Search
Close this search box.
پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

نام ورزش، البسه ورزشی و حتی ورزشکاران به برخی برندهای مطرح گره خورده است و در این میان یکی از غول‌های این حوزه، برند نایک است که توانسته حدود ۵ دهه یا نیم قرن، آمار فروش بالایی نصیب خود کند. البته راز موفقیت مدل‌های محبوب نایک فقط کیفیت و دوام آنها نبوده و عوامل زیادی در این موفقیت دخیل بوده‌اند. بوئرمن و دیگر هیچ! قبل از اینکه برند نایک شکل بگیرد و برای خود اعتباری دست و پا کند، بیل بوئرمن ( Bill Bowerman ) که یک مربی ورزشی بود با فیل نایت ( Phil Knight ) که درسش را تازه از دانشگاه تمام کرده بود و یک دونده ورزشکار محسوب می‌شد پروژه فروش کفش ورزشی را آغاز کردند و در سال ۱۹۶۴ برند Blue Ribbon sports را پایه گذاری کردند که به نوعی پدر برند نایک محسوب می‌شود! بوئرمن که در زمان تاسیس blue ribbon sports بیش از ۵۰ سال داشت، یک ایده‌پرداز دقیق و خلاق بود که در سرش هزاران طرح و ایده جریان داشت! یکی از دلایلی که بوئرمن را عامل رشد نایک می‌دانیم، ایده تولید کفش در ژاپن توسط او بود. بوئرمن معتقد بود نیروی کار ارزان در ژاپن باعث می‌شود کفش‌های تولیدی قیمت کمتری داشته باشند و حاشیه سود بهتری نصیب  فروشنده می‌شود. رفتن به ژاپن و متقاعد کردن یک شرکت تولیدی، به فیل نایت سپرده شد و نایت قبل از سفر به ژاپن به چندین کشور سفر کرد و بعد از رسیدن به ژاپن با یک تولید‌کننده کفش مذاکره کرد در نهایت یک همکاری دوجانبه در زمینه طراحی تولید و فروش کفش‌های ورزشی با یک برند ژاپنی به نام تایگر شکل گرفت. البته از همان ابتدای همکاری خبری از فروشگاه و مغازه نبود و تولیدات مشترک آنها از طریق دست‌فروشی به فروش می‌رسید! کیفیت خوب کفش‌های آن‌ها به‌علاوه قیمت مناسب و فوق‌العاده باعث شد فروش بالایی رقم بخورد و تنها در سال ۱۹۶۴ حدود ۱۳۰۰ جفت کفش به فروش برسد. رقم سود فروش این تعداد کفش ۸۰۰۰ دلار بود. در سال ۱۹۶۵، یعنی دقیقاً یک سال بعد، آمار فروش به ۲۰ هزار دلار رسید که رشد دو و نیم برابری را نشان می‌داد و عملاً موفقیت در بازار را نصیب بوئرمن و نایت کرد. فیل نایت و بیل بوئرمن افتتاح مغازه برای فروش کفش در سال سوم فروش یعنی سال ۱۹۶۶، دستفروشی و فروش از طریق ماشین حذف شد و برند نایک که هنوز با نام تجاری بلو ریبون اسپرت مشغول به کار بود توانست یک شعبه فروش را راه اندازی کند و کمی پرستیژ کاری به کسب و کار خود ببخشد! افتتاح یک مغازه باعث شد استقبال از کفش‌های تولیدی مشترک برند نایک بیش از قبل شود. با اینکه هزینه‌های جاری شعبه مثل مالیات و هزینه‌های انرژی و اجاره به مخارج اضافه شده بود ولی آمار فروش آنقدر بالا رفته بود که جمع این هزینه‌ها هنوز هم در میزان درآمد به چشم نمی‌آمد! مغازه فروش در سانتا مونیکا کالیفرنیا آغاز به کار کرد و یک سال بعد شعبه دوم فروش، کار خود را آغاز کرد. در سال ۱۹۶۷ برند نایک مغازه دوم فروش خود را در ماساچوست راه اندازی کرد و یک قدم دیگر به تسخیر بازار ایالات متحده نزدیک‌تر شد! فروش در شعبه دوم هم امیدوار کننده بود و همین موضوع باعث قوت قلب برای دو شریک بوئرمن و نایت می‌شد تا راه را ادامه بدهند. برند blue ribbon sports در اواخر دهه ششم قرن نوزدهم برای خود اعتباری دست و پا کرد و به اعتبار همین فروش بالا و جلب رضایت مشتریان، در فکر توسعه محصولات و تولیدات خود بود. در این میان یک مدل کفش ورزشی توسط بوئرمن طراحی شد و بعد از مشارکت با برند ژاپنی تایگر در خط تولید این شرکت ژاپنی قرار گرفت. این مدل تحت نام Tiger Cortez روانه بازار شد و فروش بالایی داشت و سود خوبی نصیب هر دو شرکت کرد. کورتز؛ نقطه اوج و پایان! اگرچه مسئولیت فروش کفش‌های تولیدی تایگر ژاپنی در آمریکا به عهده برند BRS ( مخفف Blue Ribbon sports ) بود اما ردپای طرح‌های پیشنهادی بوئرمن نیز در تولیدات تایگر دیده می‌شد و نقطه اوج آن، همکاری در تولید Tiger Cortez نمایان شد. کفش کورتز در خط تولید تایگر نهایی شد و به بازار راه پیدا کرد اما همه می‌دانستند روح طراحی خلاقانه بوئرمن در آن کفش جریان داشت! این مدل یکی از پرفروش‌ترین کفش‌های ورزشی لقب گرفت و استفاده از آن در المپیک ۱۹۶۸ مکزیک غوغای زیادی به پا کرد و فروش بالای آن مدیون همین المپیک بود. مدل کورتز همان‌قدر که نقطه اوج همکاری blue ribbon sports و Tiger ژاپنی بود، قدم اول در بروز اختلاف میان آنها نیز بود! هر دو برند، دیگری را متهم به سوء‌استفاده از فروش این مدل می‌کردند و بحث آنقدر بالا گرفت و جدی شد که شعبه دادگاه رسیدگی کننده رای به هر دو برند داد و موضوع از این قرار شد که هر شرکت، کفش را با برند خود و در خاک خود به فروش برساند. همین اختلاف ظاهراً ساده باعث جدایی دو برند شد. این جدایی، تغییر نام شرکت را هم در پی داشت و شرکت Blue ribbon sports در سال ۱۹۶۴ جای خود را به «نایک» داد و عملاً برند نایک در سال ۱۹۶۴ متولد شد. لوگوی ساده نایک اگرچه درباره تاسیس نایک به عجایب زیادی برمی‌خوریم ولی عجیب‌ترین آنها را می‌توان مربوط به لوگو و انتخاب نام نایک دانست! وقتی بنیانگذاران این شرکت به‌دنبال تغییر نام آن بودند و به فکر طراحی یک لوگو افتادند، کارولین دیویدسون تنها یک دانشجو بود که طراحی برند نایک را برعهده گرفت و فقط در ازای ساعتی ۲ دلار این کار را پذیرفت! دیویدسون شاید آن موقع نمی‌دانست لوگویی که طراحی کرده چند دهه بعد، ارزشی بالغ بر میلیاردها دلار خواهد داشت! کلمه نایک برگرفته از یکی از الهه‌های یونان باستان بود. نام الهه پیروزی یونان مورد پذیرش شرکای نایک قرار گرفت و پیروزی بزرگی نصیب این برند آمریکایی شد! لوگوی ساده آن هم برگرفته از بال یکی از فرشته‌های یونان باستان است که در عین سادگی، بسیار نافذ و جذاب است و شاید اگر طرح دیگر برای نایک طراحی می‌شد به این اندازه ابهت و جذابیت نداشت. اگر عجیب بودن طراحی ۳۵ دلاری این برند را کنار بگذاریم، نمی‌توان از قدرشناسی شرکای این برند آمریکایی به سادگی عبور کرد. زیرا بعدها، به پاس طراحی ارزشمند کارولین دیویدسون مقداری از سهام برند نایک را به او هدیه دادند که در حال حاضر ارزش آن سهام بیش از یک میلیون دلار تخمین زده می‌شود! سه سال بعد از طراحی لوگوی نایک این برند در ۲۲ ژانویه ۱۹۷۴ در دفتر ثبت علامت‌های تجاری ایالات متحده ثبت شد و رسماً نایک را وارد رقابت با رقبای خود کرد. فیلیپ نایت فکرش را نمی­کرد ارزش سهام نایک او، به چند ده میلیارد دلار برسد! تکیه بر اعتبار بزرگان بوئرمن و نایت و دیگر شرکای برند نایک می‌دانستند کیفیت خوب کفش و دوام آن، به تنهایی نمی‌تواند دوام موفقیت را تضمین کند بنابراین گام دوم برای فروش بیشتر محکم‌تر برداشته شد! استفاده از ورزشکاران حرفه‌ای برای تبلیغ، اگرچه کمی هزینه‌بر بود اما بازدهی فوق‌العاده‌ای داشت. به‌همین خاطر قسمت بازاریابی و تبلیغات نایک به سراغ چهره‌های محبوب دنیای ورزش رفت و با بعضی از آنها مذاکره کرد. یکی از اولین چهره‌های محبوب که همکاری با نایک را آغاز کرد، «تایگر وودز» بود. او یکی از پرافتخارترین ورزشکاران در حوزه گلف بود و سهم زیادی از تبلیغات پرسود برند نایک مدیون اوست. البته چندی قبل و پس از ۲۷ سال همکاری او و شرکت نایک از هم جدا شدند! «روری مک ایلروی» هم یک گلف باز حرفه‌ای است که سومین گلف باز تاریخ لقب گرفته است. او نیز قرادادی با نایک امضا کرد و از محصولات نایک در مسابقات استفاده می‌کرد. البته برخلاف تایگر وودز که آمریکایی بود، ایلروی اهل ایرلند شمالیست و به نوعی پرچمدار نایک در جزیره انگلیس بود! قصه تبلیغات بزرگان برای نایک وقتی شکل جذاب‌تری به خود گرفت که این برند وارد زمین بسکتبال شد و پرچم تبلیغات خود را به دست «کوبی برایانت»، «لبرون جیمز» و «مایکل جردن» داد! هر کس آمریکا و آمریکایی‌ها را بشناسد می‌داند دیوانه‌وار عاشق بسکتبال هستند و همین موضوع ساده باعث شد برند نایک روی بسکتبالیست‌ها حساب ویژه‌ای باز کند. کوبی برایانت تا سال‌ها محصولات نایک را تبلیغ می‌کرد و کشته شدن او در یک سانحه هوایی باعث جدایی او از این برند محبوب شد. این تبلیغات تا آنجا اثرگذار بود که نایک به پاس احترامی که به او می‌گذاشت کفش اختصاصی برای او طراحی کرد! بعد از لبرون جیمز و کوبی برایانت، قرارداد سال ۱۹۸۴ مایکل جردن سر صدای زیادی به پا کرد! «ایر جردن» یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های برند نایک بود که در سال ۲۰۱۸، بالغ بر ۲.۸ میلیارد دلار فروش را به جیب نایک ریخت! همکاری با فوتبالیست ­های مشهوری همچون رونالدو و نیمار و ادن هازارد بلژیکی و… نیز در کارنامه برند نایک دیده می­شود. مدل­ های پرفروش نایک ایر جردن شاید از نظر همه، بهترین نباشد ولی یکی از پرفروش ­ترین محصولات برند نایک است. اعتبار نام مایکل جردن باعث شده این مدل، مورد استقبال اغلب اسپرت پسندان قرار گیرد. کتونی ایرمکس هم از بهترین های نایک است و به دلیل ظاهر جذاب و نرمی فوق ­العاده برای پیاده ­روی، یکی از گزینه ­های اغلب جامعه است. نایک پگاسوس اگرچه قدمت جردن و ایرمکس را ندارد اما در دویدن­ های سرعتی و طولانی مدت، بی­نظیر است و بدون رقیب! ایر زوم نایک هم به دلیل تلفیق فناوری ایر و استفاده از الیاف فنری برای کاهش دفع ضربات وارده به پا، یکی از محبوب ­ترین­ های نایک است. کتونی مردانه نایک ایر جردن 1 تراویس اسکات Nike Air Jordan 1 Retro Low Travis Scott Reverse Mocha به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 4 ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان ۲,۳۴۵,۰۰۰ تومان 22% کتونی پیاده روی زنانه نایک زوم گاید 10 ( Nike Zoom Guide 10 ) به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 10 ۲,۵۱۹,۰۰۰ تومان ۱,۸۹۵,۰۰۰ تومان 25% کتونی پیاده روی مردانه نایک زوم ایکس Nike Zoomx به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15 ۲,۵۹۹,۰۰۰ تومان ۲,۱۶۵,۰۰۰ تومان 17%

تاریخچه برند نایک

تاریخچه اسنیکر ( کتونی ) طولانی و پر تلاطم است، با موانع مختلفی در طول مسیر. این مسیر در سال 1839 آغاز شد. زمانی که یک دانشمند آمریکایی به نام چارلز گودیر، لاستیک ولکانیزه را اختراع کرد: فرآیندی که برای افزودن گوگرد به لاستیک گرم شده برای ساختن یک ماده انعطاف‌پذیر، ضد آب و قالب‌پذیر استفاده می‌شود. چندین دهه بعد، این فرآیند پیشگامانه روی کفش‌ها اعمال ‌شد و به کفی‌های بادوام‌تر تبدیل گردید. اجداد کفش‌های اسنیکر امروزی، کفش‌های کتانی بودند که در اوایل قرن نوزدهم استفاده می‌شدند. به اوایل قرن بیستم برویم که دو شرکت در حال کار بر روی این موضوع بودند که چگونه از پتانسیل گسترده کفش‌های لاستیکی استفاده کنند – تا آنها را به توده‌ مردم عرضه کنند نه تعداد کمی از افراد ممتاز. شرکت لاستیک سازی ایالات متحده، Keds را ساخت و آن را در سال 1916 به فروش رساند. یک سال بعد، شرکت کانورس کفش آل استار ( All Star ) خود را عرضه کرد. در اوایل دهه 1920، با حمایت بازیکن و مربی برجسته بسکتبال، چاک تیلور (که امروزه نام او هنوز در All Stars یافت می‌شود)، این برند در حال رونق بود. در سال 1924، برادران آلمانی رودولف و آدولف “آدی” داسلر وارد بازی شدند و تجارت خود را برای طراحی کفش ورزشکاران از اتاق لباسشویی مادرشان شروع کردند. تاریخچه کتونی ( اسنیکر ) اسنیکرها ( کتونی ) که عمدتاً برای فعالیت‌های ورزشی ساخته و به بازار عرضه می‌شدند، به سرعت جایگاه خود را به دست آوردند. تیم بسکتبال آمریکا در المپیک برلین در سال 1936 کانورس را پوشید، در حالی که دونده آمریکایی جسی اوون با کفش‌های مسابقه طراحی شده توسط داسلرها در مسابقه شرکت کرد و چهار مدال طلا کسب نمود. برادرانی که در اواخر دهه 1940 راه خود را به شدت از هم جدا کردند، به کنترل دو غول لباس ورزشی امروزی ادامه دادند: آدولف، آدیداس را ایجاد کرد، رودولف راه خود را برای تأسیس پوما ادامه داد. در دهه 1950، بچه‌ها در ایالات متحده عمدتا با شلوار جین خود اسنیکر می‌پوشیدند (ترکیبی که باعث تعجب برخی از مدارس شد). این ترکیب مورد علاقه ستارگانی از جمله مارلون براندو و مرلین مونرو بود. اسنیکرها راحت، معمولی و برای جابه‌جایی آسان بودند. در محافل خاص، آنها نشان‌دهنده سرکشی هم بودند، تمایل به خارج شدن از قوانین محدودکننده‌ی جامعه. با این حال، یکی دو دهه دیگر طول کشید تا اسنیکرها واقعاً رایج شوند. در دهه 1970 برند دیگری به نام نایک ظهور کرد که در حوزه دوی سرعت، پرش و به هر صورت بالا بردن ضربان قلب فرد، عالی بود. این کفش‌ها که از الهه بالدار پیروزی در اساطیر یونان نامگذاری شده‌اند، کفش‌هایی بودند که هدفشان افزایش عملکرد ورزشی بود، گفته می‌شود الگوی نمادین “آج وافل” روی کفی، پس از ریختن لاستیک توسط بیل بوورمن، مربی و یکی از بنیانگذاران پیست، در قالب کیک پزی همسرش ساخته شده است. تاریخچه کتونی ( اسنیکر ) در حال حاضر کتونی ها به طور پیوسته برای جوانانی که می‌خواهند مانند برخی از قهرمانان ورزشی و افراد مشهور به نظر بیایند و همچنین برای تعداد فزاینده‌ای از علاقه مندان به تناسب اندام به بازار عرضه می شود. این کفش‌ها همچنین هدف محبت‌های کسی مانند کریم عبدالجبار بسکتبالیست قرار گرفت که با آدیداس کف تخت خود حلقه می‌زد یا فارا فاکت در فرشته‌های چارلی با تیک نایک که فوراً قابل تشخیص بود، الهامات زیادی برای انتخاب وجود داشت، چه ورزشی و چه غیره. این الگویی بود که تا دهه 1980 ادامه یافت و مایکل جردن در سال 1984 راه بسیاری از پیشینیان ورزشی را دنبال کرد و نام خود را به Air Jordans نایک قرض داد. در همان دهه، Freestyles ریباک نیز منتشر شد و توسعه اسنیکر به‌طور خاص برای زنان ادامه یافت. اسنیکرها فراتر از زمین های بازی و مسابقه رفتند و به طور فزاینده‌ای در خیابان ها دیده می‌شدند. یکی از عناصر اصلی صحنه در حال شکوفایی هیپ هاپ و رپ شدند، این کتونی ها پای همه را از ال‌ال کول جی گرفته تا گرندمستر فلش و ران-دی.ام.سی زیبا کردند، که به عنوان بخشی از زیبایی شناسی مبتنی بر لباس ورزشی که از جوامع و هنرمندان سیاه پوست، عمدتاً در شهرهای ساحل شرقی آمریکا، متولد شده است. این میراثی است که تا به امروز ادامه دارد، با حمایت ها و همکاری های بسیاری در طول مسیر، از جمله قرارداد جی زی با ریباک در سال 2003 و آدیداس پرفروش کانیه وست یعنی Yeezys. اسنیکرها در حال حاضر هم در همه جا وجود دارند و هم در معانی متکثر هستند. آنها با همه چیز صحبت می‌کنند و در همه چیز شرکت می‌کنند، از کلاس، علاقه مندی های ورزشی، فرهنگ، سلیقه موسیقی، تا میل به دور زدن بدون احساس پوشیدن کفش های ناراحت کننده. وجود آن‌ها روی پرده نیز به همان اندازه چند وجهی است: از لباس‌های ژولیده جنیفر گری در “رقص کثیف” گرفته تا کتونی‌های زرد روشن اوما تورمن در “بیل را بکش” که مجموعه‌ی درخشانش را تکمیل می‌کند، تا “خانواده اشرافی تننبام”، لباس ورزشی قرمز رنگ آدیداس بن استیلر که به طرز عجیبی با کتونی‌های آبی ست شده است، تا سبک ها و طرح های متعددی که در “کار درست را بکن” اسپایک لی دیده می شود. ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیش‌بینی شد که بازار جهانی کفش‌های ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانه‌های سطح بالای مد (برچسب‌های لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونی‌ها سود برده‌اند)، گزینه‌ها اکنون بی‌پایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخاب‌ها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه. کتونی پیاده روی مردانه نیو بالانس 530 ( New Balance 530 ) به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 8 ۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان ۱,۸۹۸,۰۰۰ تومان 24% کتونی زنانه آدیداس سامبا Adidas Samba به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 13 ۲,۹۸۹,۰۰۰ تومان ۲,۰۰۵,۰۰۰ تومان 33% کتونی مردانه نایک اس بی دانک تراویس اسکات Nike SB Dunk Low Travis Scott به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12 ۱,۹۹۵,۰۰۰ تومان – ۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان 36% کتونی مردانه نایک ایر جردن 1 Nike Air Jordan 1 Rebellionaire به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15 ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان ۲,۴۸۵,۰۰۰ تومان 22%

تاریخچه تولید کتونی ( اسنیکر )

قطار پاری سن ژرمن و جردن به حرکت خود ادامه می دهد، و ایستگاه بعدی پیراهن سوم 23/24 و مجموعه همراه آن است، که دارای نماد فیلی است که مربوط به جامپمن بوده و در سال 1988 روی یک پیراهن فوتبال طراحی و عرضه شد و همچنین با جامپمن نیز در سراسر جهان ارتباط دارد. با رونمایی پاری سن ژرمن و جردن از جدیدترین مجموعه مشترک خود، پیراهن سوم باشگاه، به عنوان قهرمان خود، هیاهوی هر فصل که با اضافه شدن جدیدترین ضمائم آن همراه است برانگیخته می‌شود. این کیت در رنگ های کم رنگ «آنتراسیت/سیاه/سنگی» عرضه می‌شود که با نوار نمادین لباس های پاری سن ژرمن به آن تنوع داده شده. نماد فیل که در سر تا سر جهان با جامپمن ارتباط دارد پس از سال 1988 برای اولین بار بر روی یک پیراهن فوتبال نمایش داده خواهد ‌شد. این لباس که در بازی امشب مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش خواهد درآمد، با مجموعه‌ای بزرگ تر که سری رنگی منحصر به فردی از رنگ های خاکستری، بژ،  مشکی و قسمت های نارنجی رنگ دارد، همراه است. رنگ های درخشان، ظاهر برخی از اقلام این مجموعه، مثل ژاکت را زیبا تر می‌کند. این لباس ها که توسط برند جردن طراحی شده اند، با کفش های Air Jordan 6 Low و Jumpman Peat 3 همراه شده است که هر دو مشابه رنگ بقیه محصولات هستند. پیراهن سوم پاری سن ژرمن فصل 2024 پیراهن سوم پاری سن ژرمن فصل 2024 پیراهن سوم پاری سن ژرمن فصل 2024

پیراهن سوم پاری سن ژرمن فصل 2024

رویای مایکل جردن، به عنوان یک طرفدار پروپاقرص ماشین های مسابقه که در دوران کودکی فقط چند مایل دورتر از پیست شارلوت زندگی می‌کرد، در سال 2020 با همکاری دنی هملین، قهرمان ۳ بار مسابقه دیتونا ۵۰۰، با تولید 23XI Racing، به واقعیت تبدیل شد. جامپمن بنر که از فوریه 2022 به عنوان یکی از حامیان رسمی تیم تویوتا فعالیت می‌کند، خودروی شماره 45 را با رنگ «سیمان سیاه» و کاور های الهام‌گرفته شده از جی بالوین آراسته است. مدل ارتقا یافته کمری، لوگو های Luka Deontic را به رنگ‌ سبز لیمویی که شبیه رنگ مدل فوت کوزه گری است؛ در آخر هفته آینده و در پیست تگزاس به نمایش گذاشته خواهد شد. با بهره مندی از خلاقیتی که لوکا در فرایند گرم کردن قبل از بازی های خود دارد، هم لوکا 2 و هم ماشین مسابقه، رنگ های نئونی جذابی دارند. هر دو دارای ظاهر سفید رنگ و قسمت بالایی لایه مشبک حالت مرمری ابری دارد، اما روکش‌های مشکی زبانه، کفی کفش و زیره میانی جامپمن را متمایز می‌کنند. زیر پایی مجهز به قطعه ایزو پلیت که توسط مجموعه‌ای از لایه‌های بی‌رنگ در بالا احاطه شده است، به رنگ سبز لیمویی که پیش تر اشاره شد می‌درخشد که با قسمت در امتداد برجستگی مطابقت دارد. زیره آبی رنگ، ویژگی های کولاک کننده ظاهر مونوکروم محصول را متعادل سازی می‌کند. جردن لوکا 2 ملقب به فوت کوزه گری در 24 اکتبر برای بزرگسالان عرضه می‌شود. در ادامه از تماشای این کفش و اتومبیل تا انتشار اخبار بیش‌تر لذت ببرید.‌‌ کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2  

کتونی نایک جردن لوکا 2

شرکت نایکی و باشگاه چلسی با ارائه‌ی یک گزینه‌ی جدید و آبی آسمانی رنگ برای فصل 2024-2023، از پیراهن سوم جدید باشگاه رونمایی کردند. این پیراهن نیز مثل پیراهن‌های میزبان و مهمان، فاقد علامت تجاری اسپانسر است و ظاهر یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کند. همواره یک باشگاه در جایگاه آخر معرفی پیراهن‌هایشان قرار می‌گیرد، و به نظر می‌رسد چلسی این فصل از قبول چنین مسئولیتی خشنود است. پیراهن سوم این باشگاه، بعد از معرفی پیراهن سایر تیم‌ها معرفی شده است، که در پیراهن‌های میزبان و مهمان نیز با چنین وضعیتی روبرو می‌باشیم. مثل دو پیراهن دیگر، پیراهن سوم نیز بدون اسپانسر است، و باشگاه جستجو برای پیدا کردن یک شریک تجاری جدید برای قراردادن نام تجاری‌اش در جلوی پیراهن را ادامه می‌دهد. این یعنی کُل پیراهن یکنواخت است، که برخی هواداران چنین ظاهری را می‌پسندند، اما برخی دیگر چنین طراحی را ناقص تلقی می‌کنند. طراحی با الهام گیری از دو پیراهنی که چندین دهه قبل پوشیده می‌شدند انجام گرفته است، و قرار است اولین بار در مسابقه‌ی لیگ برتر در روز یکشنبه در برابر بورنموث پوشیده شود. اولین الهام گیری از رنگ “آبی ایتونی” اتخاذ شده است که بازیکنان قدیمی چلسی پیراهن‌هایی با این رنگ را در فصول 1907-1905 می‌پوشیدند. استفاده از آن در دوران گذشته به رنگ‌های مدنظر رئیس باشگاه برای مسابقات، و رنگ آبی ملایم و روشن‌تری مربوط می‌شود که چلسی به خاطرش مشهور است. این الهام گیری در پیراهن سوم فعلی این فصل ، با استفاده از رنگ یشمی پیراهن مهمان فصل 1987-1986 تکمیل می‌شود. در اینجا، رنگ آبی ملایم اصلی با رگه‌هایی از سیاه روی یقه، آستین‌ها و نوارهای کناری تکمیل می‌شود. آن‌ها چارچوب طراحی را مشخص می‌کنند و به نماد تجاری نایکی و نماد باشگاه متصل می‌شوند. آن‌ها نیز با رنگ سیاه متضاد به نمایش گذاشته شده‌اند. پیراهن سوم تیم فوتبال چلسی فصل 2024 پیراهن سوم تیم فوتبال چلسی فصل 2024

پیراهن سوم تیم فوتبال چلسی فصل 2024

پیراهن‌های تکراری برای فصل 2023-2024، همچنان در حجم بالا و با سرعت زیادی عرضه می‌شوند، و باشگاه چلسی پیراهن مهمان جدیدش برای مسابقات پیش رو را توسط شرکت نایکی معرفی می‌کند. هر چند آبی پُررنگ و رنگ‌های ملایم و وسیع در تضاد با هم هستند، الگوی هندسی الماسی بکار رفته در طراحی جدید، با الهام گرفتن از میراث چلسی و پیراهن دهه‌ی 1990 انتخاب شده است. شکوه مسیر سلطنتی نیز زیبایی را به وجود می‌آورد که با طراحی‌های مدرن فاصله‌ای ندارد. Dri-FIT ADC نایک در جبهه‌ی پیشگام طراحی قرار دارد. Dri-FIT ADC یک فناوری پیشرفته است که نوآوری در پارچه و تناسب لباس با بدن را در هم ترکیب می‌کند، و به بازیکنان مدرن کمک می‌کند تا سوت آخر، بدون عرق‌ و خنک‌تر بمانند. جزئیات ظریف با رنگ طلایی روی نماد مشهور باشگاه اعمال شده‌اند و با لقب “افتخار لندن” سازگاری دارند. این جزئیات ظاهر عالی پیراهن مهمان چلسی برای فصل پیش رو را تکمیل می‌کنند. پیراهن دوم فوتبال چلسی 2024 پیراهن دوم فوتبال چلسی 2024

پیراهن دوم فوتبال چلسی 2024
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید