پنل مشتریان

جمبومگ

«یه» یا همان کانیه وست سابق هیچ‌گاه از گفتن حرف‌هایش ترسی نداشت. این هنرمند 45 ساله در مصاحبه تلفنی اخیرش با «بلومبرگ» گفت قصد دارد به تنهایی به دنبال برنامه‌های خلاقانه‌اش برود. «کانیه» طی این مصاحبه با بلومبرگ گفت: زمانش رسیده تنها جلو بروم. مشکلی هم نیست. من برای شرکت‌ها پول درآوردم. شرکت‌ها نیز برایم پول‌ساز بودند. ما ایده‌هایی خلق کردیم که تا همیشه صنعت لباس را تغییر خواهند داد. زمانش رسیده صنعتی جدید بسازم. تا دیگر شرکتی بین من و مخاطب من نباشد. «آقای وست» طی سه هفته اخیر از غول لباس ورزشی آلمانی آدیداس و چند عضو تیم شرکت آن انتقاد کرده و ادعا می‌کند که آنان به قرارداد اواخر سال 2013 و تعهداتی مانند اعطای یکی از صندلی‌های هیئت مدیره به وست پایبند نبودند. اگرچه همه جزئیات ارتباط کاری «یه» با آدیداس افشا نشده و احتمالا نخواهد شد اما اخیرا این هنرمند اهل شیکاگو به دو مدل کتانی برند و شباهت نزدیکشان به کتانی‌های «فوم رانر» و «یزی اسلایدز» اعتراض کرده است. کالکشن آدیداس یزی کانیه گفت: «آدی‌فوم کیو» و «آدیلت» کپی ناشیانه بودند و شرایطی که در آن از شما دزدی کنند و بگویند بهتان پول می‌دهیم تا ساکت شوید نباید برای کسی اتفاق بیافتد . . . این است که نوآوری را از بین می‌برد. خلاقیت را از بین می‌برد. همین مسئله «نیکولا تسلا» را نابود کرد. اگرچه او می‌گوید با شرکت‌ها قطع ارتباط خواهد کرد اما وست، خالق کتانی ییزی تا سال 2026 با آدیداس و تا سال 2030 با گپ قرارداد امضاء کرده است. این پدر 45 ساله چهار فرزند در رسانه‌های اجتماعی از شرکای خود خواسته به او اجازه دهند از قرارداد خارج شود اما وی در مصاحبه اخیرش با بلومبرگ گفت شرایط فعلی‌اش را پذیرفته و این دو برند آلمانی و امریکایی را همانند دو بچه کوچک خود می‌داند.

کانیه وست و قراردادش با شرکت آدیداس و گپ

زمانی بود که آدیداس ما را با انبوهی از کفش ها و همکاری های جدید در سایز ها و رنگ های مختلف مواجه می کرد. اما اکنون در سال 2022 ظاهرا آدیداس یک گام به عقب برداشته و بر اساس سلیقه و خواست مخاطبان کاتالوگ های خود را طراحی می کند. مدل رووِرِند ادونچر که ته مایه آن را در را مدل جدید دیگری مثل مدل دمپایی آدیلت 22 می توان پیدا کرد، بهتر از هر مدلی این گرایش شرکت را نشان می دهد. دمپایی آدیداس آدیلت 22 اگر چه این مدل از دسته کاملا متفاوتی است، به طور واضحی طرح و غالب مدل رووِرِند ادونچر را منعکس می کند. غالب منحصر به فرد کفش های کتانی که توسط نقشه توپوگرافی مشخص می شود، اینجا به چشم می آید و مدل آدیلت 22 را بیشتر به یک ابزار جغرافیای تشبیه می کند. شرکت آدیداس برای جلب توجه مخاطب به این خطوط، آماده یک برند سازی مینیمال شده است و در مورد آن هم از Trefoil برای رویه کناری استفاده کرده و هم شعار “برندی با سه روح” را روی آن درج کرده است. لازم به ذکر است که این دمپایی آدیداس آدیلت 22 در تاریخ 23 ژوئن با قیمت 55 دلار به بازار عرضه خواهد شد. عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide

عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبواسپرت
Logo
ثبت حساب جدید
بازیابی رمز عبور
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
پوشاک
اکسسوری
مردانه
کفش و کتونی
پوشاک
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
پوشاک
برندهای برتر
خرید از ترکیه
© 2022 JEMBOSPORT
سبد خرید