تیم بایرن مونیخ فصل 2024 پیراهن سوم تیم بایرن مونیخ فصل 2024

پیراهن سوم تیم بایرن مونیخ فصل 2024

پیش از شروع فصل 23/24، آدیداس پیراهن سوم منچستر یونایتد را معرفی کرد که برای اولین بار در بیش از 50 سال، دارای یک نسخه ساده شده از تاج باشگاه است که نماد شیطان سرخ را می‌بیند که به تنهایی روی سینه چپ ایستاده است. با تمام شدن پیش فصل، توجهات معطوف به بازگشت لیگ برتر این هفته است. اما منچستر یونایتد، به میزبانی بازگشت لیگ قهرمانان در الدترافورد نیز یک چشم خواهد داشت و با در نظر گرفتن این رقابت، باشگاه، کیت سوم جدید خود را از آدیداس دریافت کرد. این پیراهن دارای طرحی از پشت راه‌راه است که تضمین می کند تمام تاکید بر هویت مشهور باشگاه و به طور خاص شیطان سرخ است. این طرح با الهام گرفتن از پیراهن پوشیده شده در فصل قهرمانی 1909، طراحی یک پایه سفید ابری واضح، پس زمینه ای عالی برای برجسته شدن نشان ساده شده شیطان سرخ فراهم می کند. این طرح با مارک سه راه‌راه در امتداد هر آستین به رنگ سفید و با یقه قرمز آجدار تکمیل شده است. اینیگو ترنر، مدیر طراحی پوشاک آدیداس فوتبال گفت: “با سابقه ای سرشار از موفقیت، ما لباس های زیادی برای منچستر یونایتد داریم تا از آنها الهام بگیریم. برای لباس سوم این فصل، پیراهن 1909 کاتالیزور این الهام بود – که همچنین زمینه ای عالی برای تقویت هویت مشهور باشگاه – شیطان سرخ – فراهم کرد. این طرح به عمد دست‌کم گرفته شده است، با توجه به روند فعلی لباس های خیابانی، با پس زمینه سفید ابری که به دقت انتخاب شده است تا شیطان سرخ بدرخشد و آتش را در زمین بازی الهام بخشد. ما اهمیت این هویت را برای هواداران منچستر یونایتد می دانیم و ما مفتخریم که به هواداران طرحی می‌دهیم که به همان اندازه که در خانه و خیابان است، به همان اندازه در زمین بازی است”. پیراهن سوم تیم منچستر یونایتد فصل 2024 پیراهن سوم تیم منچستر یونایتد فصل 2024

پیراهن سوم تیم منچستر یونایتد فصل 2024

در راستای ادای احترام به پیراهن بازی های خارج از خانه فصل 1982/83، آدیداس سومین پیراهن آرسنال برای فصل 23/24 را روانه بازار کرد که طیف رنگی و نشان توپ جنگی روی آن مطابق دو فصل اخیر است. شاید تا به اینجای فصل، پیراهن خانه آرسنال عرضه موفقیت آمیزی برای آدیداس بوده، و پیراهن خارج از خانه آزمایشی توپچی‌ها در میان برخی محبوب و در میان برخی منفور بوده است. اما آن ها، اکنون با عرضه پیراهن سوم فصل 23/24 باشگاه، که تداعی گر حسی نوسالژی و الهام گرفته از پیراهن های کلاسیک تولید کارخانه امبرو برای بازی های خارج از خانه در فصل 1382/83 کاملا روی غلطک افتاده اند. رنگ پایه این پیراهن سبز تیره است؛ و پارچه‌ای که آدیداس از آن استفاده کرده بافت عمیق تری به آن بخشیده است. آستین‌های سورمه ای با بخش ها سفید در سرآستین و به کار گیری رنگ سفید در برند، اسپانسر و نشان باشگاه سبب بهبود جلوه ان ها شده. عبارت “AFC” به سبکی ظریف و با رنگی سفید روی یقه تک دکمه ای و همچنین سه خط راه راه روی شانه ها با رنگ سرمه‌ای متفاوتی جلوه گر هستند. پیراهن سوم تیم آرسنال فصل 2024 پیراهن سوم تیم آرسنال فصل 2024

پیراهن سوم تیم آرسنال فصل 2024
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
خرید از امارات
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید