Search
Close this search box.
پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

شرکت آدیداس به افتخار تاج سلطنتی نمادین باشگاه و عملکردهای خاطره انگیز شبانه، از پیراهن سوم فصل 2024-2023 رئال مادرید رونمایی می‌کند. رنگ اصلی پیراهن سیاه است و حاشیه‌های آن طرح کربنی دارند و رگه‌هایی از زرد به آن اضافه شده‌اند. پیراهن جدید این باشگاه لالیگایی، ضمن ادای احترام به پیراهن سوم فصول گذشته‌ی رئال مادرید، از ترکیب رنگی سیاه استفاده کرده است. این پیراهن برای فصل جدید با اضافه کردن غیرمنتظره‌ی زرد روشن روی تاج سلطنتی باشگاه و حاشیه‌های طرح کربن در اطراف علایم اصلی بروزرسانی شده است. رنگبندی سیاه به منظور بازسازی پیراهنی که رئال مادرید بعد از قهرمانی هیجان انگیز در فینال فصل 2000 لیگ قهرمانان اروپا بر تن داشت انتخاب شده است، بگونه ای که حس نوستالژی و اعتماد به نفس را القا می‌کند. رنگ زرد این پیراهن مشهور نیز تکرار شده است، طراحان آدیداس این رنگ و ایده را از تاج نمادین موجود در لوگوی باشگاه اقتباس کرده‌اند، و آن را با ظاهری تاثیرگذار روی سینه بازسازی کرده‌اند. همچنین حروف باشگاه با افتخار در سمت چپ یقه درج شده‌اند. این پیراهن به وضوح تضاد آشکاری با پیراهن میزبان (اول) جدید باشگاه دارد، اما وقتی از دور به آن نگاه شود تفاوت چندانی با پیراهن مهمان ندارد. بنابراین این سؤال واقع بینانه مطرح است که تا چه اندازه به چنین پیراهنی نیاز است. سم هندی، نائب رئیس طراحی پیراهن‌های فوتبال آدیداس معتقد است “ما از جایگاه بلند مدت رئال مادرید به عنوان تعیین کننده‌ی روند در جهان فوتبال الهام گرفته‌ایم، و پیراهنی را طراحی کردیم که به هواداران و بازیکنان اجازه می‌دهد ظاهر متفاوتی داشته باشند. اولین و مهم‌ترین هدف این پیراهن حمایت از فوتبالیست‌ها در بزرگترین مسابقات است. اما این پیراهن با توجهی همزمان به میراث، هویت و تاثیرگذاری ظاهری، بگونه ای ساخته شده که به همان اندازه که برای بازیکنان در زمین مسابقه موفقیت آمیز است، برای هواداران در خیابان نیز خوشایند باشد.” پیراهن سوم تیم رئال مادرید فصل 2024 پیراهن سوم تیم رئال مادرید فصل 2024

پیراهن سوم تیم رئال مادرید فصل 2024

جود بلینگهام قرار است فردا اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام دهد، زمانی که لوس بلانکوس فصل 23/24 خود را آغاز می کند، و به همین مناسبت آدیداس یک جفت کفش Predator Accuracy برای بلینگهام ساخته است تا از این آخر هفته بپوشد. به نظر می‌رسد انتقال جود بلینگهام به رئال مادرید سال‌ها پیش اتفاق افتاده است، به خاطر فعالیت های نقل و انتقالی که از زمان اتفاق افتاده است، اما با این حال، به‌رغم زمانی که گذشته و ظاهراً تعداد زیادی بازی‌های دوستانه پیش فصل، این مرد انگلیسی هنوز اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام نداده است. اگرچه، این مسئله در حال تغییر است، زیرا او برای بازی افتتاحیه رئال مادرید در فصل 23/24 لالیگا در برابر اتلتیک بیلبائو آماده می شود، و آدیداس برای او یک جفت کفش ویژه برای پوشیدن در این مناسبت و بعد از آن آماده کرده است. کفش های بی نظیر Predator Accuracy با رنگ‌های طلایی و سفید لباس خانگی باشگاه در فصل 23/24 طراحی شده‌اند. جزئیات سیاه به طراحی معنی می دهند، در حالی که حروف اول اسم JB سفارشی نیز به رنگ طلایی نمایش داده می شوند. کفش های خیره کننده Predator در یک جعبه سفارشی به جود تحویل داده شدند که عبارت اسپانیایی «Historia que tú hiciste, Historia por hacer…» (تاریخی که تو ساخته‌ای، تاریخی که برای ساختن باقی مانده است) را به همراه امضای او یعنی «JB5» نمایش می دهد. تا زمانی که هیچ اتفاق وحشتناکی بین الان و فردا عصر رخ ندهد، انتظار می‌رود بلینگهام با نسخه ویژه کفش های Predator Accurac مقابل اتلتیک بیلبائو وارد میدان شود، بنابراین آماده باشید. جود بلینگام و پک مخصوص آدیداس جود بلینگام و پک مخصوص آدیداس جود بلینگام و پک مخصوص آدیداس

جود بلینگام و پک مخصوص آدیداس

باشگاه فوتبال رئال مادرید همزمان با سوار شدن بازیکنان به هواپیما برای شروع “اردوی پیش فصل” ، از پیراهن مهمان خود برای فصل 2023- 2024 رونمایی کرد. بازیکنان رئال مادرید تا حدودی بر خلاف قواعد رایج عمل کردند. آن‌ها پیراهن مهمان جدید (پیراهن دوم) فصل 2024-2023 از شرکت آدیداس را همزمان با سوار شدن به هواپیما، برای شرکت در اردوی پیش فصل در کشور آمریکا معرفی کردند. این پیراهن جدید با سرعت بالا و حمایت کافی در این برهه از سال معرفی شده است. در این زمان، تیم‌ها بر میزان فعالیت‌های آماده سازی خود برای فصل جدید افزوده‌اند. رویکرد متداول برای معرفی این پیراهن‌ها این است که چندین تصویر از قبل ثبت شده منتشر شوند، یا از طریق یک ویدئوی کوتاه نسبت به معرفی “مراحل طراحی” اقدام شود. اما بازیکنان رئال این روند را نقض کرده‌اند. آن‌ها در زمان ورود به هواپیما برای حضور در اردوی پیش فصل در کشور آمریکا، پیراهن‌های دوم جدیدشان برای فصل 2023-2024 را بر تن کردند. این رویکردِ جدیدی است، و با توجه به اینکه این دومین باریست که به طور پی در پی در اردوی پیش فصل سفیدها با آن‌ها همراه شده‌ایم، ما قطعاً از دیدن چنین تغییری خوشحال هستیم. این بدان معناست که می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به پیراهن جدید داشته باشیم. در این پیراهن الگوی گرافیکی موجی مبتنی بر رنگ غالب سورمه‌ای تیره تکرار شده است و رگه‌هایی از رنگ زرد روی سرآستین‌ها قرار گرفته‌اند. نوارهای سه رنگ نیز روی سرشانه‌ها به چشم می‌خورند. در سال‌های اخیر شرکت آدیداس به عنوان نقطه‌ی عطفی در تلاش‌های برندسازی خود، چندین بار از این رویکرد استفاده کرده است و پیراهن اول (میزبان) باشگاه لیدزیونایتد یکی از مثال‌های برجسته‌ی چنین تحولی است. پس از معرفی این پیراهن، می‌توانیم انتظار  استفاده از این پیراهن مهمان در 4 مسابقه‌ی جام قهرمانی پیش فصل 2023 را داشته  باشیم. پیراهن دوم تیم رئال مادرید در فصل 2024

پیراهن دوم تیم رئال مادرید در فصل 2024

پس از 10 سال همکاری با یکدیگر و با وجود تمدید قرارداد در سال 2018، رابطه بین وینیسیوس جونیور و نایک اخیراً غیر قابل ترمیم به نظر می رسید. با این حال، اکنون، در یک چرخش دراماتیک، به نظر می رسد که وینی نه تنها می تواند باقی مانده قرارداد خود را ببیند، بلکه می تواند به خوبی به این هدف متعهد شود و در کنار امباپه و هالند در اوج فهرست نایک قرار گیرد. استعداد وینیسیوس جونیور واقعاً هرگز مورد تردید نبوده است. این بازیکنی است که در سال 2017 به عنوان یک بازیکن 16 ساله به مبلغ 38 میلیون پوند توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، که تا سن 21 سالگی دو قهرمانی لالیگا و یک مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرده بود و تا سن 22 سالگی خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان روی کره زمین و بخش مهمی از خط حمله یکی از مشهورترین تیم های بین المللی تاریخ معرفی کرده است. به تعبیر رون بورگوندی بزرگ: او به نوعی یک معامله بزرگ است. وینیسیوس جونیور از همان دوران کودکی توانایی و پتانسیل او در خارج از توجه نایک نبود. وینی در 13 سالگی قراردادی 10 ساله با غول های آمریکایی امضا کرد و این قرارداد در سال 2018 برای یک دهه دیگر تمدید شد. اما مدت کوتاهی پس از آن، اوضاع شروع به بدتر شدن کرد. مرد رئال مادرید شروع به احساس کم ارزش شدن توسط این برند کرد. او که به خاطر برخی کمپین‌های تبلیغاتی نادیده گرفته شده بود و معمولاً رفتاری را که احساس می‌کرد برخی از معاصرانش از آن لذت می‌برند دریافت نمی‌کرد، شروع به این احساس کرد که شرایط آن تمدید قرارداد در سال 2018 همه‌جانبه نشان‌دهنده وضعیت رو به رشد او نیست. این موضوع باعث شد تا گزارش هایی مبنی بر طرح شکایت از سوی این بازیکن در آستانه جام جهانی 2022 و تلاش او برای فسخ قراردادش منتشر شود. در داخل زمین، بزرگ‌ترین نشانه‌ای که نشان می‌داد همه چیز بین بازیکن و برند خوب نبود، این بود که وینی بوت های مشکی نایک و هم چنین مدل‌های قدیمی‌تر را می پوشید – این دو نشانه کلیدی بود که قرارداد یا به پایان رسید یا به زودی تمام می‌شود. تا این لحظه، او به یکی از بازیگران کلیدی نایک تبدیل شده بود که آخرین نسخه‌های منتشر شده را می پوشید و این شامل حضور در سری پریمیوم DreamSpeed نیز می‌شد. ظاهراً این موضوع به دادگاه رفت و علیرغم امیدهای او، پرونده به نفع نایک صادر شد. در نتیجه، شراکت و مسئولیت‌های وینیسیوس در آن کاهش یافت و این جوان 22 ساله فقط حداقل نیازها یعنی پوشیدن کفش‌های نایک، بدون پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا بدون حضور در رویدادهای نایک را انجام می‌داد. با این حال، به طور ناگهانی، اولین نشانه‌های بازسازی پل‌ها در حال نمایان شدن است. به دنبال توهین نژادپرستانه ای که وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا در ماه مه مورد آن قرار گرفت، نایک به سرعت حمایت خود را در رسانه های اجتماعی نشان داد. وینیسیوس جونیور وینیسیوس در نبرد علیه نژادپرستی، به ویژه در لالیگا، اما در سراسر جهان به نمایش درآمده است، و این با پوشیدن لباس تمام مشکی برزیل که به طور واضح توسط پلتفرم Swoosh تولید شده بود در نیمه اول بازی خود مقابل گینه، قابل توجه بود. پس از آن، تصویری از وینیسیوس با انبوهی از کیسه‌های خرید نایک منتشر شد، که مشخصاً مهاجم از خریدهای اخیر با سووش لذت برده است. اگر شانسی برای شروع مجدد شراکت وجود نداشته باشد، به هیچ وجه آن تصویر پست نمی شود. بنابراین، این منجر به این سوال اجتناب ناپذیر می شود: آینده وینیسیوس جونیور و نایک چگونه می شود؟ همه می‌دانند که کیلیان امباپه در حال حاضر بالاترین مقام را در House Swoosh دارد و بعید است به این زودی تغییر کند. او اخیراً با ماشین گلزنی مطلق یعنی ارلینگ هالند که جایگاه و اهمیتش برای نایک با برچسب “Force9” مورد تاکید قرار گرفته است، در صدر فهرست قرار گرفته است. این نروژی یک بازیکن دیگری است که فقط برای قطع رابطه و سپس برقراری مجدد رابطه، مدت ها با نایک در ارتباط بود،که تا حدودی به موازات داستان وینیسیوس است. بنابراین به وضوح یک سابقه برای یک بازیکن وجود دارد که یک بار دیگر با نایک مشارکت کند، علیرغم اینکه به نظر می رسد روابط خود را قطع کرده است. وینیسیوس جونیور وینیسیوس چیزی بسیار متفاوت را برای نایک نشان می دهد. در حالی که امباپه به عنوان پادشاه بی چون و چرای کنونی بر تخت نشسته است، در مرکوریال سوپرفلای خود خوشحال است و هالند تنها عامل هرج و مرج است و در Phantom GX خود مستقر شده است، برزیلی مرد مرکوریال ویپر است و جذابیت زیادی در بازار آمریکای جنوبی ارائه می دهد. . این بدان معناست که  بدون تقاطع مناسب با هیچ ورزشکار دیگر از نظر انتخاب کفش، و فراهم کردن سومین استعداد برای نایک ، فضای آماده‌ای برای او وجود دارد و این حتی ورزشکاران زن را نیز در نظر نمی‌گیرد. وینیسیوس علاوه بر کفش‌هایی که پوشیده است و حتی عملکردهای رو به بهبودش در زمین، همانطور که قبلاً ذکر شد، در حال تبدیل شدن به یک نقطه کانونی بی‌میل در مبارزه مداوم علیه نژادپرستی است – اما چیزی که نشان می‌دهد این است که او واقعاً از آن نوع شخصیت برخوردار است ،شخصیتی که شاید در اوایل کارش آشکار نبود. هدف گیری مداوم و امتناع قاطعانه او از عقب نشینی در مواجهه با چنین ناملایماتی، دیدگاهی کاملاً متفاوت از بازیکن را نشان داده است – قدرت شخصیتی که زیربنای توانایی غیرقابل شک او است – و این چیزی است که نایک مطمئناً از نشان دادن حمایت قابل توجه و تاثیرگذار خودشان پشت سر آن بسیار خوشحال می شود. این برند در طول تاریخ خود به تبلیغ اقلیت‌ها و حمایت از اهداف خود پرداخته است، و نبرد مداوم وینی مطمئناً با این قانون مطابقت دارد و فراتر از قلمروهای ورزش گسترش می‌یابد تا یک مسئله اجتماعی بزرگ‌تر را نشان دهد. جنبه دیگری که باید به جذابیت وینی برای نایک اضافه شود، دیدگاه رئال مادرید است. این تیم گل سرسبد آدیداس است و با از دست دادن غافلگیرکننده بنزما اخیراً، ناگهان ظاهر تسلط نایک در خط میانی و خط جلوی لوس بلانکوس به چشم می خورد. اگر – و در حال حاضر یک اگر بسیار بزرگ است – اما اگر امباپه به برنابئو برود تا پیراهن شماره 9 هموطن در حال رفتنش را پر کند، ناگهان نشانه ای واقعی از حاکمیت نایکی به چشم می خورد و بلینگهام که اخیراً به خدمت گرفته شده است در میان اعضای تیم مانند والورده، کاماوینگا، چوآمنی و رودریگو به عنوان نماینده انحصاری سه راه راه نشسته است. یک وینیسیوس تازه نفس و با حمایت نایک و به علاوه یک مهاجم دیگر را اضافه کنید – چه در نهایت امباپه باشد چه نباشد – و Swoosh به خوبی و کاملا به اردوی لوس بلانکوس نفوذ خواهد کرد – چیزی که از توجه هیچ کس دور نخواهد ماند. وینیسیوس جونیور وینی به‌عنوان بخش کلیدی برزیل تیته، یک چیز را نیز ارائه می‌کند که هالند با آن درگیر خواهد بود: موفقیت در صحنه بین‌المللی. بدون بی احترامی به نروژ، اما آنها در سطح برزیل یا فرانسه نیستند، و با محرومیت از عملکرد شبیه یونان از سال 2004، بعید است نروژ در زمان هالند یک جام بین المللی کسب کند. این نکته ای است که با غیبت نروژ – و بنابراین هالند – در قطر در سال گذشته مشخص شد. با این حال، وینیسیوس جونیور احتمالا همیشه حضور خواهد داشت، بخشی از تیمی که همیشه برای کسب افتخارات بین‌المللی چالش برانگیز است و نایک نیز از آنها حمایت می‌کند. او همچنین پیراهن شماره 10 را که در آخرین دوره مصدومیت توسط نیمار خالی شده بود، بر تن کرده است، اما احتمالاً تغییری است که زمانی که دوران بازیکن پاری سن ژرمن در تیم ملی به پایان برسد، دائمی خواهد شد. امباپه در فرانسه تحت حمایت نایک و وینی در برزیل تحت حمایت نایک… در مورد دو دوزه زدن صحبت کن. در نهایت، موضع وینیسیوس در همه این موارد قابل بررسی است. همانطور که گفته شد، او در تمام دوران حرفه ای خود، از سن 13 سالگی، بخشی از ساختار Swoosh بوده است، و نگاهی به پروفایل اینستاگرام او نشان می دهد که او چقدر طرفدار Swoosh است. او مرتباً تصاویری از خود را که با کیت نایک انباشته شده است، از کفش‌های کتانی گرفته تا لباس و حتی چکمه‌های جدید، پست می‌کند، که در مورد اکثر آن‌ها احساس می‌کنید به طور رسمی توسط این برند تحت فشار قرار نمی‌گیرند. با 39.1 میلیون دنبال کننده در زمان نوشتن این متن که در حال افزایش یا کاهش است ، این یک پلتفرم آسان برای نایک است که از آن لذت ببرد. شما این احساس را دارید که ممانعت خود تحمیل او در استفاده از این برند در چند ماه گذشته برای او نیز سخت بوده است. در حالی که نایک در سال‌های اخیر ظاهراً در حال پاکسازی عرشه‌ها بوده است، با افرادی مانند جک گریلیش، رحیم استرلینگ و حتی نیمار که همگی از Swoosh فاصله می‌گیرند، آن‌ها به سرعت بازیکنانی را که با اخلاق و طرز فکر این برند مطابقت دارند، جذب کرده‌اند. . یک سوال همیشه این بوده است: آیا فضایی برای این تعداد سوپراستار سطح بالا در یک برند وجود دارد؟ و پاسخ این سوال بیشتر و بیشتر به احتمال قریب به اتفاق بله نظر می رسد. امباپه، هالند و وینیسیوس… کاملاً نیروی ضربتی هستند و مطمئناً نمی‌توان آن را با هیچ برند دیگری در جهان مقایسه کرد.

وینیسیوس جونیور

ممکن است فصل گذشته آنطور که تمایل داشتیم به سرانجام نرسیده باشد، اما این چیزی از ارزش‌های باشگاه رئال مادرید، یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های تاریخ کم نمی‌کند. این نکته در پیراهن خانگی جدید باشگاه برای فصل 2023-2024 که توسط آدیداس طراحی شده است به چشم می‌آید. پیراهن سفید سنتی باشگاه با رگه‌های طلایی رنگ تزئین شده است. با خروج کریم بنزما، ادن هازارد و مارکو آسنسیو، و ورود جود بلینگهام، بازگشت براهیم دیاز و شایعات دائمی مربوط به کیلیان امباپه که هرگز به پایان نمی‌رسند، قطعاً دوران تغییر در رئال مادرید فرا رسیده است. در پیراهن خانگی جدید آدیداس نیز همین نکته مورد توجه قرار گرفته است. به نظر می‌رسد پیراهن سنتی به خوبی با رنگ‌های طلایی و آبی تیره تزئین شده است. این پیراهن اشاره‌ای به طراحی‌های قبلی، خصوصاً پیراهن فصل 2011-2012 دارد. رگه‌های طلایی پیراهن‌های قبلی، به همراه جزئیات آبی رنگ تکرار شده‌اند. نوارهای سه گانه ی برند آدیداس روی شانه‌ها ، یقه و سرآستین‌ها از این رنگ‌ها استفاده می‌کنند و به خوبی با نماد قهرمان جام باشگاه‌های جهان ترکیب می‌شوند. این رنگ‌ها به شکل منحصر به فردی در امتداد لباس و حاشیه‌های پشتی به سمت پایین هدایت می‌شوند. در مجموع، نوشته‌های زیبا، پیراهن سنتی تمام سفید را به خوبی بروزرسانی می‌کنند و عبارت “هالا مادرید!” به عنوان نمادی زیبا در قسمت پشتی یقه درج شده است. پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024 پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024 پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024

پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024

توپ طلا هنوز هم بلند آوازه‌ترین جایزه دنیای فوتبال است و به‌ خاطر این رویداد از سال 2010 شاهد زیباترین ویترین کفش های تعداد محدود نایک و آدیداس هستیم. این طرح‌های تعداد محدود به پاس قدردانی از کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، لوکا مودریچ، و حالا کریم بنزما خلق شدند. آدیداس این کار را از سال 2010 آغاز کرد و نایک و آدیداس طی 10 سال طرح‌های تعداد محدود منحصربه‌فردی را پس از هر مراسم به بازیکن برندشان تقدیم کردند و این امر آغازگر ویترینی از پرطرفدارترین طرح‌های تعداد محدود بود. توپ طلای 2018 لوکا مودریچ به یک دهه سلطه مسی و رونالدو پایان داد و آدیداس به دنبال بردهای 2019 و 2021 مسی طرحی به او اهداء نکرد و بنابراین پنجمین و ششمین کتانی ششمین و هفتمین توپ طلای وی را ندیدیم. به یاد داشته باشید که برای اولین توپ طلای مسی نیز دیزاینی ارائه نشد. و اینک به امروز و جایزه کاملا سزاوار به کریم بنزما و به دنبال آن کتانی تعدادمحدود «ایکس اسپید پرتال» می‌رسیم. این بهانه‌ای شد تا به همه کفش های تعدادمحدود توپ طلا نگاهی بیاندازیم . . . 2010 Lionel Messi – adidas F50 Adizero مسی نخستین بازیکنی بود که به پاس دومین توپ طلایش کفش منحصربه‌فردی دریافت کرد و این آغازگر روندی هرساله و ادامه دار بود. همانند همه کفش های معروف توپ طلای مسی هیچ‌کدام برای فروش عرضه نشدند و این نقطه تمایز بین رویکرد نایک و آدیداس در فروش نسخه‌های تعدادمحدود است. 2011 Lionel Messi – adidas F50 Adizero همچنین مسی به خاطر سومین برد پیاپی نسخه ویژه اف 50 را هدیه گرفت که این بار جلوه سفیدرنگی داشت. در این کفش که از سه خط به عنوان نماد سه برد مسی استفاده شد برازنده ستاره بارسلونا بود. 2012 Lionel Messi – adidas F50 Adizero از چهارمین توپ طلای پیاپی مسی با کفش منحصربه‌فرد مشکی و طلایی رنگی تقدیر شد که در آن به عنوان نماد پیروزی‌هایش از سه خورشید سمت راست و یکی سمت چپ استفاده شده بود. مسی این کتانی را تنها یک بار و روبروی مالاگا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری 2013 پوشید. 2013 Cristiano Ronaldo – Nike Mercurial Vapor IX CR7 بله و حالا آن یکی بازیکن! نایکی در اولین کتانی طرح توپ طلا با ظاهر ساده، رویه سفید یکدست، دوخت مشکی، و صفحه زیر جذاب طلایی وارد میدان شد و آن را به کریستیانو رونالدو هدیه کرد. تنها 100 جفت از این کفش به بازار عرضه شد و آن را به یکی از پرطرفدارترین کفش های تاریخ تبدیل کرد. 2014 Cristiano Ronaldo – Nike Mercurial Vapor IX CR7 ‘Rare Gold’ رونالدو نخستین بار در سال 2008 برنده توپ طلا شد و نایکی برای هت‌تریک او کتانی توپ طلا را براساس «سوپرفلای» طراحی کرد و در نسل چهارم آن شاهد جلو پای زیبای طلایی رنگی بودیم که به پاشنه و آستر یقه مشکی می‌رسید. تنها 333 جفت از این کفش که طلای کمیاب نام داشت به فروش رسید و البته به خاطر ویترین پر از جوایز رونالدو نام‌گذاری نشده بود. در لوگوی بزرگ CR7 نسخه‌ای که به رونالدو اهدا شد از الماس‌های ریز استفاده شده بود. زیبایی یعنی این. 2015 Lionel Messi – adidas Messi 15 Platinum برگردیم سراغ لئو و آدیداس برای این بار پنجم طرحی نسبتا ساده را انتخاب و برای کفش معروف مسی از جلوه‌ای سفید و خاکستری مایل به سفید کم‌رنگ استفاده کرد. همچنین درون کتانی نوشته شده El mas grande de todos los tiempos که به معنای بهترین همه دوران‌ها است. البته بر سر این اختلاف‌نظر وجود دارد. 2016 Cristiano Ronaldo – Nike Mercurial Superfly V CR7 Vitórias سوپرفلای 5 سی‌ آر سون ویتوریاس که از «ویپر آی‌ ایکس» 2013 الهام گرفته شده بود رویه سفید و دوختی مشکی و صفحه کفی طلایی رنگ داشت. این ترکیب رنگ پر استفاده هر بار زیباست. این رنگ به نام برنده توپ طلای معروف نایکی معروف شد. 2017 Cristiano Ronaldo – Nike Mercurial Superfly V CR7 ‘Quinto Triunfo’ پنجمین توپ طلای رونالدو با عرضه مرکوریال سوپرفلای 5 سی‌ آر سون کوئینتو تریونفو همراه شد که رویه طلایی درخشانی داشت و نایکی توپ‌های طلای 2008، 2013، 2014، 2016 و 2017 او را جشن گرفت. 1000 جفت از این کفش به بازار عرضه شد و رونالدو شماره یک آن را در جام جهانی به پا کرد. 2018 Luka Modric – Nike Mercurial Vapor XII ‘Touch of Gold’ اما لوکا مودریچ این هافبک ماهر رئال مادرید یک دهه سلطه مسی و رونالدو را درهم شکست و آنقدر دریبل زد و عبور کرد تا جایزه سال 2018 را از آن خود کند و نایکی کفش مرکوریال ویپر دوازده «تاچ آف گلد» را به او اهدا کرد. در تمام رویه این کفش از دیزاین اثر انگشت استفاده شده بود و زمینه لوگوی مشکی نایکی می‌درخشید. همچنین دیگر بخش‌های کفش پلاتینی رنگ بودند و نام کفش با ظرافت دور لوگوی نایکی نوشته شده بود. 2022 Karim Benzema – Golden X Speedportal 2022 Karim Benzema آدیداس برای توپ طلای 2019 و 2021 مسی دیزاینی ارائه نکرد و لواندوفسکی به خاطر کرونا بدشانسی آورد. اما همزمان با برد کریم بنزما کتانی جدیدی عرضه و تنها جفت کتانی اکس سپیدپرتال به ستاره فرانسوی اهدا شد که برازنده برد او بود. آیا بنزما اکس سپیدپرتال ویژه خود را روی چمن به پا خواهد کرد؟ همه چیز چهارشنبه شب و در بازی رئال مادرید و الچه مشخص می‌شود.

نگاهی به همه کفش های معروف توپ طلا
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید