جمبومگ

مطالب نایک

جان داناهو از سمت خود کناره‌ گیری کرده است و الیوت هیل جایگزین او خواهد شد. این اعلامیه در روز پنج‌شنبه ۱۹ سپتامبر منتشر شد و هیل قرار است از ۱۴ اکتبر به عنوان مدیرعامل و رئیس نایک فعالیت کند. در حالی که عدم تجربه داناهو در زمینه کفش‌ های ورزشی و عدم تجربه در نایک، باعث ایجاد برخی مشکلات برای مدیر عامل سابق شده بود، نمی‌ توان همین را در مورد هیل، یک کهنه‌ کار ۳۲ ساله نایک، گفت. مانند بسیاری از هواداران قدیمی نایک، هیل سابقه‌ ای در ورزش دارد. او لیسانس علوم ورزشی از دانشگاه مسیحی تگزاس و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه اوهایو دارد. قبل از نایک، هیل به عنوان دستیار مربی ورزشی برای دالاس کاوبویز کار می‌کرد. هیل در سال ۱۹۸۸ به بیورتون نقل مکان کرد، جایی که زندگی سروش را به عنوان کارآموز در فروش پوشاک آغاز کرد. او از طریق مدیریت فروش پیشرفت کرد و از سال ۲۰۰۰ به بعد نقش‌ های معاون ریاست را در EMEA و سپس ایالات متحده بر عهده گرفت. در سال ۲۰۰۶، او معاون رئیس جهانی خرده فروشی شد، موقعیتی که چهار سال آن را در اختیار داشت. هیل سپس به کار خود در شرکت ادامه داد و در نهایت در سال ۲۰۱۸ رئیس مصرف‌ کننده و بازار شد. طبق پروفایل لینکدین او، این نقش شامل “مدیریت بزرگ‌ ترین برندها در صنعت ورزش و مسئولیت کمک به رشد NIKE، Inc. به ۳۹ میلیارد دلار” بود. جای تعجب نیست که هیل یکی از نامزد های اولیه برای سمت مدیر عاملی پس از اعلام بازنشستگی مارک پارکر در سال ۲۰۲۰ بود؛ با این حال، این نقش در نهایت به داناهو رسید. هیل سپس در همان سال از نایک بازنشسته شد. همانطور که Fast Company گزارش داد، هیل پس از بازنشستگی خود، زندگی “تعطیلات نهایی” را تجربه کرد، زیرا به تگزاس بازگشت. او حتی تیم بیسبال تفریحی خود، Austin Moontowers را تأسیس کرد. Fast Company همچنین گزارش داد که تا همین اواخر هیل قصد کمی برای بازگشت به نایک داشت، در حالی که The Business of Fashion اشاره کرد که مارک پارکر، مدیر عامل و رئیس سابق، و هیدی اونیل، رئیس مصرف‌ کننده، محصول و برند، نامزدهای بالقوه دیگر برای این شغل بودند. طبق گفته BoF، شایعات در حال گردش نیز شامل نامزد های خارجی مانند ماری دیلون از Foot Locker یا دیو پاورز، مدیرعامل بازنشسته Deckers بود. اکنون هیل به دفتر مرکزی نایک بازگشته است. او در بیانیه‌ ای گفت: “نایک همیشه بخش اصلی من بوده است و من آماده هستم تا آن را به آینده‌ ای درخشان‌ تر هدایت کنم. به مدت ۳۲ سال، من امتیاز کار با بهترین‌ ها در صنعت را داشته‌ ام و در شکل‌دهی شرکت ما به مکانی جادویی کمک کرده‌ام. من مشتاقم که با بسیاری از کارمندان و شرکای قابل اعتماد که در طول سال‌ها با آن‌ ها همکاری کرده‌ ام، دوباره ارتباط برقرار کنم و به همان اندازه هیجان‌زده هستم که روابط جدید و تأثیرگذار ایجاد کنم که ما را به جلو سوق دهد. همراه با تیم‌ های با استعداد ما، من مشتاق ارائه محصولات جسورانه و نوآورانه‌ای هستم که ما را در بازار متمایز کند و مصرف‌ کنندگان را برای سال‌های آینده جذب کند.” لینکدین هیل همچنین نشان می‌دهد که ورزش همچنان بخش بزرگی از زندگی او است، زیرا او از دویدن، پیاده‌ روی، دوچرخه‌ سواری و اسکی نیز لذت می‌ برد. اکنون، همه چشم‌ها به بیورتون دوخته شده است تا ببینند آیا او می‌ تواند نایک را به مسیر درست بازگرداند. دمپایی مردانه نایک ایر آپتمپو به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 0 ۱,۹۹۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۱,۹۹۹,۰۰۰ تومان.۱,۶۳۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۱,۶۳۵,۰۰۰ تومان. 18% کتونی مردانه نایک ایر زوم وینفلو وی 2 به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 6 ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان.۲,۲۵۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان. 25% کتونی مردانه نایک ایر زوم وینفلو وی 2 به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 6 ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان.۲,۲۵۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان. 25% کتونی زنانه نایک ایر جردن 1 به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 0 ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان. 17%

الیوت هیل مدیر عامل جدید نایک

نام ورزش، البسه ورزشی و حتی ورزشکاران به برخی برندهای مطرح گره خورده است و در این میان یکی از غول‌های این حوزه، برند نایک است که توانسته حدود ۵ دهه یا نیم قرن، آمار فروش بالایی نصیب خود کند. البته راز موفقیت مدل‌های محبوب نایک فقط کیفیت و دوام آنها نبوده و عوامل زیادی در این موفقیت دخیل بوده‌اند. بوئرمن و دیگر هیچ! قبل از اینکه برند نایک شکل بگیرد و برای خود اعتباری دست و پا کند، بیل بوئرمن ( Bill Bowerman ) که یک مربی ورزشی بود با فیل نایت ( Phil Knight ) که درسش را تازه از دانشگاه تمام کرده بود و یک دونده ورزشکار محسوب می‌شد پروژه فروش کفش ورزشی را آغاز کردند و در سال ۱۹۶۴ برند Blue Ribbon sports را پایه گذاری کردند که به نوعی پدر برند نایک محسوب می‌شود! بوئرمن که در زمان تاسیس blue ribbon sports بیش از ۵۰ سال داشت، یک ایده‌پرداز دقیق و خلاق بود که در سرش هزاران طرح و ایده جریان داشت! یکی از دلایلی که بوئرمن را عامل رشد نایک می‌دانیم، ایده تولید کفش در ژاپن توسط او بود. بوئرمن معتقد بود نیروی کار ارزان در ژاپن باعث می‌شود کفش‌های تولیدی قیمت کمتری داشته باشند و حاشیه سود بهتری نصیب  فروشنده می‌شود. رفتن به ژاپن و متقاعد کردن یک شرکت تولیدی، به فیل نایت سپرده شد و نایت قبل از سفر به ژاپن به چندین کشور سفر کرد و بعد از رسیدن به ژاپن با یک تولید‌کننده کفش مذاکره کرد در نهایت یک همکاری دوجانبه در زمینه طراحی تولید و فروش کفش‌های ورزشی با یک برند ژاپنی به نام تایگر شکل گرفت. البته از همان ابتدای همکاری خبری از فروشگاه و مغازه نبود و تولیدات مشترک آنها از طریق دست‌فروشی به فروش می‌رسید! کیفیت خوب کفش‌های آن‌ها به‌علاوه قیمت مناسب و فوق‌العاده باعث شد فروش بالایی رقم بخورد و تنها در سال ۱۹۶۴ حدود ۱۳۰۰ جفت کفش به فروش برسد. رقم سود فروش این تعداد کفش ۸۰۰۰ دلار بود. در سال ۱۹۶۵، یعنی دقیقاً یک سال بعد، آمار فروش به ۲۰ هزار دلار رسید که رشد دو و نیم برابری را نشان می‌داد و عملاً موفقیت در بازار را نصیب بوئرمن و نایت کرد. فیل نایت و بیل بوئرمن افتتاح مغازه برای فروش کفش در سال سوم فروش یعنی سال ۱۹۶۶، دستفروشی و فروش از طریق ماشین حذف شد و برند نایک که هنوز با نام تجاری بلو ریبون اسپرت مشغول به کار بود توانست یک شعبه فروش را راه اندازی کند و کمی پرستیژ کاری به کسب و کار خود ببخشد! افتتاح یک مغازه باعث شد استقبال از کفش‌های تولیدی مشترک برند نایک بیش از قبل شود. با اینکه هزینه‌های جاری شعبه مثل مالیات و هزینه‌های انرژی و اجاره به مخارج اضافه شده بود ولی آمار فروش آنقدر بالا رفته بود که جمع این هزینه‌ها هنوز هم در میزان درآمد به چشم نمی‌آمد! مغازه فروش در سانتا مونیکا کالیفرنیا آغاز به کار کرد و یک سال بعد شعبه دوم فروش، کار خود را آغاز کرد. در سال ۱۹۶۷ برند نایک مغازه دوم فروش خود را در ماساچوست راه اندازی کرد و یک قدم دیگر به تسخیر بازار ایالات متحده نزدیک‌تر شد! فروش در شعبه دوم هم امیدوار کننده بود و همین موضوع باعث قوت قلب برای دو شریک بوئرمن و نایت می‌شد تا راه را ادامه بدهند. برند blue ribbon sports در اواخر دهه ششم قرن نوزدهم برای خود اعتباری دست و پا کرد و به اعتبار همین فروش بالا و جلب رضایت مشتریان، در فکر توسعه محصولات و تولیدات خود بود. در این میان یک مدل کفش ورزشی توسط بوئرمن طراحی شد و بعد از مشارکت با برند ژاپنی تایگر در خط تولید این شرکت ژاپنی قرار گرفت. این مدل تحت نام Tiger Cortez روانه بازار شد و فروش بالایی داشت و سود خوبی نصیب هر دو شرکت کرد. کورتز؛ نقطه اوج و پایان! اگرچه مسئولیت فروش کفش‌های تولیدی تایگر ژاپنی در آمریکا به عهده برند BRS ( مخفف Blue Ribbon sports ) بود اما ردپای طرح‌های پیشنهادی بوئرمن نیز در تولیدات تایگر دیده می‌شد و نقطه اوج آن، همکاری در تولید Tiger Cortez نمایان شد. کفش کورتز در خط تولید تایگر نهایی شد و به بازار راه پیدا کرد اما همه می‌دانستند روح طراحی خلاقانه بوئرمن در آن کفش جریان داشت! این مدل یکی از پرفروش‌ترین کفش‌های ورزشی لقب گرفت و استفاده از آن در المپیک ۱۹۶۸ مکزیک غوغای زیادی به پا کرد و فروش بالای آن مدیون همین المپیک بود. مدل کورتز همان‌قدر که نقطه اوج همکاری blue ribbon sports و Tiger ژاپنی بود، قدم اول در بروز اختلاف میان آنها نیز بود! هر دو برند، دیگری را متهم به سوء‌استفاده از فروش این مدل می‌کردند و بحث آنقدر بالا گرفت و جدی شد که شعبه دادگاه رسیدگی کننده رای به هر دو برند داد و موضوع از این قرار شد که هر شرکت، کفش را با برند خود و در خاک خود به فروش برساند. همین اختلاف ظاهراً ساده باعث جدایی دو برند شد. این جدایی، تغییر نام شرکت را هم در پی داشت و شرکت Blue ribbon sports در سال ۱۹۶۴ جای خود را به «نایک» داد و عملاً برند نایک در سال ۱۹۶۴ متولد شد. لوگوی ساده نایک اگرچه درباره تاسیس نایک به عجایب زیادی برمی‌خوریم ولی عجیب‌ترین آنها را می‌توان مربوط به لوگو و انتخاب نام نایک دانست! وقتی بنیانگذاران این شرکت به‌دنبال تغییر نام آن بودند و به فکر طراحی یک لوگو افتادند، کارولین دیویدسون تنها یک دانشجو بود که طراحی برند نایک را برعهده گرفت و فقط در ازای ساعتی ۲ دلار این کار را پذیرفت! دیویدسون شاید آن موقع نمی‌دانست لوگویی که طراحی کرده چند دهه بعد، ارزشی بالغ بر میلیاردها دلار خواهد داشت! کلمه نایک برگرفته از یکی از الهه‌های یونان باستان بود. نام الهه پیروزی یونان مورد پذیرش شرکای نایک قرار گرفت و پیروزی بزرگی نصیب این برند آمریکایی شد! لوگوی ساده آن هم برگرفته از بال یکی از فرشته‌های یونان باستان است که در عین سادگی، بسیار نافذ و جذاب است و شاید اگر طرح دیگر برای نایک طراحی می‌شد به این اندازه ابهت و جذابیت نداشت. اگر عجیب بودن طراحی ۳۵ دلاری این برند را کنار بگذاریم، نمی‌توان از قدرشناسی شرکای این برند آمریکایی به سادگی عبور کرد. زیرا بعدها، به پاس طراحی ارزشمند کارولین دیویدسون مقداری از سهام برند نایک را به او هدیه دادند که در حال حاضر ارزش آن سهام بیش از یک میلیون دلار تخمین زده می‌شود! سه سال بعد از طراحی لوگوی نایک این برند در ۲۲ ژانویه ۱۹۷۴ در دفتر ثبت علامت‌های تجاری ایالات متحده ثبت شد و رسماً نایک را وارد رقابت با رقبای خود کرد. فیلیپ نایت فکرش را نمی­کرد ارزش سهام نایک او، به چند ده میلیارد دلار برسد! تکیه بر اعتبار بزرگان بوئرمن و نایت و دیگر شرکای برند نایک می‌دانستند کیفیت خوب کفش و دوام آن، به تنهایی نمی‌تواند دوام موفقیت را تضمین کند بنابراین گام دوم برای فروش بیشتر محکم‌تر برداشته شد! استفاده از ورزشکاران حرفه‌ای برای تبلیغ، اگرچه کمی هزینه‌بر بود اما بازدهی فوق‌العاده‌ای داشت. به‌همین خاطر قسمت بازاریابی و تبلیغات نایک به سراغ چهره‌های محبوب دنیای ورزش رفت و با بعضی از آنها مذاکره کرد. یکی از اولین چهره‌های محبوب که همکاری با نایک را آغاز کرد، «تایگر وودز» بود. او یکی از پرافتخارترین ورزشکاران در حوزه گلف بود و سهم زیادی از تبلیغات پرسود برند نایک مدیون اوست. البته چندی قبل و پس از ۲۷ سال همکاری او و شرکت نایک از هم جدا شدند! «روری مک ایلروی» هم یک گلف باز حرفه‌ای است که سومین گلف باز تاریخ لقب گرفته است. او نیز قرادادی با نایک امضا کرد و از محصولات نایک در مسابقات استفاده می‌کرد. البته برخلاف تایگر وودز که آمریکایی بود، ایلروی اهل ایرلند شمالیست و به نوعی پرچمدار نایک در جزیره انگلیس بود! قصه تبلیغات بزرگان برای نایک وقتی شکل جذاب‌تری به خود گرفت که این برند وارد زمین بسکتبال شد و پرچم تبلیغات خود را به دست «کوبی برایانت»، «لبرون جیمز» و «مایکل جردن» داد! هر کس آمریکا و آمریکایی‌ها را بشناسد می‌داند دیوانه‌وار عاشق بسکتبال هستند و همین موضوع ساده باعث شد برند نایک روی بسکتبالیست‌ها حساب ویژه‌ای باز کند. کوبی برایانت تا سال‌ها محصولات نایک را تبلیغ می‌کرد و کشته شدن او در یک سانحه هوایی باعث جدایی او از این برند محبوب شد. این تبلیغات تا آنجا اثرگذار بود که نایک به پاس احترامی که به او می‌گذاشت کفش اختصاصی برای او طراحی کرد! بعد از لبرون جیمز و کوبی برایانت، قرارداد سال ۱۹۸۴ مایکل جردن سر صدای زیادی به پا کرد! «ایر جردن» یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های برند نایک بود که در سال ۲۰۱۸، بالغ بر ۲.۸ میلیارد دلار فروش را به جیب نایک ریخت! همکاری با فوتبالیست ­های مشهوری همچون رونالدو و نیمار و ادن هازارد بلژیکی و… نیز در کارنامه برند نایک دیده می­شود. مدل­ های پرفروش نایک ایر جردن شاید از نظر همه، بهترین نباشد ولی یکی از پرفروش ­ترین محصولات برند نایک است. اعتبار نام مایکل جردن باعث شده این مدل، مورد استقبال اغلب اسپرت پسندان قرار گیرد. کتونی ایرمکس هم از بهترین های نایک است و به دلیل ظاهر جذاب و نرمی فوق ­العاده برای پیاده ­روی، یکی از گزینه ­های اغلب جامعه است. نایک پگاسوس اگرچه قدمت جردن و ایرمکس را ندارد اما در دویدن­ های سرعتی و طولانی مدت، بی­نظیر است و بدون رقیب! ایر زوم نایک هم به دلیل تلفیق فناوری ایر و استفاده از الیاف فنری برای کاهش دفع ضربات وارده به پا، یکی از محبوب ­ترین­ های نایک است. کتونی رانینگ مردانه نایک اینوینسیبل ران 3 به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 11 ۲,۸۸۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۸۸۹,۰۰۰ تومان.۲,۱۲۲,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۱۲۲,۰۰۰ تومان. 27% کتونی مردانه نایک ایر جردن 1 تراویس اسکات به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 4 ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان.۲,۶۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان. 13% کتونی پیاده روی زنانه نایک زوم گاید 10 به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 14 ۲,۵۱۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۱۹,۰۰۰ تومان.۱,۸۹۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۱,۸۹۵,۰۰۰ تومان. 25% کتونی پیاده روی مردانه نایک زوم ایکس به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 16 ۲,۵۹۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۹۹,۰۰۰ تومان.۲,۱۶۵,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۱۶۵,۰۰۰ تومان. 17%

تاریخچه برند نایک

رویای مایکل جردن، به عنوان یک طرفدار پروپاقرص ماشین های مسابقه که در دوران کودکی فقط چند مایل دورتر از پیست شارلوت زندگی می‌کرد، در سال 2020 با همکاری دنی هملین، قهرمان ۳ بار مسابقه دیتونا ۵۰۰، با تولید 23XI Racing، به واقعیت تبدیل شد. جامپمن بنر که از فوریه 2022 به عنوان یکی از حامیان رسمی تیم تویوتا فعالیت می‌کند، خودروی شماره 45 را با رنگ «سیمان سیاه» و کاور های الهام‌گرفته شده از جی بالوین آراسته است. مدل ارتقا یافته کمری، لوگو های Luka Deontic را به رنگ‌ سبز لیمویی که شبیه رنگ مدل فوت کوزه گری است؛ در آخر هفته آینده و در پیست تگزاس به نمایش گذاشته خواهد شد. با بهره مندی از خلاقیتی که لوکا در فرایند گرم کردن قبل از بازی های خود دارد، هم لوکا 2 و هم ماشین مسابقه، رنگ های نئونی جذابی دارند. هر دو دارای ظاهر سفید رنگ و قسمت بالایی لایه مشبک حالت مرمری ابری دارد، اما روکش‌های مشکی زبانه، کفی کفش و زیره میانی جامپمن را متمایز می‌کنند. زیر پایی مجهز به قطعه ایزو پلیت که توسط مجموعه‌ای از لایه‌های بی‌رنگ در بالا احاطه شده است، به رنگ سبز لیمویی که پیش تر اشاره شد می‌درخشد که با قسمت در امتداد برجستگی مطابقت دارد. زیره آبی رنگ، ویژگی های کولاک کننده ظاهر مونوکروم محصول را متعادل سازی می‌کند. جردن لوکا 2 ملقب به فوت کوزه گری در 24 اکتبر برای بزرگسالان عرضه می‌شود. در ادامه از تماشای این کفش و اتومبیل تا انتشار اخبار بیش‌تر لذت ببرید.‌‌ کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2 کتونی نایک جردن لوکا 2  

کتونی نایک جردن لوکا 2

از نابغه های ۱۶ ساله تا حرفه ای های دارای ۲۰ سال سابقه و چهار بار قهرمان، لبرون جیمز اکنون مسئولیت انتقال دانش و تخصص خویش را در زمین بازی به پسران مستعدش به عهده گرفته است. در جریان جلسه تمرینی، لبرون به همراه جوان‌ترین پسرش برایس، برند نایک را با بیست و یکمین طرح امضایی خود به دنیا معرفی کرد. نایک لبرون 21 با استفاده از راه حل کاهش-ارتفاع که برای اولین بار از طریق بیستمین طرح امضای خود معرفی کرد، رویه چرمی درخشانی دارد که زبانه آن تا بالای مچ پا کشیده می شود.  با وجود اینکه اجزای تشکیل دهنده این کفش به لحاظ فنی هنوز فاش نشده است، ظاهراً ساختار کلی این محصول از نایک کوبی 4 و کوبی A.D الهام گرفته است. در تصاویر منتشر شده در اینستاگرام، لبرون رنگبندی”بادبان” آغشته به آثار “طلای متالیک” را به تصویر می کشد که زخم ها پاشنه و شکاف های کف میانی را بهبود می بخشد. نماد برآمده اسووش سازگار با رنگ محیط اطراف خود است، در حالی که نماد مقابل آن با طلای جذاب قالب شده است که موجب چیرگی و تسلط قسمت پشتی مدل شده است. انتظار می‌رود که نایک لبرون 21 مطابق با نسخه‌های امضا شده قبلی او در اواخر فصل پاییز عرضه شود. در ضمن، از نگاه کردن به جفت زیر لذت ببرید. معرفی کتونی نایک لبرون 21 معرفی کتونی نایک لبرون 21 معرفی کتونی نایک لبرون 21

معرفی کتونی نایک لبرون 21

نایک ایر جردن 38 قبل از عرضه اولیه خود در اواخر ماه اوت، عادت کرده است که در پای ورزشکاران NIL برند بیورتون ظاهر شود. با دریافت اولین نگاه ما به سی و هشتمین کتونی امضای مایکل جوردن در طول مسابقه مارس Madness در کیکی میلر و UCLA، پوینت گارد پنج ستاره و تایید کننده برند جردن، کیومی مک میلر اکنون طرح الهام بخش «آکوا» را عرضه می کند. مجموعه کفی بالشتک‌دار زوم استروبل که از Air Jordan 8 به همین نام گرفته شده است، الگوی رنگی قدیمی مشابه در سال 1992 را با رنگ‌های مشکی پر رنگ ترکیب می‌کند که به طور کامل بخش رویه دوزی شده را می پوشاند، در حالی که زبانه شنل به همان شکل تغییر یافته است. جدای از رنگ های پر جنب و جوش زرد پوشش زبانه ( لبه بالایی زبانه کفش که بین زبان و بدنه قرار دارد ) و X-Plate ( پلاک برشی پوشیده شده زیر کفش )، کل قسمت تنها درگیر جذابیت اقیانوسی با آبی روشن و بنفش عمیق است که نیمه پایینی را روشن می کند. از اولین نگاه به ایر جردن 38 «آکوا» موردانتظار در زیر لذت ببرید همانطور که منتظر جزئیات بیشتری برای انتشار در ماه های آینده هستیم. Nike Air Jordan 38 Aqua Nike Air Jordan 38 Aqua Nike Air Jordan 38 Aqua

کتونی نایک ایر جردن 38

با نزدیک شدن به انتشار «یوتوپیا یا آرمان‌شهر»، به نظر می‌رسد همه نگاه‌ها به تراویس اسکات است. اما آلبوم استودیویی آینده همه چیزی نیست که مردم از این هنرمند انتظار ندارند، زیرا شایعات حاکی از آن است که او در حال تهیه یک کفش کاملا جدید با برند جردن است. و پس از انتظارات فراوان، منابع گزارش داده اند که کفش اسنیکر تراویس اسکات و جردن – که به نظر می رسد ( Cut The Check ) یا چک رو امضا و صادر کن نامیده می شود – در اواخر امسال رونمایی خواهد شد. کفش Cut The Check جردن و تراویس اسکات نوعی امضا است که چندین بار در طول چند ماه گذشته در پای خود La Flame (لقب تراویس اسکات) دیده شده است، زیرا این اولین طرح اصلی است که به عنوان بخشی از این همکاری منتشر می شود. علاوه بر امضای Swoosh ( لوگو نایک ) به سمت عقب، این طرح یک بند مارک دار را بر روی ساختاری که ظاهراً از نمادهای این لوگو الهام گرفته است، چسبانده است. باز هم انتظار می‌رود «Cut The Check» جردن و تراویس اسکات در اواخر امسال رونمایی شود و رنگ‌های بیشتری برای سال 2024 در نظر گرفته شده است. در ادامه صحبت از تراویس اسکات، تصاویر دیگری از تراویس اسکات ایر جردن یک Low Golf  اوایل صبح امروز منتشر شد. کتونی جدید تراویس اسکات کتونی جدید تراویس اسکات کتونی جدید تراویس اسکات

کفش جردن تراویس اسکات با عنوان Cut The
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید