Search
Close this search box.
پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

نیو بالانس پیراهن دوم تیم پورتو را با الهام از پیراهن مورد علاقه ی هوادران در گذشته با ترکیب رنگ های غیر متعارف زرد مارزیپان ( مارزیپان نوعی شیرینی است که با خمیر بادام تهیه می شود و زرد رنگ است. ) و سرمه ای به بازار عرضه کرد. باشگاه تیم پورتو پرتغال پس از پیراهنی که اخیرا در بازار عرضه شده بود پیراهن دوم تیم خود را برای فصل 23/24 با کمک نیو بالانس طراحی کرد. بر روی پایه ی سپید مایل به زرد مارزیپانی این پیراهن اشکال هندسی متقاطعی را می بینید که روی قفسه سینه به هم می رسند و لوگوی باشگاه پورتو با نوارهای تیره قاب بندی می شود که حس و حال و ظاهری شاداب و نو به پیراهن می دهد. رنگ سرمه ای به کار رفته برای یقه, آستین و نیز نماد روی سینه و اسپانسر و برند پیراهن در تضاد با رنگ پس زمینه ی زرد این طراحی را تکمیل می کند. ترکیبات استحکامی شیک و نامتقارن بافت ، در سرتاسر طراحی از یقه هفت پیراهن تا سرآستین و از چپ به راست در بخش جلویی شلوارک ها و در نهایت ساق جوراب ها دیده می شود. آرم نمادین باشگاه پورتو همراه با لوگوی جدید سه بعدی نیو بالانس که با تکنیک حرارتی بر روی سینه پیراهن چاپ شده دیده می شود. اوتاویو ستاره ی تیم پورتو در مورد این پیراهن می گوید: بی صبرانه منتظر فصل جدید هستم تا این پیراهن عالی را در برابر هوادارن فوق العاده مان بپوشم. نیو بالانس از فناوری های طراحی پیشرو در تمامی پیراهن های فصل 2024-2023 استفاده کرده است تا از عملکرد عالی آن اطمینان پیدا کند. این پیراهن ها با فناوری خلاقانه “NB Dry” یا خشک کنندگی سریع بهینه شده اند (موادی که باعث می شود رطوبت پیراهن به سرعت از بین برود ) و به بازیکنان تیم کمک می کند تا از اولین سوت تا آخرین سوت بازی خشک و شاداب بمانند. پیراهن دوم تیم فوتبال پورتو فصل 2024 پیراهن دوم تیم فوتبال پورتو فصل 2024

پیراهن دوم تیم فوتبال پورتو فصل 2024

اولین باشگاه هوادارن فوتبال زنان در سال 1971 تاسیس شد و اولین بازی فوتبال خود را در ورزشگاه “کمپ نو اسپاتیفای” برگزار کرد. نایک با الهام از این رویداد از اولین پیراهن خانگی بارسلونا برای فصل 23/24 رونمایی کرد. پیراهن جدید بارسلونا برای فصل 2024-2023 که توسط نایک طراحی شده است برای اولین بار با تغییر تمرکز بر روی پیراهن مردانه و یک فکر بکر الهام بخش, فصلی تازه در دنیای فوتبال به وجود آورد. این پیراهن، نوارهای پهنی به رنگ اصلی تیم بارسلونا دارد اما جزئیات آن قابل توجه است. شکل یک الماس بر روی لوگوی تیم بارسلونا به این پیراهن اضافه شده است. این الماس معرف اولین تیم زنان در تاریخ فوتبال است که در ورزشگاه نو استاپیفای بازی کرده و نشان دهنده ی روحیه ی پیشتاز تیم بارسا است. تیمی که با موفقیت های مداوم خود همیشه نقش اصلی و پیشگامی هم در ورزش و هم در جامعه ایفا می کند. “اینجا هستیم تا راه را به همه نشان دهیم”! این شعاری است که همزمان با رونمایی پیراهن جدید منتشر شد. شعار و نشان روی پیراهن جدید روحیه پیشرو زنانی را نشان میدهد که در سال 1970 با هم گرد هم آمدند و در کمپ نو اسپاتیفای فوتبال بازی کردند. اینجاست که بافت پیراهن جدید نایک با تاریخ مخلوط می شود. داستان الماس روی لوگوی تیم به سال 1970 بر می گردد. زمانی که “اینما کاباسران” نامه ای به رئیس وقت باشگاه بارسلونا یعنی ” آگوستی منتال ای کوستا ” فرستاد و پیشنهاد ایجاد تیم فوتبال زنان را ارائه کرد. این نامه به مسابقه ی زنان پشت درهای بسته در استادیوم کمپ نو اسپاتیفای منجر شد. این بازی فوتبال اولین جرقه ی ایجاد باشگاه هواداران زنان بارسلونا را به وجود آورد که یک سال بعد در 1971 آغاز به کار کرد و برای اولین لوگوی خود از نشان باشگاه به اضافه ی نشان الماس استفاده کردند. باشگاه هواداران, سالها بعد در سال 1988 اولین تیم فوتبال زنان را تاسیس کرد که با همان لوگو بازی می کردند گرچه به طور رسمی به عنوان تیم فوتبال زنان بارسلونا شناخته نمی شدند. در نهایت باشگاه بارسلونا تیم زنان خود را در سال 2002 به رسمیت شناخت. پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024 پیراهن پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024 پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024

پیراهن اول تیم فوتبال بارسلونا فصل 2024

آدیداس به مناسبت و به افتخار 125 امین سال تأسیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) ، پیراهن جدید تیم ملی ایتالیا را معرفی کرد. پیراهن یادبود اختصاصی که آدیداس طراحی کرده است در مسابقات فینال لیگ ملت‌های اروپا (2023) استفاده خواهد شد. شرکت آدیداس برای بزرگداشت 125 امین سال تأسیس فدراسیون فوتبال ایتالیا که در 26 مارس 1898 تأسیس شد، پیراهن خاصی را برای تیم ملی فوتبال ایتالیا طراحی کرده است که قرار است در مسابقات پیش رو و فینال لیگ ملت‌های اروپای همین سال پوشیده شود. این پیراهن‌ها با الهام گرفتن از نخستین پیراهن پوشیده شده توسط تیم ملی فوتبال ایتالیا در نخستین مسابقه‌ی برگزار شده در سال 1910 (ایتالیا 6- 2 فرانسه در استادیوم سیویوکای میلان) طراحی شده‌اند. این پیراهن‌های مخصوص نگاه متفاوت و متمایزی به گذشته دارند و یادآوری کننده‌ی پیراهن‌های پنبه‌ای و راحتی هستند که در گذشته پوشیده می‌شدند. البته این پیراهن‌ها با استفاده از جدیدترین فناوری آدیداس و مواد اولیه‌ی با کیفیت تولید شده‌اند. رنگ پیراهن سفید است و جزئیات طلایی رنگ به آن اضافه شده‌اند. روی قفسه‌ی سینه لوگوی تیم ملی فوتبال ایتالیا با تاج گُل درج شده است. حاشیه‌های آن با نخ طلایی پوشش داده شده‌اند و جزئیاتی از 125 امین سالگرد تأسیس FIGC به آن اضافه شده‌اند (1898- 2023). در سمت دیگر قفسه‌ی سینه، لوگوی طلایی آدیداس حک شده است. یقه‌ی پیراهن از نوع گرد و به رنگ سفید است و سه نوار سنتی آدیداس در مسیر شانه‌ها قرار گرفته‌اند. به لطف تکنیک تولید مسطح و کیفیت ناشی از آن که طراحی کلاسیک را با نگاهی مدرن باسازی می‌کند، کیفیت ساخت آستین‌های کوتاه بهبود یافته است. یک نماد دیگر به عنوان یادبودی از سالگرد تأسیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به سمت راست اضافه شده است که قطعاً یک ویژگی ظاهری ارزشمند تلقی می‌شود. شورت ورزشی هم سفید رنگ است و جزئیات آن طلایی هستند: سه نوار در اطراف آن به سمت پایین حرکت می‌کنند و لوگوی یادبود FIGC روی ران راست حک شده است. جوراب‌ها سیاه هستند و گلدوزی طلایی به آن‌ها اضافه شده است. عبارت ایتالیا در جلو، لوگوی آدیداس در عقب و نوارهای سه گانه زیر زانو قرار گرفته‌اند. 125 سالگی فدراسیون فوتبال ایتالیا این پیراهن در یک نسخه‌ی محدود به فروش رفته است (تنها 2023 نمونه از این پیراهن به مناسبت سالگرد فعلی تولید شده‌اند). پیراهن داخل یک جعبه‌ی سفید قرار گرفته است و با حاشیه‌ی طلایی به دو بخش تقسیم می‌شود – آدیداس می‌خواهد از این طریق به زیبایی تمام نشدنی پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا ادای احترام کند. در بخش بالایی جعبه که با استفاده از تکنیک چاپ برجسته ساخته شده است، لوگوی مخصوص 125 امین سالگرد تأسیس FIGC نشان داده شده است و چهار ستاره به نشانه‌ی چهار قهرمانی در جام جهانی روی آن قرار گرفته‌اند. تاجِ گُل طلایی حاوی جمله‌ی “125 امین سالگرد، 1898- 2023” قسمت پایینی را در بر می‌گیرد. در داخل جعبه، در دو سطح و با پوشش نازک کاغذی، عبارت 1898- 2023 به عنوان نشانه‌ای از یادبود بودن این پیراهن درج شده است. محتویات شامل پیراهن، شورت ورزشی و جوراب هستند. یک کارت پستال این مجموعه‌ی خاص را تکمیل می‌کند. تصویر تیم ملی ایتالیا در 1910، قبل از نخستین مسابقه‌اش روی این کارت پستال حک شده است. لورزنو ریچ، مدیر ارشد بازاریابی ورزشی آدیداس چنین نظری دارد”بزرگداشت این سالگرد خاص FIGC به عنوان بخشی از یک همکاری استثنائی، یک لحظه‌ی واقعاً خاص است.” برند آدیداس باور دارد که ما از طریق ورزش، قدرت تغییر زندگی‌ها را بدست می‌آوریم. ما به تعداد بالای زندگی‌هایی فکر می‌کنیم که توسط FIGC و تیم فوتبال در داخل و خارج از ایتالیا تغییر یافته‌اند و این چیزیست که باعث افتخار و بازسازی روحیه‌ی هر طرفدار فوتبالی می‌شود. مراجعه به تاریخچه‌ی غنی FIGC در حین طراحی این پیراهن، فقط باعث تقویت احترام متقابل ما برای این فدراسیون شده است. ما مطمئن هستیم که طرفداران فوتبال در کُل ایتالیا قبول دارند که این پیراهن، تصویر تمام نشدنی از یک سابقه‌ی 125 ساله‌ی فوتبال ایتالیا را انعکاس می‌دهد. گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا چنین دیدگاهی دارد” به لطف همکاری با آدیداس، و از طریق این پیراهن نمادین، در حال ادای احترام به 125 امین سالگرد تأسیس فدراسیون هستیم. این پیراهن ریشه در گذشته و مدرنیته دارد. این پیراهن یادبود، تلقی ما از روند توسعه‌ی فوتبال را به خوبی به نمایش گذاشته است: ارزش‌ها و ریشه‌های عمیق پایه‌های حرکتی هستند که نگاه آینده نگرانه ای دارد و بدون ترس و تردید متحول می‌شود. علاوه بر این، تقدیر از سالگرد تأسیس فدراسیون از طریق پیراهن تیم ملی انجام می‌شود و این موضوع مهمی است. تیم ملی نقطه‌ی اوج تلاش‌های یک سیستم گسترده و منظم است که بیش از یک میلیون نفر با تهیه کارت عضویت با آن همراهی می‌کنند. من مطمئن هستم این نسخه‌ی محدود، دقیقاً مثل پیراهن‌های میزبان و مهمان که در ژانویه گذشته معرفی شدند موفقیت قابل ملاحظه‌ای را تجربه خواهد کرد. 125 سالگی فدراسیون فوتبال ایتالیا 125 سالگی فدراسیون فوتبال ایتالیا

125 سالگی فدراسیون فوتبال ایتالیا

ممکن است فصل گذشته آنطور که تمایل داشتیم به سرانجام نرسیده باشد، اما این چیزی از ارزش‌های باشگاه رئال مادرید، یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های تاریخ کم نمی‌کند. این نکته در پیراهن خانگی جدید باشگاه برای فصل 2023-2024 که توسط آدیداس طراحی شده است به چشم می‌آید. پیراهن سفید سنتی باشگاه با رگه‌های طلایی رنگ تزئین شده است. با خروج کریم بنزما، ادن هازارد و مارکو آسنسیو، و ورود جود بلینگهام، بازگشت براهیم دیاز و شایعات دائمی مربوط به کیلیان امباپه که هرگز به پایان نمی‌رسند، قطعاً دوران تغییر در رئال مادرید فرا رسیده است. در پیراهن خانگی جدید آدیداس نیز همین نکته مورد توجه قرار گرفته است. به نظر می‌رسد پیراهن سنتی به خوبی با رنگ‌های طلایی و آبی تیره تزئین شده است. این پیراهن اشاره‌ای به طراحی‌های قبلی، خصوصاً پیراهن فصل 2011-2012 دارد. رگه‌های طلایی پیراهن‌های قبلی، به همراه جزئیات آبی رنگ تکرار شده‌اند. نوارهای سه گانه ی برند آدیداس روی شانه‌ها ، یقه و سرآستین‌ها از این رنگ‌ها استفاده می‌کنند و به خوبی با نماد قهرمان جام باشگاه‌های جهان ترکیب می‌شوند. این رنگ‌ها به شکل منحصر به فردی در امتداد لباس و حاشیه‌های پشتی به سمت پایین هدایت می‌شوند. در مجموع، نوشته‌های زیبا، پیراهن سنتی تمام سفید را به خوبی بروزرسانی می‌کنند و عبارت “هالا مادرید!” به عنوان نمادی زیبا در قسمت پشتی یقه درج شده است. پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024 پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024 پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024

پیراهن اول تیم رئال مادرید فصل 2024

کشور پرتغال بنظر آماده است تا همکاری طولانی مدت خود با نایک را به پایان برساند، با گزارشاتی که نشان می دهند فدراسیون فوتبال پرتغال قصد دارند قراردادی با پوما امضا کنند. کشور پرتغال و کمپانی نایک از سال 1997 مشغول به همکاری هستند ، اما با توجه به رسانه های اسپانیایی مارکا، بعد بیش از دو و نیم دهه، با خبری جدید که پوما در مزایدۀ جابجا کردن برند نایک از کفش های خود، پیروز شده است، این همکاری قرار است که به پایان برسد. زمانی که قرارداد با نایک به پایان برسد، قرارداد پوما-پرتغال طبق گزارشات از ژانویۀ 2025 آغاز میشود. این بدین معنی است که کشور پرتغال لوازم پوما را برای نخستین بار در جام جهانی 2026 عرضه می کند، با اینکه آنها همچنان از لوازم پوما برای جام اروپا سال 2024 در آلمان استفاده خواهند کرد. این یک ضربۀ بزرگ به شرکت نایک محسوب می شود، که قرار است یکی از طولانی ترین همکاری های بین المللی خود را از دست بدهد. و مدت زمان آن، هم اندازه با همکاری آنها با کشور برزیل است، و کمی طولانی تر از آن کشور هلند است (از سال 1996) و کمی بالاتر از آن ایالات متحدۀ آمریکا (از سال 1995)، در تاسیس برند نایک. آلمان و آدیداس بالای 42 سال رکورد همکاری دارند، که به صورت اختصاصی روی برند تری استرایپز ( سه خط) برای اولین بار در سال 1980 کار کردند. ( به طور دقیق تر از سال 1954 این همکاری آغاز شد، اما خانم اِریما که در آن زمان صاحب این برند بود، اولین شخصی بود که لوگوی خود را بر روی تعداد زیادی از لباس های دهه 60 و 70 چاپ کرد ) همزمان که کشور اتریش و پوما اولین جایگاه را در این حوزه دارند، با قراردادی که 47 سال از آن میگذرد و مربوط به سال 1976 است. همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

نیو بالانس پیراهن اول فصل 2024-2023 خود را با بخشیدن جانی تازه به راه راه های آبی و سفید غیر قابل ایراد تیم پورتو، به بازار عرضه کرد و 130 سالگی باشگاه را با طرحی سنتی جشن گرفت. باشگاه فوتبال پورتو، پس از پیروزی در جام حذفی پرتغال، از پیراهن جدید خود برای کمپین  پیش روی 24-23 رونمایی کرد، اسپانسرهای بخش فنی نیو بالانس این طراحی را ارائه کردند. خطوط آبی و سفید غیر قابل انکار پیراهن اول تیم ، که سرشار از تاریخ این تیم است، با رسیدن باشگاه به ۱۳۰ سالگی خود، جان تازه ای به معنای هوادار تیم پورتو بودن داده است. ساختار مشبک پارچه ی ژاکارد، با ترکیب سنت و خلاقیت، تهویه ی هوا را در این پیراهن ها افزایش داده و نوار دور یقه که به شیوه یقه خدمه نیروی دریایی دوخته شده، برش و ظاهری نرم و صاف دارد. ترکیبات استحکامی شیک و نامتقارن بافت ، در سرتاسر طراحی از یقه خدمه تا پایین سر آستین و نیز از چپ به راست در بخش جلویی شورت ها، و در نهایت جوراب ها دیده می شود. آرم نمادین باشگاه پورتو همراه با لوگوی جدید سه بعدی “نیو بالانس” بر روی سینه پیراهن دوخته شده است. تونی مارتینز پس از رونمایی از پیراهن جدید در مورد آن گفت: بازی در برابر هواداران پورتو مایه ی افتخار است و من بی صبرانه مشتاق پوشیدن این پیراهن معروف در فصل آینده هستم تا به باشگاه در تلاش برای افتخار سازی و ساختن تاریخی درخشان کمک کنم. نیو بالانس از فناوری های طراحی پیشرو در تمامی پیراهن های شماره 24-23 استفاده کرده است تا از عملکرد عالی آن اطمینان پیدا کند. این پیراهن ها با فناوری خلاقانه “NB Dry” یا خشک کنندگی سریع بهینه شده اند (موادی که باعث می شود رطوبت پیراهن به سرعت از بین برود ) و به بازیکنان تیم کمک می کند تا در طول 90 دقیقه بازی و حتی بعد از آن خشک و شاداب بمانند. کنی مک کالوم مدیر بخش فوتبال “نیو بالانس” در این مورد گفت: با افتخار پیراهنی تولید کردیم که اصل و نسب پر اعتبار باشگاه پورتو را نشان می دهد و از آن تجلیل می کند در عین حال که نوآوری های نیو بالانس را هم نشان می دهد و احساس و ظاهری شیک به بازیکنان می دهد. پیراهن اول تیم پورتو فصل 2024 پیراهن اول تیم پورتو فصل 2024

پیراهن اول تیم پورتو فصل 2024
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید