ریباک
برند تجاری ریبوک (Reebok brand) در سال ۱۹۵۸ توسط دو نوه بنیانگذار کفشدوزی ایجاد شد و نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی، “ریبوک” نامیدند که نهایتا با کمپانی “فاستر و پسران” ادغام گردید. “جو” و “جف” فاستر این نام را در لغتنامهای پیدا کردند که “جو فاستر” در دوران نوجوانی در یک مسابقه برنده شده بود. این دیکشنری نسخه جنوب آفریقایی بود که تلفظ آن با تلفظ انگلیسی تفاوت داشت.
در سال ۱۹۸۱، مجموع فروش علامت تجاری ریبوک به ۵٫۱ میلیون دلار رسید. نقطه عطف فروش این شرکت زمانی بود که یک سال بعد، نشان تجاری ریبوک اولین کفش ورزشی طراحی شده برای بانوان را عرضه کرد که به نام کفشهای “فری استایل” معروف شد. در سال ۱۹۸۶ میزان فروش به طور غیرمنتظرهای به بیش از سه برابر افزایش و به ۹۱۹ میلیون دلار رسید. میزان فروش در سال ۱۹۸۷ به ۴٫۱ میلیارد دلار و در سال ۱۹۹۱ به ۷٫۲ میلیارد دلار بالغ گردید و برند تجاری ریباک به عنوان بهترین و نوآورترین شرکت سازنده وسایل ورزشی در جهان شناخته شد.
نمایش 1–12 از 33 نتیجه