پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

تاریخچه اسنیکر ( کتونی ) طولانی و پر تلاطم است، با موانع مختلفی در طول مسیر. این مسیر در سال 1839 آغاز شد. زمانی که یک دانشمند آمریکایی به نام چارلز گودیر، لاستیک ولکانیزه را اختراع کرد: فرآیندی که برای افزودن گوگرد به لاستیک گرم شده برای ساختن یک ماده انعطاف‌پذیر، ضد آب و قالب‌پذیر استفاده می‌شود. چندین دهه بعد، این فرآیند پیشگامانه روی کفش‌ها اعمال ‌شد و به کفی‌های بادوام‌تر تبدیل گردید. اجداد کفش‌های اسنیکر امروزی، کفش‌های کتانی بودند که در اوایل قرن نوزدهم استفاده می‌شدند. به اوایل قرن بیستم برویم که دو شرکت در حال کار بر روی این موضوع بودند که چگونه از پتانسیل گسترده کفش‌های لاستیکی استفاده کنند – تا آنها را به توده‌ مردم عرضه کنند نه تعداد کمی از افراد ممتاز. شرکت لاستیک سازی ایالات متحده، Keds را ساخت و آن را در سال 1916 به فروش رساند. یک سال بعد، شرکت کانورس کفش آل استار ( All Star ) خود را عرضه کرد. در اوایل دهه 1920، با حمایت بازیکن و مربی برجسته بسکتبال، چاک تیلور (که امروزه نام او هنوز در All Stars یافت می‌شود)، این برند در حال رونق بود. در سال 1924، برادران آلمانی رودولف و آدولف “آدی” داسلر وارد بازی شدند و تجارت خود را برای طراحی کفش ورزشکاران از اتاق لباسشویی مادرشان شروع کردند. تاریخچه کتونی ( اسنیکر ) اسنیکرها ( کتونی ) که عمدتاً برای فعالیت‌های ورزشی ساخته و به بازار عرضه می‌شدند، به سرعت جایگاه خود را به دست آوردند. تیم بسکتبال آمریکا در المپیک برلین در سال 1936 کانورس را پوشید، در حالی که دونده آمریکایی جسی اوون با کفش‌های مسابقه طراحی شده توسط داسلرها در مسابقه شرکت کرد و چهار مدال طلا کسب نمود. برادرانی که در اواخر دهه 1940 راه خود را به شدت از هم جدا کردند، به کنترل دو غول لباس ورزشی امروزی ادامه دادند: آدولف، آدیداس را ایجاد کرد، رودولف راه خود را برای تأسیس پوما ادامه داد. در دهه 1950، بچه‌ها در ایالات متحده عمدتا با شلوار جین خود اسنیکر می‌پوشیدند (ترکیبی که باعث تعجب برخی از مدارس شد). این ترکیب مورد علاقه ستارگانی از جمله مارلون براندو و مرلین مونرو بود. اسنیکرها راحت، معمولی و برای جابه‌جایی آسان بودند. در محافل خاص، آنها نشان‌دهنده سرکشی هم بودند، تمایل به خارج شدن از قوانین محدودکننده‌ی جامعه. با این حال، یکی دو دهه دیگر طول کشید تا اسنیکرها واقعاً رایج شوند. در دهه 1970 برند دیگری به نام نایک ظهور کرد که در حوزه دوی سرعت، پرش و به هر صورت بالا بردن ضربان قلب فرد، عالی بود. این کفش‌ها که از الهه بالدار پیروزی در اساطیر یونان نامگذاری شده‌اند، کفش‌هایی بودند که هدفشان افزایش عملکرد ورزشی بود، گفته می‌شود الگوی نمادین “آج وافل” روی کفی، پس از ریختن لاستیک توسط بیل بوورمن، مربی و یکی از بنیانگذاران پیست، در قالب کیک پزی همسرش ساخته شده است. تاریخچه کتونی ( اسنیکر ) در حال حاضر کتونی ها به طور پیوسته برای جوانانی که می‌خواهند مانند برخی از قهرمانان ورزشی و افراد مشهور به نظر بیایند و همچنین برای تعداد فزاینده‌ای از علاقه مندان به تناسب اندام به بازار عرضه می شود. این کفش‌ها همچنین هدف محبت‌های کسی مانند کریم عبدالجبار بسکتبالیست قرار گرفت که با آدیداس کف تخت خود حلقه می‌زد یا فارا فاکت در فرشته‌های چارلی با تیک نایک که فوراً قابل تشخیص بود، الهامات زیادی برای انتخاب وجود داشت، چه ورزشی و چه غیره. این الگویی بود که تا دهه 1980 ادامه یافت و مایکل جردن در سال 1984 راه بسیاری از پیشینیان ورزشی را دنبال کرد و نام خود را به Air Jordans نایک قرض داد. در همان دهه، Freestyles ریباک نیز منتشر شد و توسعه اسنیکر به‌طور خاص برای زنان ادامه یافت. اسنیکرها فراتر از زمین های بازی و مسابقه رفتند و به طور فزاینده‌ای در خیابان ها دیده می‌شدند. یکی از عناصر اصلی صحنه در حال شکوفایی هیپ هاپ و رپ شدند، این کتونی ها پای همه را از ال‌ال کول جی گرفته تا گرندمستر فلش و ران-دی.ام.سی زیبا کردند، که به عنوان بخشی از زیبایی شناسی مبتنی بر لباس ورزشی که از جوامع و هنرمندان سیاه پوست، عمدتاً در شهرهای ساحل شرقی آمریکا، متولد شده است. این میراثی است که تا به امروز ادامه دارد، با حمایت ها و همکاری های بسیاری در طول مسیر، از جمله قرارداد جی زی با ریباک در سال 2003 و آدیداس پرفروش کانیه وست یعنی Yeezys. اسنیکرها در حال حاضر هم در همه جا وجود دارند و هم در معانی متکثر هستند. آنها با همه چیز صحبت می‌کنند و در همه چیز شرکت می‌کنند، از کلاس، علاقه مندی های ورزشی، فرهنگ، سلیقه موسیقی، تا میل به دور زدن بدون احساس پوشیدن کفش های ناراحت کننده. وجود آن‌ها روی پرده نیز به همان اندازه چند وجهی است: از لباس‌های ژولیده جنیفر گری در “رقص کثیف” گرفته تا کتونی‌های زرد روشن اوما تورمن در “بیل را بکش” که مجموعه‌ی درخشانش را تکمیل می‌کند، تا “خانواده اشرافی تننبام”، لباس ورزشی قرمز رنگ آدیداس بن استیلر که به طرز عجیبی با کتونی‌های آبی ست شده است، تا سبک ها و طرح های متعددی که در “کار درست را بکن” اسپایک لی دیده می شود. ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیش‌بینی شد که بازار جهانی کفش‌های ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانه‌های سطح بالای مد (برچسب‌های لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونی‌ها سود برده‌اند)، گزینه‌ها اکنون بی‌پایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخاب‌ها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه. کتونی زنانه آدیداس سامبا Adidas Samba به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 13 ۲,۹۸۹,۰۰۰ تومان ۲,۰۰۵,۰۰۰ تومان 33% کتونی مردانه نایک ایر جردن 1 Nike Air Jordan 1 Rebellionaire به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 14 ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان ۲,۴۸۵,۰۰۰ تومان 22% کتونی پیاده روی مردانه نیو بالانس 530 ( New Balance 530 ) به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 8 ۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان ۱,۸۴۵,۰۰۰ تومان 26% کتونی مردانه نایک اس بی دانک تراویس اسکات Nike SB Dunk Low Travis Scott به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12 ۱,۹۹۵,۰۰۰ تومان – ۲,۲۹۵,۰۰۰ تومان 36%

تاریخچه تولید کتونی ( اسنیکر )

منچستر سیتی با دیزاینی به معنای واقعی چشمگیر وارد میدان شده و از پیراهن سوم مارک پومای فصل 2023/2024 رونمایی کرده که در همه جای آن پر از صاعقه‌های برق آبی آسمانی پررنگ است. این قهرمان سه‌گانه پیش‌تر از پیراهن خانگی جدیدش رونمایی کرده بود که طبیعتا باید با برخی سنت‌ها و انتظارات همسو باشد. و اینک منچستر سیتی به سراغ نمایش پیراهن سوم فصل 2023/2024 رفته است. مشخصا گروه طراحی پوما سعی کرده کمی متمایز عمل کند و این از اولین لحظه دیدن پیراهن توجه‌تان را جلب می‌کند. زمینه آبی تیره و صاعقه‌های برق آبی آسمانی در همه جای لباس به چشم می‌خورد. این صاعقه‌های برق ادای احترامی به رنگ‌های کلاسیک تیم بوده و درعین‌حال نماد قدرت بی‌نظیر این تیم هستند. قدرتی که فصل پیش و پس از قهرمانی خارق‌العاده در لیگ برتر، جام حذفی، و لیگ قهرمانان به همه نشان داده شد. زمینه تیره و رگه‌های آبی آسمانی در کنار نام برند، اسپانسر، و لوگوی باشگاه با سایه متضاد قرمز رنگی زیبا درهم‌آمیخته شده‌اند و رگه‌های آبی آسمانی تا یقه و آستین‌ها ادامه داده شده است. از این پیراهن سوم به‌عنوان نخستین بار برای بازی چهارشنبه 26 جولای در برابر بایرن مونیخ در استادیوم ملی ژاپن استفاده خواهد شد. مارکو مولر مسئول ارشد مدیریت خط تولید پوشاک تیم‌های ورزشی پوما می‌گوید: هیجان بی‌نظیری که منچستر سیتی هر هفته در زمین ایجاد می‌کند واقعا خیره‌کننده است. لباس ما هم با هدف به تصویر کشیدن این هیجان طراحی شده تا شوق بازی شور انگیز فوتبال را در میان طرفداران ایجاد کند. پیراهن سوم طوری طراحی شده تا داخل و خارج زمین معرف باشگاه فوتبال منچستر سیتی باشد و انرژی شهر منچستر را نشان دهد. پیراهن سوم تیم منچستر سیتی فصل 2024 پیراهن سوم تیم منچستر سیتی فصل 2024

پیراهن سوم تیم منچستر سیتی فصل 2024

پوما، که کاملا متضاد با پیراهن ­های خانگی و دوم است ( نوعی نقطه جایگزین نوار می­شود، که در ادامه به آن می­پردازیم )، پیراهن سوم فصل 23/24 آث میلان را کنار گذاشته است، که فرهنگ گسترش و علاقه به باشگاه را جشن می­گیرد. در این فصل روند کوچکی مشاهده شد که تیم­ ها در آن پیراهن سوم خود را رونمایی کردند، که تفاوت چندانی با پیراهن­ های خانگی و خارج از خانه نداشت ( فیورنتینا، رئال مادرید، بایرن مونیخ ) و علی­رغم وجود طراحی های مناسب، با شکست مواجه شد. خب، پس از رونمایی از پیراهن سوم پر سر و صدای این باشگاه که کاملا در تضاد با پیراهن سنتی خانگی و پیراهن شیک دوم بود، قطعا انتقادی به آث میلان و پوما وارد نمی ­شود. آث میلان همیشه افراد را در کنار هم جمع می­کرد، و این در طراحی پیراهن سوم کاملا مشاهده می­شد. این پیراهن که برای نسل جدید و متنوع روسونری­ های مغرور طراحی شده است، طراحی روشن و رنگارنگ دارد که رنگ ­های زیبایی در آن به کار می­روند. رنگ ­ها فرهنگ فراگیری و اشتیاق به خصوصیات غیرمتعارف را نشان می­ دهند، که از روز اول در آث میلان مد نظر بوده است، در حالی که نسخۀ تک رنگ، نشان باشگاه را تکمیل می­کند.  پیراهن سوم تیم آث میلان فصل 2024 پیراهن سوم تیم آث میلان فصل 2024

پیراهن سوم تیم آث میلان فصل 2024

پوما پیراهن خارج از خانه منچستر سیتی را برای فصل 23/24 با طرحی سراسری از الگوی بافت آرشیوی و رنگ‌هایی که از میراث خلاق شهر الهام گرفته، رونمایی می‌کند. این لباس که در بازی افتتاحیه رقابت های لیگ برتر فصل 23/24 قرار است برای اولین بار معرفی شود، رقابتی که این جمعه با بازی سیتی در مقابل برنلی تازه صعود کرده آغاز می شود. این لباس خارج از خانه منچستر سیتی از کارخانه های بلند، انبارهای پر هیاهو و صنعت شهر الهام گرفته است و با چاپ گرافیکی کلیه لباس حس رترو (بازگشت به گذشته) را به ارمغان می آورد و از الگوهای بافت آرشیوی منچستر الهام می گیرد. لباس خارج از خانه که به تازگی رونمایی شده است به لباس های خانه و سومی می‌پیوندد که کمد لباس قهرمانان سه‌گانه را برای فصل آینده تکمیل می‌کند. لباس خارج از خانه دارای پایه سفید است، با طرحی که از رنگ‌های برجسته استفاده می‌کند که میراث خلاق شهر را تقدیر می کند، از جمله برجستگی‌های درخشان طلایی، که از کارخانه های آجرکاری‌ معروف آنکوتس الهام گرفته شده است. قسمت داخلی یقه نیز نمایش دهنده نمادین افق کارخانه شهر است. سرنا گاسلینگ، مدیر تجربه یکپارچه هواداران و خرده‌فروشی و صدور مجوز، منچستر سیتی گفت: «خوشحالیم که امروز لباس‌های خارج از خانه خود در فصل 2023/2024 را معرفی می‌کنیم و کیت‌های خود را برای فصل جدید تکمیل می‌کنیم.» «هر دو لباس از جمله لباس خانگی ما که برای جشن 20 سالگی ورزشگاه اتحاد، در ماه مه عرضه شد و هم لباس سوم برق آسا ما که ماه گذشته در توکیو به عنوان بخشی از تور آسیایی پیش فصل ما عرضه شد، بسیار محبوب بوده اند و رکوردهای فروش باشگاه را دوباره شکسته اند.» «همانطور که امروز کیت خارج از خانه خود را عرضه می کنیم، امیدواریم طرفداران ما نیز الهام گرفتن و طراحی این لباس را دوست داشته باشند.» پیراهن دوم تیم منچستر سیتی فصل 2024 پیراهن دوم تیم منچستر سیتی فصل 2024

پیراهن دوم تیم منچستر سیتی فصل 2024

با تاثیرپذیری از سبک زندگی مدیترانه ای و آینده، با نگاهی به نسل بعدی، پوما هر دو پیراهن اول و دوم والنسیا را برای فصل 23/24 عرضه کرده است. در حالی که به ناچار پیراهن سومی نیز در زمان مناسب وجود خواهد داشت، پوما با والنسیا برای عرضه هر دو پیراهن جدید خانگی و خارج از خانه برای فصل 23/24 به صورت متوالی، وارد معامله شده است. و آنها دو طرح بسیار متمایز و مجزا، هر کدام با داستان و الهام‌بخشی منحصر به فرد خود، اما هر دو به اندازه دیگری برجسته و تاثیرگذار هستند. با پیراهن خانگی شروع می‌کنیم، و چیزی که به دست می آوریم طرحی است که از ارزش های اصلی و میراث غنی باشگاه الهام گرفته و ظرافت و مدرنیته را با سبک زندگی مدیترانه ای به عنوان سرچشمه اصلی آن ترکیب می کند. همانطور که برای لباس های لالیگا سنت است، سفید رنگ پایه است، در حالی که ظاهر از طریق گنجاندن یقه مشکی به سبک چوگان که خود با وجود رگه های شنی آراسته شده است، برجسته تر می شود. این ترکیب روی سرآستین ها و از طریق لوگوی اسپانسر نیز نشان داده شده است که به طرز خوشایندی با زیبایی شناسی سراسری همخوانی دارد. برویم به سمت پیراهن، و به خاطر حس و حال آینده گرایانه خود با گنجاندن راه راه های عمودی با جلوه نئون که با پایه ترکیب شده است برای ترکیب رنگی جدید از آبی دریایی و آبی قهرمان متمایز است. این ترکیب با رنگ نارنجی فوق العاده به عنوان رنگ تاکیدی در تضاد است، که از طریق اسپانسر و نام تجاری ظاهر می شود، در حالی که تاج باشگاه درخشش رنگین کمانی دارد، آن را به نقطه کانونی کل نگاه تبدیل می کند. پیراهن اول تیم والنسیا فصل 2024 پیراهن اول تیم والنسیا فصل 2024 پیراهن دوم تیم والنسیا فصل 2024 پیراهن دوم تیم والنسیا فصل 2024

پیراهن اول تیم والنسیا فصل 2024

شرکت پوما برای گرامیداشت جایگاه باشگاه آث میلان در تقاطع فوتبال، مد و طراحی، پیراهن دوم فصل 2024-2023 این باشگاه را معرفی کرد. این پیراهن ظاهر سفیدِ باشکوهی دارد، و چاپ تونال روی کُل آن پخش شده است. فرمول قدیمی و امتحان پس داده‌ی پیراهن دوم سفید حفظ شده است. این پیراهن نخستین بار توسط باشگاه در سال 1910 معرفی شد. با توجه به پیروزی‌های کسب شده در 6 فینال اروپایی، اسم مستعار “خوش شانس” برایش برگزیده شده است. در این فصل پوما و آث میلان طراحی جدید و شیکی را برای پیراهن دوم مشهورشان ارائه کردند. آن‌ها از ویژگی‌های متمایز نماد باشگاه را انتخاب کردند و یک الگوی گرافیکی کامل که با الهام گیری از خانه‌های مد میلان و الگوهای سنتی مد طراحی شده است را معرفی کردند. رنگ سفید اصلی با چاپ تونال با نواری به رنگ‌های سنتی باشگاه (قرمز و سیاه) که خارج از مرکز پیراهن قرار گرفته‌اند همراه شده است. نسخه‌ی بی رنگی از لوگوی باشگاه در بالای این نوارها قرار می‌گیرد.در تولید پیراهن از جدیدترین فناوری استفاده شده است، تا عملکرد بهینه و آسایش در زمین مسابقه را فراهم کند. این لباس بر اساس پارچه‌ی اولترا مهندسی شده است و از یک طراحی منظم و کشبافت چهار جهت سود می‌برد. چنین ساختاری باعث کاهش وزن و اصطحکاک می‌شود، و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به راحتی و آزادانه حرکت کنند. علاوه بر این، فناوری درای سل بکاررفته در پارچه، از عرق کردن بدن جلوگیری می‌کند. باشگاه آث میلان پیراهن دوم جدیدش را در استادیوم روز باول ، در تاریخ 23 جولای در شهر پاسادنا معرفی خواهد کرد. در اینجا با رئال مادرید، به عنوان بخشی از جام قهرمانی فوتبال 2023 مسابقه می‌دهد. مارکو مولر، مدیر ارشد خط تولید محصولات ورزش‌های تیمی شرکت پوما چنین نظری دارد “پوما و آث میلان ریشه‌های عمیقی در میراث فوتبال دارند. شهر میلان بر اساس فوتبال و مد تعریف شده است، و پیراهن دوم جدید منعکس کننده‌ی این حقیقت است. طراحی مدرن، رنگ‌های پیراهن کلاسیک و سنتی را با سبک مُد امروزی ترکیب می‌کند. معتقدیم پیراهن طراحی شده کاملاً با تقاطع فوتبال، مُد و طراحی سازگاری دارد. نمی‌توانیم منتظر دیدن این پیراهن در زمین مسابقه‌ی در فصل جدید باشیم.” کریستین پولسیچ چنین دیدگاهی دارد “از پیوستن به باشگاه تاریخی و نمادینی همچون آث میلان به شدت هیجان زده هستم، خیلی خوشحالم که برای اردوی پیش فصل به آمریکا می‌رویم، و در آنجا می‌توانم این پیراهن جدید شگفت انگیز را بر تن کنم. طرفداران عاشق این پیراهن می‌شود، که هم در زمین مسابقه و هم روی سکوها عالی به نظر می‌رسد. آث میلان باشگاهی با موفقیت‌های باورنکردنی است ، و پیراهن سفید اختصاصی روسونری ، به نمادی از این موفقیت‌ها در طول سال‌ها تبدیل شده است. به عنوان بازیکنان، احساس می‌کنیم به خاطر داشتن این میراث غنی باشگاه، اعتماد به نفسمان افزایش یافته است.” کاسپر استیلسوگ، مدیر ارشد درآمد آث میلان چنین نظری را اضافه می‌کند” پیراهن دوم جدید آث میلان، توسط شریکمان شرکت پوما طراحی شده است، و خلاصه‌ای از میراث غنی باشگاه را در خود ذخیره کرده است. این میراث به شکل هوشمندانه‌ای با مُد و طراحی، نمادهای شهرمان ترکیب شده است. تفسیر مدرنی که از این پیراهن سفید کلاسیک وجود دارد، نمادی از تعهدمان برای گرامیداشت سنت‌ها و حرکت به سمت نوآوری است.این پیراهن روح آث میلان را شامل می‌شود، و پایبندی ما به عملکرد عالی در زمین مسابقه و خارج از آن را به نمایش می‌گذارد. این پیراهن نشانه‌ای از میراث نمادین باشگاه، و تعهد مستمرمان به عبور از مرزها، و ایجاد اثری مثبت در تمامی مکان هاییست که در آن‌ها حضور داریم.” پیراهن دوم تیم آث میلان فصل 2024 پیراهن دوم تیم آث میلان فصل 2024

پیراهن دوم تیم آث میلان فصل 2024
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
خرید از امارات
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید