تاریخچه اسنیکر ( کتونی ) طولانی و پر تلاطم است، با موانع مختلفی در طول مسیر. این مسیر در سال 1839 آغاز شد. زمانی که یک دانشمند آمریکایی به نام چارلز گودیر، لاستیک ولکانیزه را اختراع کرد: فرآیندی که برای افزودن گوگرد به لاستیک گرم شده برای ساختن یک ماده انعطافپذیر، ضد آب و قالبپذیر استفاده میشود. چندین دهه بعد، این فرآیند پیشگامانه روی کفشها اعمال شد و به کفیهای بادوامتر تبدیل گردید. اجداد کفشهای اسنیکر امروزی، کفشهای کتانی بودند که در اوایل قرن نوزدهم استفاده میشدند.
به اوایل قرن بیستم برویم که دو شرکت در حال کار بر روی این موضوع بودند که چگونه از پتانسیل گسترده کفشهای لاستیکی استفاده کنند – تا آنها را به توده مردم عرضه کنند نه تعداد کمی از افراد ممتاز. شرکت لاستیک سازی ایالات متحده، Keds را ساخت و آن را در سال 1916 به فروش رساند. یک سال بعد، شرکت کانورس کفش آل استار ( All Star ) خود را عرضه کرد. در اوایل دهه 1920، با حمایت بازیکن و مربی برجسته بسکتبال، چاک تیلور (که امروزه نام او هنوز در All Stars یافت میشود)، این برند در حال رونق بود. در سال 1924، برادران آلمانی رودولف و آدولف “آدی” داسلر وارد بازی شدند و تجارت خود را برای طراحی کفش ورزشکاران از اتاق لباسشویی مادرشان شروع کردند.
اسنیکرها ( کتونی ) که عمدتاً برای فعالیتهای ورزشی ساخته و به بازار عرضه میشدند، به سرعت جایگاه خود را به دست آوردند. تیم بسکتبال آمریکا در المپیک برلین در سال 1936 کانورس را پوشید، در حالی که دونده آمریکایی جسی اوون با کفشهای مسابقه طراحی شده توسط داسلرها در مسابقه شرکت کرد و چهار مدال طلا کسب نمود. برادرانی که در اواخر دهه 1940 راه خود را به شدت از هم جدا کردند، به کنترل دو غول لباس ورزشی امروزی ادامه دادند: آدولف، آدیداس را ایجاد کرد، رودولف راه خود را برای تأسیس پوما ادامه داد.
در دهه 1950، بچهها در ایالات متحده عمدتا با شلوار جین خود اسنیکر میپوشیدند (ترکیبی که باعث تعجب برخی از مدارس شد). این ترکیب مورد علاقه ستارگانی از جمله مارلون براندو و مرلین مونرو بود. اسنیکرها راحت، معمولی و برای جابهجایی آسان بودند. در محافل خاص، آنها نشاندهنده سرکشی هم بودند، تمایل به خارج شدن از قوانین محدودکنندهی جامعه.
با این حال، یکی دو دهه دیگر طول کشید تا اسنیکرها واقعاً رایج شوند. در دهه 1970 برند دیگری به نام نایک ظهور کرد که در حوزه دوی سرعت، پرش و به هر صورت بالا بردن ضربان قلب فرد، عالی بود. این کفشها که از الهه بالدار پیروزی در اساطیر یونان نامگذاری شدهاند، کفشهایی بودند که هدفشان افزایش عملکرد ورزشی بود، گفته میشود الگوی نمادین “آج وافل” روی کفی، پس از ریختن لاستیک توسط بیل بوورمن، مربی و یکی از بنیانگذاران پیست، در قالب کیک پزی همسرش ساخته شده است.
مطلب مرتبط:
تاریخچه برند نایک
در حال حاضر کتونی ها به طور پیوسته برای جوانانی که میخواهند مانند برخی از قهرمانان ورزشی و افراد مشهور به نظر بیایند و همچنین برای تعداد فزایندهای از علاقه مندان به تناسب اندام به بازار عرضه می شود. این کفشها همچنین هدف محبتهای کسی مانند کریم عبدالجبار بسکتبالیست قرار گرفت که با آدیداس کف تخت خود حلقه میزد یا فارا فاکت در فرشتههای چارلی با تیک نایک که فوراً قابل تشخیص بود، الهامات زیادی برای انتخاب وجود داشت، چه ورزشی و چه غیره. این الگویی بود که تا دهه 1980 ادامه یافت و مایکل جردن در سال 1984 راه بسیاری از پیشینیان ورزشی را دنبال کرد و نام خود را به Air Jordans نایک قرض داد. در همان دهه، Freestyles ریباک نیز منتشر شد و توسعه اسنیکر بهطور خاص برای زنان ادامه یافت.
اسنیکرها فراتر از زمین های بازی و مسابقه رفتند و به طور فزایندهای در خیابان ها دیده میشدند. یکی از عناصر اصلی صحنه در حال شکوفایی هیپ هاپ و رپ شدند، این کتونی ها پای همه را از الال کول جی گرفته تا گرندمستر فلش و ران-دی.ام.سی زیبا کردند، که به عنوان بخشی از زیبایی شناسی مبتنی بر لباس ورزشی که از جوامع و هنرمندان سیاه پوست، عمدتاً در شهرهای ساحل شرقی آمریکا، متولد شده است. این میراثی است که تا به امروز ادامه دارد، با حمایت ها و همکاری های بسیاری در طول مسیر، از جمله قرارداد جی زی با ریباک در سال 2003 و آدیداس پرفروش کانیه وست یعنی Yeezys.
اسنیکرها در حال حاضر هم در همه جا وجود دارند و هم در معانی متکثر هستند. آنها با همه چیز صحبت میکنند و در همه چیز شرکت میکنند، از کلاس، علاقه مندی های ورزشی، فرهنگ، سلیقه موسیقی، تا میل به دور زدن بدون احساس پوشیدن کفش های ناراحت کننده. وجود آنها روی پرده نیز به همان اندازه چند وجهی است: از لباسهای ژولیده جنیفر گری در “رقص کثیف” گرفته تا کتونیهای زرد روشن اوما تورمن در “بیل را بکش” که مجموعهی درخشانش را تکمیل میکند، تا “خانواده اشرافی تننبام”، لباس ورزشی قرمز رنگ آدیداس بن استیلر که به طرز عجیبی با کتونیهای آبی ست شده است، تا سبک ها و طرح های متعددی که در “کار درست را بکن” اسپایک لی دیده می شود.
ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیشبینی شد که بازار جهانی کفشهای ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانههای سطح بالای مد (برچسبهای لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونیها سود بردهاند)، گزینهها اکنون بیپایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخابها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه.
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 9
۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۰۶۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۰۶۵,۰۰۰ تومان.
20%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان.۲,۲۲۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان.
27%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12
۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان.
21%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان.۲,۷۷۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان.
14%
اسنیکرها ( کتونی ) که عمدتاً برای فعالیتهای ورزشی ساخته و به بازار عرضه میشدند، به سرعت جایگاه خود را به دست آوردند. تیم بسکتبال آمریکا در المپیک برلین در سال 1936 کانورس را پوشید، در حالی که دونده آمریکایی جسی اوون با کفشهای مسابقه طراحی شده توسط داسلرها در مسابقه شرکت کرد و چهار مدال طلا کسب نمود. برادرانی که در اواخر دهه 1940 راه خود را به شدت از هم جدا کردند، به کنترل دو غول لباس ورزشی امروزی ادامه دادند: آدولف، آدیداس را ایجاد کرد، رودولف راه خود را برای تأسیس پوما ادامه داد.
در دهه 1950، بچهها در ایالات متحده عمدتا با شلوار جین خود اسنیکر میپوشیدند (ترکیبی که باعث تعجب برخی از مدارس شد). این ترکیب مورد علاقه ستارگانی از جمله مارلون براندو و مرلین مونرو بود. اسنیکرها راحت، معمولی و برای جابهجایی آسان بودند. در محافل خاص، آنها نشاندهنده سرکشی هم بودند، تمایل به خارج شدن از قوانین محدودکنندهی جامعه.
با این حال، یکی دو دهه دیگر طول کشید تا اسنیکرها واقعاً رایج شوند. در دهه 1970 برند دیگری به نام نایک ظهور کرد که در حوزه دوی سرعت، پرش و به هر صورت بالا بردن ضربان قلب فرد، عالی بود. این کفشها که از الهه بالدار پیروزی در اساطیر یونان نامگذاری شدهاند، کفشهایی بودند که هدفشان افزایش عملکرد ورزشی بود، گفته میشود الگوی نمادین “آج وافل” روی کفی، پس از ریختن لاستیک توسط بیل بوورمن، مربی و یکی از بنیانگذاران پیست، در قالب کیک پزی همسرش ساخته شده است.
مطلب مرتبط:
تاریخچه برند نایک
در حال حاضر کتونی ها به طور پیوسته برای جوانانی که میخواهند مانند برخی از قهرمانان ورزشی و افراد مشهور به نظر بیایند و همچنین برای تعداد فزایندهای از علاقه مندان به تناسب اندام به بازار عرضه می شود. این کفشها همچنین هدف محبتهای کسی مانند کریم عبدالجبار بسکتبالیست قرار گرفت که با آدیداس کف تخت خود حلقه میزد یا فارا فاکت در فرشتههای چارلی با تیک نایک که فوراً قابل تشخیص بود، الهامات زیادی برای انتخاب وجود داشت، چه ورزشی و چه غیره. این الگویی بود که تا دهه 1980 ادامه یافت و مایکل جردن در سال 1984 راه بسیاری از پیشینیان ورزشی را دنبال کرد و نام خود را به Air Jordans نایک قرض داد. در همان دهه، Freestyles ریباک نیز منتشر شد و توسعه اسنیکر بهطور خاص برای زنان ادامه یافت.
اسنیکرها فراتر از زمین های بازی و مسابقه رفتند و به طور فزایندهای در خیابان ها دیده میشدند. یکی از عناصر اصلی صحنه در حال شکوفایی هیپ هاپ و رپ شدند، این کتونی ها پای همه را از الال کول جی گرفته تا گرندمستر فلش و ران-دی.ام.سی زیبا کردند، که به عنوان بخشی از زیبایی شناسی مبتنی بر لباس ورزشی که از جوامع و هنرمندان سیاه پوست، عمدتاً در شهرهای ساحل شرقی آمریکا، متولد شده است. این میراثی است که تا به امروز ادامه دارد، با حمایت ها و همکاری های بسیاری در طول مسیر، از جمله قرارداد جی زی با ریباک در سال 2003 و آدیداس پرفروش کانیه وست یعنی Yeezys.
اسنیکرها در حال حاضر هم در همه جا وجود دارند و هم در معانی متکثر هستند. آنها با همه چیز صحبت میکنند و در همه چیز شرکت میکنند، از کلاس، علاقه مندی های ورزشی، فرهنگ، سلیقه موسیقی، تا میل به دور زدن بدون احساس پوشیدن کفش های ناراحت کننده. وجود آنها روی پرده نیز به همان اندازه چند وجهی است: از لباسهای ژولیده جنیفر گری در “رقص کثیف” گرفته تا کتونیهای زرد روشن اوما تورمن در “بیل را بکش” که مجموعهی درخشانش را تکمیل میکند، تا “خانواده اشرافی تننبام”، لباس ورزشی قرمز رنگ آدیداس بن استیلر که به طرز عجیبی با کتونیهای آبی ست شده است، تا سبک ها و طرح های متعددی که در “کار درست را بکن” اسپایک لی دیده می شود.
ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیشبینی شد که بازار جهانی کفشهای ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانههای سطح بالای مد (برچسبهای لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونیها سود بردهاند)، گزینهها اکنون بیپایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخابها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه.
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 9
۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۰۶۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۰۶۵,۰۰۰ تومان.
20%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان.۲,۲۲۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان.
27%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12
۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان.
21%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان.۲,۷۷۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان.
14%
با این حال، یکی دو دهه دیگر طول کشید تا اسنیکرها واقعاً رایج شوند. در دهه 1970 برند دیگری به نام نایک ظهور کرد که در حوزه دوی سرعت، پرش و به هر صورت بالا بردن ضربان قلب فرد، عالی بود. این کفشها که از الهه بالدار پیروزی در اساطیر یونان نامگذاری شدهاند، کفشهایی بودند که هدفشان افزایش عملکرد ورزشی بود، گفته میشود الگوی نمادین “آج وافل” روی کفی، پس از ریختن لاستیک توسط بیل بوورمن، مربی و یکی از بنیانگذاران پیست، در قالب کیک پزی همسرش ساخته شده است.
مطلب مرتبط:
تاریخچه برند نایک
در حال حاضر کتونی ها به طور پیوسته برای جوانانی که میخواهند مانند برخی از قهرمانان ورزشی و افراد مشهور به نظر بیایند و همچنین برای تعداد فزایندهای از علاقه مندان به تناسب اندام به بازار عرضه می شود. این کفشها همچنین هدف محبتهای کسی مانند کریم عبدالجبار بسکتبالیست قرار گرفت که با آدیداس کف تخت خود حلقه میزد یا فارا فاکت در فرشتههای چارلی با تیک نایک که فوراً قابل تشخیص بود، الهامات زیادی برای انتخاب وجود داشت، چه ورزشی و چه غیره. این الگویی بود که تا دهه 1980 ادامه یافت و مایکل جردن در سال 1984 راه بسیاری از پیشینیان ورزشی را دنبال کرد و نام خود را به Air Jordans نایک قرض داد. در همان دهه، Freestyles ریباک نیز منتشر شد و توسعه اسنیکر بهطور خاص برای زنان ادامه یافت.
اسنیکرها فراتر از زمین های بازی و مسابقه رفتند و به طور فزایندهای در خیابان ها دیده میشدند. یکی از عناصر اصلی صحنه در حال شکوفایی هیپ هاپ و رپ شدند، این کتونی ها پای همه را از الال کول جی گرفته تا گرندمستر فلش و ران-دی.ام.سی زیبا کردند، که به عنوان بخشی از زیبایی شناسی مبتنی بر لباس ورزشی که از جوامع و هنرمندان سیاه پوست، عمدتاً در شهرهای ساحل شرقی آمریکا، متولد شده است. این میراثی است که تا به امروز ادامه دارد، با حمایت ها و همکاری های بسیاری در طول مسیر، از جمله قرارداد جی زی با ریباک در سال 2003 و آدیداس پرفروش کانیه وست یعنی Yeezys.
اسنیکرها در حال حاضر هم در همه جا وجود دارند و هم در معانی متکثر هستند. آنها با همه چیز صحبت میکنند و در همه چیز شرکت میکنند، از کلاس، علاقه مندی های ورزشی، فرهنگ، سلیقه موسیقی، تا میل به دور زدن بدون احساس پوشیدن کفش های ناراحت کننده. وجود آنها روی پرده نیز به همان اندازه چند وجهی است: از لباسهای ژولیده جنیفر گری در “رقص کثیف” گرفته تا کتونیهای زرد روشن اوما تورمن در “بیل را بکش” که مجموعهی درخشانش را تکمیل میکند، تا “خانواده اشرافی تننبام”، لباس ورزشی قرمز رنگ آدیداس بن استیلر که به طرز عجیبی با کتونیهای آبی ست شده است، تا سبک ها و طرح های متعددی که در “کار درست را بکن” اسپایک لی دیده می شود.
ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیشبینی شد که بازار جهانی کفشهای ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانههای سطح بالای مد (برچسبهای لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونیها سود بردهاند)، گزینهها اکنون بیپایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخابها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه.
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 9
۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۰۶۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۰۶۵,۰۰۰ تومان.
20%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان.۲,۲۲۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان.
27%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12
۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان.
21%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان.۲,۷۷۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان.
14%
اسنیکرها فراتر از زمین های بازی و مسابقه رفتند و به طور فزایندهای در خیابان ها دیده میشدند. یکی از عناصر اصلی صحنه در حال شکوفایی هیپ هاپ و رپ شدند، این کتونی ها پای همه را از الال کول جی گرفته تا گرندمستر فلش و ران-دی.ام.سی زیبا کردند، که به عنوان بخشی از زیبایی شناسی مبتنی بر لباس ورزشی که از جوامع و هنرمندان سیاه پوست، عمدتاً در شهرهای ساحل شرقی آمریکا، متولد شده است. این میراثی است که تا به امروز ادامه دارد، با حمایت ها و همکاری های بسیاری در طول مسیر، از جمله قرارداد جی زی با ریباک در سال 2003 و آدیداس پرفروش کانیه وست یعنی Yeezys.
اسنیکرها در حال حاضر هم در همه جا وجود دارند و هم در معانی متکثر هستند. آنها با همه چیز صحبت میکنند و در همه چیز شرکت میکنند، از کلاس، علاقه مندی های ورزشی، فرهنگ، سلیقه موسیقی، تا میل به دور زدن بدون احساس پوشیدن کفش های ناراحت کننده. وجود آنها روی پرده نیز به همان اندازه چند وجهی است: از لباسهای ژولیده جنیفر گری در “رقص کثیف” گرفته تا کتونیهای زرد روشن اوما تورمن در “بیل را بکش” که مجموعهی درخشانش را تکمیل میکند، تا “خانواده اشرافی تننبام”، لباس ورزشی قرمز رنگ آدیداس بن استیلر که به طرز عجیبی با کتونیهای آبی ست شده است، تا سبک ها و طرح های متعددی که در “کار درست را بکن” اسپایک لی دیده می شود.
ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیشبینی شد که بازار جهانی کفشهای ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانههای سطح بالای مد (برچسبهای لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونیها سود بردهاند)، گزینهها اکنون بیپایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخابها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه.
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 9
۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۰۶۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۰۶۵,۰۰۰ تومان.
20%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان.۲,۲۲۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان.
27%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12
۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان.
21%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان.۲,۷۷۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان.
14%
ذائقه ما برای آنها نیز نشانی از فروکاستن ندارد. در واقع، سال گذشته پیشبینی شد که بازار جهانی کفشهای ورزشی تا سال 2025 به 95.14 میلیارد دلار برسد. از برندهای معتبر گرفته تا خانههای سطح بالای مد (برچسبهای لوکس از پرادا گرفته تا گوچی بر تمایل عمومی برای کتونیها سود بردهاند)، گزینهها اکنون بیپایان هستند. روندهای فعلی نوستالژی دهه 1990 را از طریق برخی از کفی های بسیار ضخیم – مدل کریستوفر کین و میسون مارجیلا – تا گزینه های کلاسیک سیاه و سفید Loewe را در بر می گیرد، البته به تصاویر بی پایان کانورس در اینستاگرام که با لباس های اسلیپ ست می شود اشاره نمی کنیم. با چنین انبوهی از انتخابها، این بهترین قدم رو به جلو است، گزینه ها راحت هستند و مسیرها تازه.
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 9
۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۰۶۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۰۶۵,۰۰۰ تومان.
20%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان.۲,۲۲۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان.
27%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12
۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۱۶۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان.
21%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۲۳۹,۰۰۰ تومان.۲,۷۷۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان.
14%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 9
20%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
27%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 12
21%
به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 15
14%