زمانی بود که آدیداس ما را با انبوهی از کفش ها و همکاری های جدید در سایز ها و رنگ های مختلف مواجه می کرد. اما اکنون در سال 2022 ظاهرا آدیداس یک گام به عقب برداشته و بر اساس سلیقه و خواست مخاطبان کاتالوگ های خود را طراحی می کند. مدل رووِرِند ادونچر که ته مایه آن را در را مدل جدید دیگری مثل مدل دمپایی آدیلت 22 می توان پیدا کرد، بهتر از هر مدلی این گرایش شرکت را نشان می دهد. دمپایی آدیداس آدیلت 22 اگر چه این مدل از دسته کاملا متفاوتی است، به طور واضحی طرح و غالب مدل رووِرِند ادونچر را منعکس می کند. غالب منحصر به فرد کفش های کتانی که توسط نقشه توپوگرافی مشخص می شود، اینجا به چشم می آید و مدل آدیلت 22 را بیشتر به یک ابزار جغرافیای تشبیه می کند. شرکت آدیداس برای جلب توجه مخاطب به این خطوط، آماده یک برند سازی مینیمال شده است و در مورد آن هم از Trefoil برای رویه کناری استفاده کرده و هم شعار “برندی با سه روح” را روی آن درج کرده است. لازم به ذکر است که این دمپایی آدیداس آدیلت 22 در تاریخ 23 ژوئن با قیمت 55 دلار به بازار عرضه خواهد شد. عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide عرضه سری جدید دمپایی آدیداس با نام Adidas Adilette 22 Slide