Search
Close this search box.
پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

در حالی که هواداران چلسی بی‌صبرانه منتظر رونمایی از ست جدید لباس خود برای فصل 24/23 هستند، در حال حاضر باید به رونمایی از مجموعه جدید لباس تمرین باشگاه رضایت دهند. این مجموعه ساخت شرکت نایکی بوده و در زمان بازگشت بازیکنان جهت شروع پیش‌فصل رونمایی شد. زمانی که مائوریسیو پوچتینو مسئولیت هدایت تیم اول چلسی را برای نخستین بار برعهده گرفت، بازگشت تعدادی از اولین بازیکنان تیم خود به تمرین را خوش‌آمد گفت. با وجود بازیکنانی که در نخستین روز تمرینی در جدیدترین مجموعه لباس تمرین ساخت شرکت نایکی اعلام حضور می‌کردند، از هر جهت این یک شروع تازه بود. این مجموعه شامل بلوز، تیشرت و شلوار تمرینی معمولی بود اما همچنین اولین جلوه از لباس پیش از بازی (لباس گرم کردن) جدید برای فصل 24/23 محسوب می‌شد. مجموعه جدید دارای رنگبندی‌ ای متشکل از سه رنگ است. بخش‌های اصلی با رنگ‌آمیزی سیاه و سفید توسط یک رگه طلایی در بالای لوگوهای باشگاه و نایکی به یکدیگر متصل می‌شوند. لباس بازیکنان در قسمت تنه سفید و در قسمت آستین‌ها مشکی به چشم می‌خورد، در حالی که این قالب برای کادر فنی وارونه است، به این صورت که در قسمت تنه مشکی و در آستین‌ها سفید دیده می‌شود. این جلوه برای آبی‌ها (لقب تیم چلسی) ساده، بی‌آلایش و بسیار کارآمد است و به دنبال آن یک لباس پیش از بازی تماشایی رونمایی خواهد شد که مجدداً تأکید می‌کنیم می‌تواند- و شاید بهتر است که- یک لباس همانند (همسان) باشد. این لباس دارای گرافیک سراسری آبی و مشکی برجسته است و مجدداً با رگه‌های طلایی به یکدیگر متصل می‌شوند که با وجود به چشم آمدن لوگوی اسپانسر تیم Travago، احتمالاً اندکی نمایان‌تر خواهند بود. لباس‌های پیش از بازی اغلب با تغییر جلوه برای استفاده اساسی از ست رسمی لباس بازی الگوبرداری می‌شوند. بنابراین این موضوع می‌تواند چه سرنخ‌هایی از ست جدید لباس چلسی به ما دهد؟ احتمالاً آبی خواهد بود، این‌طور نیست؟ پیراهن تمرین تیم چلسی فصل 2024 پیراهن تمرین تیم چلسی فصل 2024 پیراهن تمرین تیم چلسی فصل 2024

پیراهن تمرین تیم چلسی فصل 2024

پس از 10 سال همکاری با یکدیگر و با وجود تمدید قرارداد در سال 2018، رابطه بین وینیسیوس جونیور و نایک اخیراً غیر قابل ترمیم به نظر می رسید. با این حال، اکنون، در یک چرخش دراماتیک، به نظر می رسد که وینی نه تنها می تواند باقی مانده قرارداد خود را ببیند، بلکه می تواند به خوبی به این هدف متعهد شود و در کنار امباپه و هالند در اوج فهرست نایک قرار گیرد. استعداد وینیسیوس جونیور واقعاً هرگز مورد تردید نبوده است. این بازیکنی است که در سال 2017 به عنوان یک بازیکن 16 ساله به مبلغ 38 میلیون پوند توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، که تا سن 21 سالگی دو قهرمانی لالیگا و یک مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرده بود و تا سن 22 سالگی خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان روی کره زمین و بخش مهمی از خط حمله یکی از مشهورترین تیم های بین المللی تاریخ معرفی کرده است. به تعبیر رون بورگوندی بزرگ: او به نوعی یک معامله بزرگ است. وینیسیوس جونیور از همان دوران کودکی توانایی و پتانسیل او در خارج از توجه نایک نبود. وینی در 13 سالگی قراردادی 10 ساله با غول های آمریکایی امضا کرد و این قرارداد در سال 2018 برای یک دهه دیگر تمدید شد. اما مدت کوتاهی پس از آن، اوضاع شروع به بدتر شدن کرد. مرد رئال مادرید شروع به احساس کم ارزش شدن توسط این برند کرد. او که به خاطر برخی کمپین‌های تبلیغاتی نادیده گرفته شده بود و معمولاً رفتاری را که احساس می‌کرد برخی از معاصرانش از آن لذت می‌برند دریافت نمی‌کرد، شروع به این احساس کرد که شرایط آن تمدید قرارداد در سال 2018 همه‌جانبه نشان‌دهنده وضعیت رو به رشد او نیست. این موضوع باعث شد تا گزارش هایی مبنی بر طرح شکایت از سوی این بازیکن در آستانه جام جهانی 2022 و تلاش او برای فسخ قراردادش منتشر شود. در داخل زمین، بزرگ‌ترین نشانه‌ای که نشان می‌داد همه چیز بین بازیکن و برند خوب نبود، این بود که وینی بوت های مشکی نایک و هم چنین مدل‌های قدیمی‌تر را می پوشید – این دو نشانه کلیدی بود که قرارداد یا به پایان رسید یا به زودی تمام می‌شود. تا این لحظه، او به یکی از بازیگران کلیدی نایک تبدیل شده بود که آخرین نسخه‌های منتشر شده را می پوشید و این شامل حضور در سری پریمیوم DreamSpeed نیز می‌شد. ظاهراً این موضوع به دادگاه رفت و علیرغم امیدهای او، پرونده به نفع نایک صادر شد. در نتیجه، شراکت و مسئولیت‌های وینیسیوس در آن کاهش یافت و این جوان 22 ساله فقط حداقل نیازها یعنی پوشیدن کفش‌های نایک، بدون پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا بدون حضور در رویدادهای نایک را انجام می‌داد. با این حال، به طور ناگهانی، اولین نشانه‌های بازسازی پل‌ها در حال نمایان شدن است. به دنبال توهین نژادپرستانه ای که وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا در ماه مه مورد آن قرار گرفت، نایک به سرعت حمایت خود را در رسانه های اجتماعی نشان داد. وینیسیوس جونیور وینیسیوس در نبرد علیه نژادپرستی، به ویژه در لالیگا، اما در سراسر جهان به نمایش درآمده است، و این با پوشیدن لباس تمام مشکی برزیل که به طور واضح توسط پلتفرم Swoosh تولید شده بود در نیمه اول بازی خود مقابل گینه، قابل توجه بود. پس از آن، تصویری از وینیسیوس با انبوهی از کیسه‌های خرید نایک منتشر شد، که مشخصاً مهاجم از خریدهای اخیر با سووش لذت برده است. اگر شانسی برای شروع مجدد شراکت وجود نداشته باشد، به هیچ وجه آن تصویر پست نمی شود. بنابراین، این منجر به این سوال اجتناب ناپذیر می شود: آینده وینیسیوس جونیور و نایک چگونه می شود؟ همه می‌دانند که کیلیان امباپه در حال حاضر بالاترین مقام را در House Swoosh دارد و بعید است به این زودی تغییر کند. او اخیراً با ماشین گلزنی مطلق یعنی ارلینگ هالند که جایگاه و اهمیتش برای نایک با برچسب “Force9” مورد تاکید قرار گرفته است، در صدر فهرست قرار گرفته است. این نروژی یک بازیکن دیگری است که فقط برای قطع رابطه و سپس برقراری مجدد رابطه، مدت ها با نایک در ارتباط بود،که تا حدودی به موازات داستان وینیسیوس است. بنابراین به وضوح یک سابقه برای یک بازیکن وجود دارد که یک بار دیگر با نایک مشارکت کند، علیرغم اینکه به نظر می رسد روابط خود را قطع کرده است. وینیسیوس جونیور وینیسیوس چیزی بسیار متفاوت را برای نایک نشان می دهد. در حالی که امباپه به عنوان پادشاه بی چون و چرای کنونی بر تخت نشسته است، در مرکوریال سوپرفلای خود خوشحال است و هالند تنها عامل هرج و مرج است و در Phantom GX خود مستقر شده است، برزیلی مرد مرکوریال ویپر است و جذابیت زیادی در بازار آمریکای جنوبی ارائه می دهد. . این بدان معناست که  بدون تقاطع مناسب با هیچ ورزشکار دیگر از نظر انتخاب کفش، و فراهم کردن سومین استعداد برای نایک ، فضای آماده‌ای برای او وجود دارد و این حتی ورزشکاران زن را نیز در نظر نمی‌گیرد. وینیسیوس علاوه بر کفش‌هایی که پوشیده است و حتی عملکردهای رو به بهبودش در زمین، همانطور که قبلاً ذکر شد، در حال تبدیل شدن به یک نقطه کانونی بی‌میل در مبارزه مداوم علیه نژادپرستی است – اما چیزی که نشان می‌دهد این است که او واقعاً از آن نوع شخصیت برخوردار است ،شخصیتی که شاید در اوایل کارش آشکار نبود. هدف گیری مداوم و امتناع قاطعانه او از عقب نشینی در مواجهه با چنین ناملایماتی، دیدگاهی کاملاً متفاوت از بازیکن را نشان داده است – قدرت شخصیتی که زیربنای توانایی غیرقابل شک او است – و این چیزی است که نایک مطمئناً از نشان دادن حمایت قابل توجه و تاثیرگذار خودشان پشت سر آن بسیار خوشحال می شود. این برند در طول تاریخ خود به تبلیغ اقلیت‌ها و حمایت از اهداف خود پرداخته است، و نبرد مداوم وینی مطمئناً با این قانون مطابقت دارد و فراتر از قلمروهای ورزش گسترش می‌یابد تا یک مسئله اجتماعی بزرگ‌تر را نشان دهد. جنبه دیگری که باید به جذابیت وینی برای نایک اضافه شود، دیدگاه رئال مادرید است. این تیم گل سرسبد آدیداس است و با از دست دادن غافلگیرکننده بنزما اخیراً، ناگهان ظاهر تسلط نایک در خط میانی و خط جلوی لوس بلانکوس به چشم می خورد. اگر – و در حال حاضر یک اگر بسیار بزرگ است – اما اگر امباپه به برنابئو برود تا پیراهن شماره 9 هموطن در حال رفتنش را پر کند، ناگهان نشانه ای واقعی از حاکمیت نایکی به چشم می خورد و بلینگهام که اخیراً به خدمت گرفته شده است در میان اعضای تیم مانند والورده، کاماوینگا، چوآمنی و رودریگو به عنوان نماینده انحصاری سه راه راه نشسته است. یک وینیسیوس تازه نفس و با حمایت نایک و به علاوه یک مهاجم دیگر را اضافه کنید – چه در نهایت امباپه باشد چه نباشد – و Swoosh به خوبی و کاملا به اردوی لوس بلانکوس نفوذ خواهد کرد – چیزی که از توجه هیچ کس دور نخواهد ماند. وینیسیوس جونیور وینی به‌عنوان بخش کلیدی برزیل تیته، یک چیز را نیز ارائه می‌کند که هالند با آن درگیر خواهد بود: موفقیت در صحنه بین‌المللی. بدون بی احترامی به نروژ، اما آنها در سطح برزیل یا فرانسه نیستند، و با محرومیت از عملکرد شبیه یونان از سال 2004، بعید است نروژ در زمان هالند یک جام بین المللی کسب کند. این نکته ای است که با غیبت نروژ – و بنابراین هالند – در قطر در سال گذشته مشخص شد. با این حال، وینیسیوس جونیور احتمالا همیشه حضور خواهد داشت، بخشی از تیمی که همیشه برای کسب افتخارات بین‌المللی چالش برانگیز است و نایک نیز از آنها حمایت می‌کند. او همچنین پیراهن شماره 10 را که در آخرین دوره مصدومیت توسط نیمار خالی شده بود، بر تن کرده است، اما احتمالاً تغییری است که زمانی که دوران بازیکن پاری سن ژرمن در تیم ملی به پایان برسد، دائمی خواهد شد. امباپه در فرانسه تحت حمایت نایک و وینی در برزیل تحت حمایت نایک… در مورد دو دوزه زدن صحبت کن. در نهایت، موضع وینیسیوس در همه این موارد قابل بررسی است. همانطور که گفته شد، او در تمام دوران حرفه ای خود، از سن 13 سالگی، بخشی از ساختار Swoosh بوده است، و نگاهی به پروفایل اینستاگرام او نشان می دهد که او چقدر طرفدار Swoosh است. او مرتباً تصاویری از خود را که با کیت نایک انباشته شده است، از کفش‌های کتانی گرفته تا لباس و حتی چکمه‌های جدید، پست می‌کند، که در مورد اکثر آن‌ها احساس می‌کنید به طور رسمی توسط این برند تحت فشار قرار نمی‌گیرند. با 39.1 میلیون دنبال کننده در زمان نوشتن این متن که در حال افزایش یا کاهش است ، این یک پلتفرم آسان برای نایک است که از آن لذت ببرد. شما این احساس را دارید که ممانعت خود تحمیل او در استفاده از این برند در چند ماه گذشته برای او نیز سخت بوده است. در حالی که نایک در سال‌های اخیر ظاهراً در حال پاکسازی عرشه‌ها بوده است، با افرادی مانند جک گریلیش، رحیم استرلینگ و حتی نیمار که همگی از Swoosh فاصله می‌گیرند، آن‌ها به سرعت بازیکنانی را که با اخلاق و طرز فکر این برند مطابقت دارند، جذب کرده‌اند. . یک سوال همیشه این بوده است: آیا فضایی برای این تعداد سوپراستار سطح بالا در یک برند وجود دارد؟ و پاسخ این سوال بیشتر و بیشتر به احتمال قریب به اتفاق بله نظر می رسد. امباپه، هالند و وینیسیوس… کاملاً نیروی ضربتی هستند و مطمئناً نمی‌توان آن را با هیچ برند دیگری در جهان مقایسه کرد.

وینیسیوس جونیور

از آن‌جا که آماده‌سازی یک ظاهر جدید برای قهرمان لیگ 1 (لیگ فوتبال فرانسه) بر عهده کمپانی نایکی است، این کمپانی به صورت رسمی از ست لباس خارج از خانه تیم پاری سن ژرمن در فصل 2024-2023 رونمایی کرده است. این ست لباس دارای ظاهری مدرن و طراحی تمام سفید همراه با یک نوار مرکزی سورمه‌ای به شیوه مرسوم این باشگاه در وسط جرزی است. پاری سن ژرمن به دنبال معرفی قبلی لباس خانگی، حال از لباس خارج از خانه جدید خود پرده برداشته است و این کار را جهت مصادف شدن با اولین رقابت دوی 10 کیلومتری باشگاه موسوم به وی ران پاریس ( ما پاریس هستیم ) انجام داد. لباسِ سفیدِ برجستهِ آنان نمایانگر رنگ‌های سنتی باشگاه بوده و دارای یک نوار منحصر به فرد است که بازیکنان تیم در زمان رقابت در خارج از خانه آن را به تن می‌کنند. رنگ‌های سنتی قرمز و آبی پاریسی با یک جلوه منشور‌ مانند در نوار رنگی عرضی مقابل سینه ترکیب می‌شوند و تفاوت آشکاری را با رنگ سفید روشن در ادامه نوار ایجاد می‌کنند. علاوه بر نوار عرضی روی سینه، قسمت بالایی لباس پاری سن ژرمن همچنین دارای رنگ‌های باشگاه و نماد پایتخت ابدی فرانسه: برج ایفل و گل سوسن است. این لباس با حاشیه سورمه‌ای در سرآستین‌ها به پایان می‌رسد. کمپانی نایکی و پاریسن ژرمن برای بزرگداشت چهلمین سالگرد کتونی افسانه‌ای پگاسوس با رونمایی از نسخه‌ای اختصاصی از آن با رنگ‌های باشگاه از رویداد وی ران پاریس ( ما پاریس هستیم ) سود جستند. پیراهن دوم تیم پاری سن ژرمن فصل 2024 پیراهن دوم تیم پاری سن ژرمن فصل 2024 پیراهن دوم تیم پاری سن ژرمن فصل 2024 پیراهن دوم تیم پاری سن ژرمن فصل 2024

پیراهن دوم تیم پاری سن ژرمن فصل 2024

اولین باشگاه هوادارن فوتبال زنان در سال 1971 تاسیس شد و اولین بازی فوتبال خود را در ورزشگاه “کمپ نو اسپاتیفای” برگزار کرد. نایک با الهام از این رویداد از اولین پیراهن خانگی بارسلونا برای فصل 23/24 رونمایی کرد. پیراهن جدید بارسلونا برای فصل 2024-2023 که توسط نایک طراحی شده است برای اولین بار با تغییر تمرکز بر روی پیراهن مردانه و یک فکر بکر الهام بخش, فصلی تازه در دنیای فوتبال به وجود آورد. این پیراهن، نوارهای پهنی به رنگ اصلی تیم بارسلونا دارد اما جزئیات آن قابل توجه است. شکل یک الماس بر روی لوگوی تیم بارسلونا به این پیراهن اضافه شده است. این الماس معرف اولین تیم زنان در تاریخ فوتبال است که در ورزشگاه نو استاپیفای بازی کرده و نشان دهنده ی روحیه ی پیشتاز تیم بارسا است. تیمی که با موفقیت های مداوم خود همیشه نقش اصلی و پیشگامی هم در ورزش و هم در جامعه ایفا می کند. “اینجا هستیم تا راه را به همه نشان دهیم”! این شعاری است که همزمان با رونمایی پیراهن جدید منتشر شد. شعار و نشان روی پیراهن جدید روحیه پیشرو زنانی را نشان میدهد که در سال 1970 با هم گرد هم آمدند و در کمپ نو اسپاتیفای فوتبال بازی کردند. اینجاست که بافت پیراهن جدید نایک با تاریخ مخلوط می شود. داستان الماس روی لوگوی تیم به سال 1970 بر می گردد. زمانی که “اینما کاباسران” نامه ای به رئیس وقت باشگاه بارسلونا یعنی ” آگوستی منتال ای کوستا ” فرستاد و پیشنهاد ایجاد تیم فوتبال زنان را ارائه کرد. این نامه به مسابقه ی زنان پشت درهای بسته در استادیوم کمپ نو اسپاتیفای منجر شد. این بازی فوتبال اولین جرقه ی ایجاد باشگاه هواداران زنان بارسلونا را به وجود آورد که یک سال بعد در 1971 آغاز به کار کرد و برای اولین لوگوی خود از نشان باشگاه به اضافه ی نشان الماس استفاده کردند. باشگاه هواداران, سالها بعد در سال 1988 اولین تیم فوتبال زنان را تاسیس کرد که با همان لوگو بازی می کردند گرچه به طور رسمی به عنوان تیم فوتبال زنان بارسلونا شناخته نمی شدند. در نهایت باشگاه بارسلونا تیم زنان خود را در سال 2002 به رسمیت شناخت. پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024 پیراهن پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024 پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024

پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024

کشور پرتغال بنظر آماده است تا همکاری طولانی مدت خود با نایک را به پایان برساند، با گزارشاتی که نشان می دهند فدراسیون فوتبال پرتغال قصد دارند قراردادی با پوما امضا کنند. کشور پرتغال و کمپانی نایک از سال 1997 مشغول به همکاری هستند ، اما با توجه به رسانه های اسپانیایی مارکا، بعد بیش از دو و نیم دهه، با خبری جدید که پوما در مزایدۀ جابجا کردن برند نایک از کفش های خود، پیروز شده است، این همکاری قرار است که به پایان برسد. زمانی که قرارداد با نایک به پایان برسد، قرارداد پوما-پرتغال طبق گزارشات از ژانویۀ 2025 آغاز میشود. این بدین معنی است که کشور پرتغال لوازم پوما را برای نخستین بار در جام جهانی 2026 عرضه می کند، با اینکه آنها همچنان از لوازم پوما برای جام اروپا سال 2024 در آلمان استفاده خواهند کرد. این یک ضربۀ بزرگ به شرکت نایک محسوب می شود، که قرار است یکی از طولانی ترین همکاری های بین المللی خود را از دست بدهد. و مدت زمان آن، هم اندازه با همکاری آنها با کشور برزیل است، و کمی طولانی تر از آن کشور هلند است (از سال 1996) و کمی بالاتر از آن ایالات متحدۀ آمریکا (از سال 1995)، در تاسیس برند نایک. آلمان و آدیداس بالای 42 سال رکورد همکاری دارند، که به صورت اختصاصی روی برند تری استرایپز ( سه خط) برای اولین بار در سال 1980 کار کردند. ( به طور دقیق تر از سال 1954 این همکاری آغاز شد، اما خانم اِریما که در آن زمان صاحب این برند بود، اولین شخصی بود که لوگوی خود را بر روی تعداد زیادی از لباس های دهه 60 و 70 چاپ کرد ) همزمان که کشور اتریش و پوما اولین جایگاه را در این حوزه دارند، با قراردادی که 47 سال از آن میگذرد و مربوط به سال 1976 است. همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

نایک که به طور گسترده به عنوان پیشرو در فضای دویدن در نظر گرفته می‌شود، قرار است با استفاده از یافته‌های مسابقه جاده‌ای و پیستی خود مسیر کاملاً جدید Nike Ultrafly Trail را دنبال کند. در نگاهی گذرا، این کفش جدید با سری‌های نایک پگاسوس و Vaporfly مقایسه می‌شود. با این حال، بررسی دقیق‌تر، خط جدیدی از کفش‌های این شرکت مستقر در اورگان (ایالتی از ایالات متحده آمریکا) را نشان می‌دهد. مواد Vaporweave تمام قسمت رویه را تشکیل می دهند و راه حلی قابل تنفس، بادوام و سبک وزن را برای جلسات طولانی خارج از جاده ارائه می دهند. مواد انتخاب شده در قسمت بالایی – که در Vaporfly NEXT٪ اصلی نشان داده شد – با یک زیره تمام قد ZoomX همراه است. محلول بالشتکی فوق العاده پاسخگو با یک بسته بندی پارچه برای افزایش پایداری همراه شده است. علاوه بر این، Ultrafly Trail فیبر کربنی Swoosh که صنعت را تغییر می دهد به خانواده Nike Trail معرفی می کند. در زیر پا، Ultrafly Trail دارای زیره Vibram® است که از دیگر اولین محصول های نایک رانینگ است. برای کاهش وزن، پیشنهاد Nike Trail دارای Vibram® Litebase است، بدون اینکه کشش ارائه شده توسط لاستیک Vibram® Megagrip که آزمایش اثبات شده است را از دست بدهد. در مجموع، قسمت تخت کفش و رویه آن کفشی را با وزن 300 گرم/ 10.5 اونس (سایز 10 مردانه در ایالات متحده) ایجاد می‌کنند – یک کفش زنانه سایز 8 در ایالات متحده با وزن 249 گرم/ 8.8 اونس عرضه می‌شود. از عکس‌های رسمی این کفش لذت ببرید، همانطور که منتظر رونمایی سایت نایک از این کفش در ماه آگوست با قیمت ۲۵۰ دلار هستید. کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail )

کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail )
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید