Search
Close this search box.
پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

مطابق گزارش اتلتیک، لیگ برتر انگلیس به همکاری 25 ساله‌اش با نایک خاتمه می‌دهد، و شرکت پوما پس از پایان قرارداد فعلی در سال 2025، به عنوان تأمین کننده‌ی رسمی توپ‌های لیگ برتر فعالیت خواهد کرد. فصل 2024-2023 به منزله‌ی 24 امین سال فعالیت رسمی شرکت نایک به عنوان تأمین کننده‌ی رسمی توپ‌های لیگ برتر است، اما گزارش جدید دیوید ارنستین از اتلتیک خبر از پایان همکاری می‌دهد، بگونه ای که فصل 2024-2025 آخرین فصل این همکاری می‌باشد. در گزارش اعلام شده است که شرکت نایک فرصت تمدید قرارداد 25 ساله را داشت، اما مذاکرات در مسیر رسیدن به نتیجه‌ای مثبت شکست خوردند. در ادامه‌ی گزارش ادعا شده است که لیگ برتر با شرکت آلمانی پوما ، برای تأمین توپ‌های تمامی مسابقات فصل 2025-2026 به توافق رسیده است. این پایان یک دوره‌ی همکاری طولانی است. شرکت پوما در حال حاضر توپ لالیگا اسپانیا و سری آ ایتالیا و لیگ برتر انگلیس را هم تأمین می‌کند. جدیدترین مدل توپ اربیتا ( Orbita ) است که از جدیدترین فناوری برای ساخت توپی بهینه استفاده می‌کند. این توپ شکلش را حفظ می‌کند و جذب آب کمتری دارد. هنگامی که لیگ برتر شروع شد، شرکت میتره تأمین کننده‌ی رسمی توپ مسابقات بود، اما شرکت نایک با توپ ژئو مرلین، از فصل 2000-2001 این مسئولیت را برعهده گرفت. مطمئن هستم که این یکی از 12 نشانه‌ی آخر الزمان است. شاید باید از وقت باقیمانده بیشترین استفاده را بکنیم ، و تمام توپ‌های نایک برای لیگ برتر را از اینجا ببینیم. توپ پوما برای مسابقات لیگ برتر انگلیس توپ پوما برای مسابقات لیگ برتر انگلیس

توپ پوما برای مسابقات لیگ برتر انگلیس

شرکت پوما با الهام گرفتن از عناصر محیطی و افرادی که در روند تاریخی بندر مارسی تاثیر گذار بوده اند، از پیراهن های اصلی و دوم المپیک مارسی برای فصل رقابتی 2024 رونمایی کرده است. تیم دسته اولی المپیک مارسی که خود را برای آغاز فصل رقابتی 2024-2023 آماده می کند، با یک تیر دو نشان زده و از پیراهن های اول و دوم جدید خود که توسط شرکت پوما طراحی شده، رونمایی کرده است. در اقدامی ویژه، مراسم رونمایی از این دو پیراهن توسط خود شرکت پوما و با شعار “تاریخ در حال رقم خوردن در زیر پای شماست” برگزار شده است. در این مراسم، مسابقه ای نمایش داده شد که در حال برگزار شدن روی زمینی ویژه بوده، و بازیکنان کم سن و سال آکادمی فوتبال لا کاستلان هم در آن حضور داشتند. با گذشت دقایقی از مسابقه، زمین بازی اندک اندک به شکل تصویری مرکب از دو پیراهن اصلی و دوم در آمد که به تن شمایل اساطیر مقدس منسوب به خشکی و دریا در آمده بود. با در نظر گرفتن این موضوع، پیراهن اصلی جدید در قالب رنگ سنتی خود که همان رنگ های جانبی سفید و آبی آسمانی است، عرضه خواهد شد. این دو رنگ به ویژه در بخش یقه و سر دست به کار رفته اند، و سپس یک طرح تصویری که توسط چاپگر رنگ پردازی شده، روی نوعی کاغذ ویژه و چسبناک درج شده، و سپس توسط گرما روی پارچه ی پیراهن حک شده است، روی کل پیراهن پخش می شود. این طرح تداعی کننده ی ساحل های شنی مارسی است. برای پیراهن دوم، رنگ سرمه ای به عنوان رنگ پایه انتخاب شده و خطوط موج گونه و سفید رنگی روی این رنگ پخش شده اند. این طرح، تداعی کننده ی موج های دریای مدیترانه است. با عقل جور در می آید. یقه، نماد بازرگانی، طرح چاپ شده بر روی بخش سینه، و نماد پشتیبان مالی این تیم که همه به رنگ سفید هستند، جلوه ی این پیراهن را کامل می کنند. پیراهن دوم المپیک مارسی فصل ۲۰۲۴ پیراهن اول المپیک مارسی فصل ۲۰۲۴

پیراهن اول و دوم تیم المپیک مارسی فصل 2024

کشور پرتغال بنظر آماده است تا همکاری طولانی مدت خود با نایک را به پایان برساند، با گزارشاتی که نشان می دهند فدراسیون فوتبال پرتغال قصد دارند قراردادی با پوما امضا کنند. کشور پرتغال و کمپانی نایک از سال 1997 مشغول به همکاری هستند ، اما با توجه به رسانه های اسپانیایی مارکا، بعد بیش از دو و نیم دهه، با خبری جدید که پوما در مزایدۀ جابجا کردن برند نایک از کفش های خود، پیروز شده است، این همکاری قرار است که به پایان برسد. زمانی که قرارداد با نایک به پایان برسد، قرارداد پوما-پرتغال طبق گزارشات از ژانویۀ 2025 آغاز میشود. این بدین معنی است که کشور پرتغال لوازم پوما را برای نخستین بار در جام جهانی 2026 عرضه می کند، با اینکه آنها همچنان از لوازم پوما برای جام اروپا سال 2024 در آلمان استفاده خواهند کرد. این یک ضربۀ بزرگ به شرکت نایک محسوب می شود، که قرار است یکی از طولانی ترین همکاری های بین المللی خود را از دست بدهد. و مدت زمان آن، هم اندازه با همکاری آنها با کشور برزیل است، و کمی طولانی تر از آن کشور هلند است (از سال 1996) و کمی بالاتر از آن ایالات متحدۀ آمریکا (از سال 1995)، در تاسیس برند نایک. آلمان و آدیداس بالای 42 سال رکورد همکاری دارند، که به صورت اختصاصی روی برند تری استرایپز ( سه خط) برای اولین بار در سال 1980 کار کردند. ( به طور دقیق تر از سال 1954 این همکاری آغاز شد، اما خانم اِریما که در آن زمان صاحب این برند بود، اولین شخصی بود که لوگوی خود را بر روی تعداد زیادی از لباس های دهه 60 و 70 چاپ کرد ) همزمان که کشور اتریش و پوما اولین جایگاه را در این حوزه دارند، با قراردادی که 47 سال از آن میگذرد و مربوط به سال 1976 است. همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

برای اولین بار در تاریخ باشگاه بروسیا دورتموند، این تیم با با پوما همکاری کرد و قرار بر این شد تا طرفداران این تیم، پیراهن اول جدید تیم را طراحی کنند، و اکنون از طراحی برنده برای بازی‌های 2024-2023 رونمایی می شود. مسابقات قهرمانی بوندسلیگا رو به پایان هستند و بروسیا دورتموند در حال حاضر از موقعیت برتر برخوردار است تا به یک دهه برتری بایرن مونیخ پایان دهد. اما برای لحظه‌ای کوتاه و به دلیل رونمایی از پیراهن داخل خانه جدید باشگاه برای بازی‌های 2024-2023، توجهات به فصل آینده معطوف می‌شود. این لباس در تاریخ ثبت می‌شود، زیرا این پیراهن برنده اولین مسابقه طراحی لباس باشگاه است؛ آن هم در حالی که بیش از 15000 طراحی توسط طرفداران و طراحان ارائه شده بود. هیئت داوران شامل کاپیتان مارکو رویس و دده، اسطوره باشگاه بروسیا دورتموند می‌شد، 9 طرح را انتخاب کردند که به دور نهایی راه یافتند، و طرح برگزیده، که توسط طرفداری به نام تیمو آر طراحی شده بود، پس از رای هواداران در صدر طراحی‌ها قرار گرفت. آرایش رنگی زرد و مشکی که شاخصه باشگاه است، در این طراحی نیز در نظر گرفته شده است. سایه‌نمایی از ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به صورت مورب در سرتاسر جلوی لباس دیده می‌شود و این طراحی را واقعا منحصر به فرد می‌کند. نیروی محرکه اصلی در پشت طراحی، ایجاد ظاهری بود که ببیننده را بی‌ تردید به یاد باشگاه بروسیا دورتموند بیندازد؛ ظاهری جذاب که نتوان آن را با هیچ باشگاه دیگری عوض کرد. تیمو آر، طرفدار تیم بروسیا دورتموند و نیز طراح این پیراهن، توضیح داد: «پیراهن یه تیم باید برجسته و متمایز باشه و تو یادها بمونه. این طرفدارا، دیوار زرد و استادیوم هستن که بازی داخل خونه تیم بروسیا دورتموند رو خاص می‌کنن. راه‌راه‌ها و الگوهای روی لباس شیک هستن اما رنگ و لوگو رو عوض کنین، به ستاره‌ها دست نزنین… می‌دونین منظورم چیه.» حاصل این نگرش، یک پیراهن داخل خانه است که روی آن یکی از دکل‌های برق ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک قابل تشخیص است و همین طراحی به این ترتیب زمین تیم میزبان، یعنی بوروسیا دورتموند، را جاودانه می‌سازد. نوارهای مورب سیاه با بافت زغال سنگ، تاریخچه منطقه رور را یادآور می‌شود. آیا بازیکنان برای آخرین بازی خود در این فصل، پوشیدن این لباس را به جان می‌خرند؟ آن هم در چنین زمان بندی و رویداد ورزشی سرنوشت‌سازی… ما روی این موضوع شرط نمی‌بندیم اما خدا را چه دیدی؟! پیراهن اول تیم بروسیا دورتموند فصل 2024 پیراهن اول تیم بروسیا دورتموند فصل 2024

پیراهن اول تیم بروسیا دورتموند فصل 2024

پوما با بازسازی راه راه های نمادین روسونری، پیراهن اول تیم آث میلان در فصل 2024-2023 را عرضه کرد. این طراحی، باشگاه و شهر میلان را با گرافیک تکرار شونده جدید که از حرف M گرفته شده است، نزدیک‌تر از همیشه می‌کند. این کیت برای اولین بار در تاریخ 4 ژوئن ساعت 21:00 برای بازی سری آ مقابل هلاس ورونا حضور خواهد داشت. ظاهر راه راه قرمز و مشکی آث میلان یکی از نمادین ترین نماد ها در فوتبال است که نشان دهنده تاریخ غنی از موفقیت است که در باشگاه ریشه کرده است. و حفظ ظاهر و هویت متناظر سال به سال، فصل به فصل یکی از چالش های بزرگ در دنیای طراحی است. برای فصل 23/24، پوما تصمیم گرفته تا بر ارتباط باشگاه با شهر میلان تمرکز کند – شما نمی توانید یکی را از دیگری جدا کنید – و بنابراین خطوط قرمز و سیاه امضای روسونری به یک گرافیک تکرار شونده کاملاً جدید تبدیل شده است که از از حرف M گرفته شده است تا از باشگاه، شهر و نقش آنها در قلب جامعه ای که دائماً در حال گسترش است و دائماً همه چیز را پیش می برد، تجلیل کند. این گرافیک بر جلوی پیراهن غالب است، با ‘M’ دو نوار مشکی را تشکیل می دهد که با نوارهای قرمز حاشیه شده است، و نوار سوم در وسط قرار دارد. همین گرافیک روی آستین‌ها دیده می‌شود، در حالی که یقه و سر آستین‌ها به رنگ مشکی یکدست هستند و عبارت «AC Milan» در پشت آستین ظاهر می‌شود. پیراهن جدید مجهز به فناوری پیشرفته ای است که عملکرد بهینه و راحتی را در زمین تضمین می کند. این کیت که با ULTRAWEAVE ساخته شده، دارای طراحی کششی ساختار یافته و چهار طرفه است که وزن و اصطکاک را کاهش می دهد و به بازیکنان امکان می دهد آزادانه و راحت تر حرکت کنند. فناوری DryCELL ادغام شده در پارچه به گونه ای طراحی شده است که بدن را همیشه خشک نگه می دارد. کاسپر استیلسویگ، مدیر ارشد درآمد آث میلان، گفت:« پیراهن روسونری همیشه نماد DNA باشگاه و هواداران ما بوده است. نمادی از شور و اشتیاق که می‌تواند فراتر از زمین باشد و حس تعلق و سبک را با تبدیل شدن به نماد سبک زندگی در زمین، در سکوها و در زندگی همه هواداران، بیان کند. امروز بیش از هر زمان دیگری، با عرضه این کیت خانگی جدید، ما دوباره بر پیوند خود با شهر میلان تاکید می کنیم و انرژی پر جنب و جوش شهر میلان و نگرش شهروندانش را که روح نوآورانه و مترقی این شهر خارق العاده را تجسم می بخشند، جشن می گیریم.» مارکو مولر، رئیس ارشد مدیریت خط تولید پوشاک ورزش تیمی در پوما، گفت: «ما به همکاری خود با آث میلان و کیت برای فصل آینده بسیار افتخار می‌کنیم. این طراحی منعکس‌کننده مأموریت پوما برای نوآوری لباس‌های ورزشی و تجسم روح مترقی آث میلان است. این پیراهن چیزی فراتر از یک کیت است، نمادی از اتحاد و حرکت برای تیم، شهر و هواداران وفادار آن است.» پیراهن اول تیم آث میلان فصل 2024 پیراهن اول تیم آث میلان فصل 2024

پیراهن اول تیم آث میلان فصل 2024

شرکت پوما پیراهن اول جدید باشگاه منچستر سیتی برای فصل 2024-2023 را با ادای احترام به استادیوم اتحاد طراحی کرده است. این پیراهن با الهام گرفتن از پیراهنی که در اولین فصل بازی در استادیوم جدید استفاده شده بود طراحی شده است. در آگوست 2003، باشگاه منچستر سیتی بعد از 80 سال بازی در استادیوم مین رود، به استادیوم جدیدش یعنی اتحاد در فاصله 3.5 مایلی از استادیوم قبلی نقل مکان کرد. این جابجایی آغازگر عصر جدیدی برای باشگاه بود و رکوردها، اسطوره‌ها و لحظات با شکوهی برای منچستر سیتی رقم خوردند. اکنون به مناسبت بیستمین سال تأسیس استادیوم جدید، پوما پیراهن 2024-2023 را به همراه پیراهن تمرین و لباس‌های تفریحی معرفی کرده است. نمای جلوی پیراهن با الهام گرفتن از معماری خاص استادیوم طراحی شده است. بطور خاص چهار برج بیرونی استادیوم روی پیراهن به نمایش گذاشته شده‌اند. کد پستی استادیوم به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس استادیوم، پشت یقه حک شده است. همچنین یقه هفت سفید مثل پیراهن سال 2003-2004 تکرار شده است. شان رایت فیلیپس، یکی از بازیکنان فصل 2003-2004 که اکنون یکی از مدیران تیم است معتقد است استادیوم اتحاد نقش مهمی در تاریخ باشگاه دارد. بازیکنان و هواداران خاطرات ویژه‌ای از این استادیوم دارند و این خیلی خوب است که پوما در طراحی پیراهن جدید به این نکته توجه کرده است. من افتخار می‌کنم که پیراهن منچستر سیتی را در اولین فصل بازی در این استادیوم می‌پوشیدم. امیدوارم این پیراهن همانطور که برای خودم خاطره ساز است، برای هواداران هم خاطرات بسیار شیرینی را به وجود بیاورد. بیستمین سال بازی در استادیوم اتحاد یک دوره‌ی خاص است و بیانگر پیشرفت باشگاه در این دوران است. پیراهن جدید ادای احترامیست به خاطرات شیرین و حمایت بی پایان هواداران. مارک مولر مدیر ارشد خط تولید البسه ورزشی چنین نظری دارد “این پیراهن مؤلفه‌های طراحی مدرن را با ویژگی‌های لباس استفاده شده در اولین فصل بازی در این استادیوم ترکیب کرده است. ما با یک پیراهن با معنی خاص و منحصر به فرد برای بازیکنان و هواداران روبرو هستیم. استادیومی که برای آن‌ها مثل یک خانه‌ی واقعی است.” پیراهن اول منچستر سیتی فصل 2024 پیراهن اول منچستر سیتی فصل 2024 پیراهن اول منچستر سیتی فصل 2024 پیراهن اول منچستر سیتی فصل 2024 پیراهن اول منچستر سیتی فصل 2024

پیراهن اول منچستر سیتی فصل 2024
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید