جمبومگ

مطالب نایک

طی هفت ماه اخیر و در جریان تولد 25 سالگی نایک ایرمکس پلاس شاهد معرفی رنگ‌های جذابی بودیم. قرار است این دیزاین بیادماندنی «شان مک‌داول» با رنگ اصلی خود عرضه شود اما ابتدا ترکیب رنگ استخوانی روشن و زیتونی آن وارد بازار خواهد شد. در همه جای رویه کتانی از لایه‌های چرم و پارچه تی‌پی‌یو استفاده شده است. راه راه‌های موج‌دار و شبیه درخت نخل جلو، وسط، و پاشنه کتانی هم طیف رنگی زیتونی به خود گرفته‌اند که ما را به یاد رنگ اصلی «ایرمکس پلاس» می‌اندازد. همچنین در زبانه کتانی به جای طرح قدیمی از راه راه استفاده شده که تغییری ماهرانه در دیزاین مجموعه (کتانی‌های) «تیوند ار» محسوب می‌شود. در المان‌های کف کتانی نیز طرح دو رنگ را می‌بینیم و کفی منحصربه‌فرد «ایر»، لایه‌های تعادل کف، و کف کتانی به رنگ سبز تیره درآمده‌اند. هنوز تاریخ عرضه دقیقی توسط وبسایت نایک ارائه نشده، اما احتمالا به زودی اعلام شود. در این فاصله از عکس‌های رسمی این کتانی لذت ببرید. همچنین براساس خبرها تا پیش از پایان سال طرح‌های بیشتر «ار جردن 1» را می‌بینیم. Nike Air Max Plus Nike Air Max Plus Nike Air Max Plus Nike Air Max Plus Nike Air Max Plus

کتونی نایک ایرمکس پلاس

پس از 10 سال همکاری با یکدیگر و با وجود تمدید قرارداد در سال 2018، رابطه بین وینیسیوس جونیور و نایک اخیراً غیر قابل ترمیم به نظر می رسید. با این حال، اکنون، در یک چرخش دراماتیک، به نظر می رسد که وینی نه تنها می تواند باقی مانده قرارداد خود را ببیند، بلکه می تواند به خوبی به این هدف متعهد شود و در کنار امباپه و هالند در اوج فهرست نایک قرار گیرد. استعداد وینیسیوس جونیور واقعاً هرگز مورد تردید نبوده است. این بازیکنی است که در سال 2017 به عنوان یک بازیکن 16 ساله به مبلغ 38 میلیون پوند توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، که تا سن 21 سالگی دو قهرمانی لالیگا و یک مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرده بود و تا سن 22 سالگی خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان روی کره زمین و بخش مهمی از خط حمله یکی از مشهورترین تیم های بین المللی تاریخ معرفی کرده است. به تعبیر رون بورگوندی بزرگ: او به نوعی یک معامله بزرگ است. وینیسیوس جونیور از همان دوران کودکی توانایی و پتانسیل او در خارج از توجه نایک نبود. وینی در 13 سالگی قراردادی 10 ساله با غول های آمریکایی امضا کرد و این قرارداد در سال 2018 برای یک دهه دیگر تمدید شد. اما مدت کوتاهی پس از آن، اوضاع شروع به بدتر شدن کرد. مرد رئال مادرید شروع به احساس کم ارزش شدن توسط این برند کرد. او که به خاطر برخی کمپین‌های تبلیغاتی نادیده گرفته شده بود و معمولاً رفتاری را که احساس می‌کرد برخی از معاصرانش از آن لذت می‌برند دریافت نمی‌کرد، شروع به این احساس کرد که شرایط آن تمدید قرارداد در سال 2018 همه‌جانبه نشان‌دهنده وضعیت رو به رشد او نیست. این موضوع باعث شد تا گزارش هایی مبنی بر طرح شکایت از سوی این بازیکن در آستانه جام جهانی 2022 و تلاش او برای فسخ قراردادش منتشر شود. در داخل زمین، بزرگ‌ترین نشانه‌ای که نشان می‌داد همه چیز بین بازیکن و برند خوب نبود، این بود که وینی بوت های مشکی نایک و هم چنین مدل‌های قدیمی‌تر را می پوشید – این دو نشانه کلیدی بود که قرارداد یا به پایان رسید یا به زودی تمام می‌شود. تا این لحظه، او به یکی از بازیگران کلیدی نایک تبدیل شده بود که آخرین نسخه‌های منتشر شده را می پوشید و این شامل حضور در سری پریمیوم DreamSpeed نیز می‌شد. ظاهراً این موضوع به دادگاه رفت و علیرغم امیدهای او، پرونده به نفع نایک صادر شد. در نتیجه، شراکت و مسئولیت‌های وینیسیوس در آن کاهش یافت و این جوان 22 ساله فقط حداقل نیازها یعنی پوشیدن کفش‌های نایک، بدون پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا بدون حضور در رویدادهای نایک را انجام می‌داد. با این حال، به طور ناگهانی، اولین نشانه‌های بازسازی پل‌ها در حال نمایان شدن است. به دنبال توهین نژادپرستانه ای که وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا در ماه مه مورد آن قرار گرفت، نایک به سرعت حمایت خود را در رسانه های اجتماعی نشان داد. وینیسیوس جونیور وینیسیوس در نبرد علیه نژادپرستی، به ویژه در لالیگا، اما در سراسر جهان به نمایش درآمده است، و این با پوشیدن لباس تمام مشکی برزیل که به طور واضح توسط پلتفرم Swoosh تولید شده بود در نیمه اول بازی خود مقابل گینه، قابل توجه بود. پس از آن، تصویری از وینیسیوس با انبوهی از کیسه‌های خرید نایک منتشر شد، که مشخصاً مهاجم از خریدهای اخیر با سووش لذت برده است. اگر شانسی برای شروع مجدد شراکت وجود نداشته باشد، به هیچ وجه آن تصویر پست نمی شود. بنابراین، این منجر به این سوال اجتناب ناپذیر می شود: آینده وینیسیوس جونیور و نایک چگونه می شود؟ همه می‌دانند که کیلیان امباپه در حال حاضر بالاترین مقام را در House Swoosh دارد و بعید است به این زودی تغییر کند. او اخیراً با ماشین گلزنی مطلق یعنی ارلینگ هالند که جایگاه و اهمیتش برای نایک با برچسب “Force9” مورد تاکید قرار گرفته است، در صدر فهرست قرار گرفته است. این نروژی یک بازیکن دیگری است که فقط برای قطع رابطه و سپس برقراری مجدد رابطه، مدت ها با نایک در ارتباط بود،که تا حدودی به موازات داستان وینیسیوس است. بنابراین به وضوح یک سابقه برای یک بازیکن وجود دارد که یک بار دیگر با نایک مشارکت کند، علیرغم اینکه به نظر می رسد روابط خود را قطع کرده است. وینیسیوس جونیور وینیسیوس چیزی بسیار متفاوت را برای نایک نشان می دهد. در حالی که امباپه به عنوان پادشاه بی چون و چرای کنونی بر تخت نشسته است، در مرکوریال سوپرفلای خود خوشحال است و هالند تنها عامل هرج و مرج است و در Phantom GX خود مستقر شده است، برزیلی مرد مرکوریال ویپر است و جذابیت زیادی در بازار آمریکای جنوبی ارائه می دهد. . این بدان معناست که  بدون تقاطع مناسب با هیچ ورزشکار دیگر از نظر انتخاب کفش، و فراهم کردن سومین استعداد برای نایک ، فضای آماده‌ای برای او وجود دارد و این حتی ورزشکاران زن را نیز در نظر نمی‌گیرد. وینیسیوس علاوه بر کفش‌هایی که پوشیده است و حتی عملکردهای رو به بهبودش در زمین، همانطور که قبلاً ذکر شد، در حال تبدیل شدن به یک نقطه کانونی بی‌میل در مبارزه مداوم علیه نژادپرستی است – اما چیزی که نشان می‌دهد این است که او واقعاً از آن نوع شخصیت برخوردار است ،شخصیتی که شاید در اوایل کارش آشکار نبود. هدف گیری مداوم و امتناع قاطعانه او از عقب نشینی در مواجهه با چنین ناملایماتی، دیدگاهی کاملاً متفاوت از بازیکن را نشان داده است – قدرت شخصیتی که زیربنای توانایی غیرقابل شک او است – و این چیزی است که نایک مطمئناً از نشان دادن حمایت قابل توجه و تاثیرگذار خودشان پشت سر آن بسیار خوشحال می شود. این برند در طول تاریخ خود به تبلیغ اقلیت‌ها و حمایت از اهداف خود پرداخته است، و نبرد مداوم وینی مطمئناً با این قانون مطابقت دارد و فراتر از قلمروهای ورزش گسترش می‌یابد تا یک مسئله اجتماعی بزرگ‌تر را نشان دهد. جنبه دیگری که باید به جذابیت وینی برای نایک اضافه شود، دیدگاه رئال مادرید است. این تیم گل سرسبد آدیداس است و با از دست دادن غافلگیرکننده بنزما اخیراً، ناگهان ظاهر تسلط نایک در خط میانی و خط جلوی لوس بلانکوس به چشم می خورد. اگر – و در حال حاضر یک اگر بسیار بزرگ است – اما اگر امباپه به برنابئو برود تا پیراهن شماره 9 هموطن در حال رفتنش را پر کند، ناگهان نشانه ای واقعی از حاکمیت نایکی به چشم می خورد و بلینگهام که اخیراً به خدمت گرفته شده است در میان اعضای تیم مانند والورده، کاماوینگا، چوآمنی و رودریگو به عنوان نماینده انحصاری سه راه راه نشسته است. یک وینیسیوس تازه نفس و با حمایت نایک و به علاوه یک مهاجم دیگر را اضافه کنید – چه در نهایت امباپه باشد چه نباشد – و Swoosh به خوبی و کاملا به اردوی لوس بلانکوس نفوذ خواهد کرد – چیزی که از توجه هیچ کس دور نخواهد ماند. وینیسیوس جونیور وینی به‌عنوان بخش کلیدی برزیل تیته، یک چیز را نیز ارائه می‌کند که هالند با آن درگیر خواهد بود: موفقیت در صحنه بین‌المللی. بدون بی احترامی به نروژ، اما آنها در سطح برزیل یا فرانسه نیستند، و با محرومیت از عملکرد شبیه یونان از سال 2004، بعید است نروژ در زمان هالند یک جام بین المللی کسب کند. این نکته ای است که با غیبت نروژ – و بنابراین هالند – در قطر در سال گذشته مشخص شد. با این حال، وینیسیوس جونیور احتمالا همیشه حضور خواهد داشت، بخشی از تیمی که همیشه برای کسب افتخارات بین‌المللی چالش برانگیز است و نایک نیز از آنها حمایت می‌کند. او همچنین پیراهن شماره 10 را که در آخرین دوره مصدومیت توسط نیمار خالی شده بود، بر تن کرده است، اما احتمالاً تغییری است که زمانی که دوران بازیکن پاری سن ژرمن در تیم ملی به پایان برسد، دائمی خواهد شد. امباپه در فرانسه تحت حمایت نایک و وینی در برزیل تحت حمایت نایک… در مورد دو دوزه زدن صحبت کن. در نهایت، موضع وینیسیوس در همه این موارد قابل بررسی است. همانطور که گفته شد، او در تمام دوران حرفه ای خود، از سن 13 سالگی، بخشی از ساختار Swoosh بوده است، و نگاهی به پروفایل اینستاگرام او نشان می دهد که او چقدر طرفدار Swoosh است. او مرتباً تصاویری از خود را که با کیت نایک انباشته شده است، از کفش‌های کتانی گرفته تا لباس و حتی چکمه‌های جدید، پست می‌کند، که در مورد اکثر آن‌ها احساس می‌کنید به طور رسمی توسط این برند تحت فشار قرار نمی‌گیرند. با 39.1 میلیون دنبال کننده در زمان نوشتن این متن که در حال افزایش یا کاهش است ، این یک پلتفرم آسان برای نایک است که از آن لذت ببرد. شما این احساس را دارید که ممانعت خود تحمیل او در استفاده از این برند در چند ماه گذشته برای او نیز سخت بوده است. در حالی که نایک در سال‌های اخیر ظاهراً در حال پاکسازی عرشه‌ها بوده است، با افرادی مانند جک گریلیش، رحیم استرلینگ و حتی نیمار که همگی از Swoosh فاصله می‌گیرند، آن‌ها به سرعت بازیکنانی را که با اخلاق و طرز فکر این برند مطابقت دارند، جذب کرده‌اند. . یک سوال همیشه این بوده است: آیا فضایی برای این تعداد سوپراستار سطح بالا در یک برند وجود دارد؟ و پاسخ این سوال بیشتر و بیشتر به احتمال قریب به اتفاق بله نظر می رسد. امباپه، هالند و وینیسیوس… کاملاً نیروی ضربتی هستند و مطمئناً نمی‌توان آن را با هیچ برند دیگری در جهان مقایسه کرد. کتونی پیاده روی زنانه نایک زوم ایکس به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 9 ۲,۵۹۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۵۹۹,۰۰۰ تومان.۲,۱۵۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان. 17% کتونی مردانه نایک ایر جردن 1 تراویس اسکات به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 1 ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان.۲,۶۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان. 13% کتونی مردانه نایک ایر جردن 6 رترو به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 5 ۳,۱۴۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۳,۱۴۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان. 21% کتونی مردانه نایک ایر جردن 1 به لیست دلخواه اضافه شداز لیست دلخواه حذف شد 4 ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان Original price was: ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان.۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانCurrent price is: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان. 17%

وینیسیوس جونیور

کشور پرتغال بنظر آماده است تا همکاری طولانی مدت خود با نایک را به پایان برساند، با گزارشاتی که نشان می دهند فدراسیون فوتبال پرتغال قصد دارند قراردادی با پوما امضا کنند. کشور پرتغال و کمپانی نایک از سال 1997 مشغول به همکاری هستند ، اما با توجه به رسانه های اسپانیایی مارکا، بعد بیش از دو و نیم دهه، با خبری جدید که پوما در مزایدۀ جابجا کردن برند نایک از کفش های خود، پیروز شده است، این همکاری قرار است که به پایان برسد. زمانی که قرارداد با نایک به پایان برسد، قرارداد پوما-پرتغال طبق گزارشات از ژانویۀ 2025 آغاز میشود. این بدین معنی است که کشور پرتغال لوازم پوما را برای نخستین بار در جام جهانی 2026 عرضه می کند، با اینکه آنها همچنان از لوازم پوما برای جام اروپا سال 2024 در آلمان استفاده خواهند کرد. این یک ضربۀ بزرگ به شرکت نایک محسوب می شود، که قرار است یکی از طولانی ترین همکاری های بین المللی خود را از دست بدهد. و مدت زمان آن، هم اندازه با همکاری آنها با کشور برزیل است، و کمی طولانی تر از آن کشور هلند است (از سال 1996) و کمی بالاتر از آن ایالات متحدۀ آمریکا (از سال 1995)، در تاسیس برند نایک. آلمان و آدیداس بالای 42 سال رکورد همکاری دارند، که به صورت اختصاصی روی برند تری استرایپز ( سه خط) برای اولین بار در سال 1980 کار کردند. ( به طور دقیق تر از سال 1954 این همکاری آغاز شد، اما خانم اِریما که در آن زمان صاحب این برند بود، اولین شخصی بود که لوگوی خود را بر روی تعداد زیادی از لباس های دهه 60 و 70 چاپ کرد ) همزمان که کشور اتریش و پوما اولین جایگاه را در این حوزه دارند، با قراردادی که 47 سال از آن میگذرد و مربوط به سال 1976 است. همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

همکاری تیم ملی فوتبال پرتغال با نایک

نایک که به طور گسترده به عنوان پیشرو در فضای دویدن در نظر گرفته می‌شود، قرار است با استفاده از یافته‌های مسابقه جاده‌ای و پیستی خود مسیر کاملاً جدید Nike Ultrafly Trail را دنبال کند. در نگاهی گذرا، این کفش جدید با سری‌های نایک پگاسوس و Vaporfly مقایسه می‌شود. با این حال، بررسی دقیق‌تر، خط جدیدی از کفش‌های این شرکت مستقر در اورگان (ایالتی از ایالات متحده آمریکا) را نشان می‌دهد. مواد Vaporweave تمام قسمت رویه را تشکیل می دهند و راه حلی قابل تنفس، بادوام و سبک وزن را برای جلسات طولانی خارج از جاده ارائه می دهند. مواد انتخاب شده در قسمت بالایی – که در Vaporfly NEXT٪ اصلی نشان داده شد – با یک زیره تمام قد ZoomX همراه است. محلول بالشتکی فوق العاده پاسخگو با یک بسته بندی پارچه برای افزایش پایداری همراه شده است. علاوه بر این، Ultrafly Trail فیبر کربنی Swoosh که صنعت را تغییر می دهد به خانواده Nike Trail معرفی می کند. در زیر پا، Ultrafly Trail دارای زیره Vibram® است که از دیگر اولین محصول های نایک رانینگ است. برای کاهش وزن، پیشنهاد Nike Trail دارای Vibram® Litebase است، بدون اینکه کشش ارائه شده توسط لاستیک Vibram® Megagrip که آزمایش اثبات شده است را از دست بدهد. در مجموع، قسمت تخت کفش و رویه آن کفشی را با وزن 300 گرم/ 10.5 اونس (سایز 10 مردانه در ایالات متحده) ایجاد می‌کنند – یک کفش زنانه سایز 8 در ایالات متحده با وزن 249 گرم/ 8.8 اونس عرضه می‌شود. از عکس‌های رسمی این کفش لذت ببرید، همانطور که منتظر رونمایی سایت نایک از این کفش در ماه آگوست با قیمت ۲۵۰ دلار هستید. کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail ) کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail )

کتونی نایک اولترا فلای تریل ( Nike Ultrafly Trail )

جلوه ای ساده که به رنگ “قرمز/سفید” است، هویتی متمایز به دمپایی جلو باز نایک ایر مُور آپ تمپو (به فارسی: ضرب آهنگی تندتر) می بخشد. دمپایی های نایک ایر آپتمپو که نظرات کاملا متفاوتی نسبت به خود ایجاد کرده و در اوایل سال از آن ها رونمایی شده است، با در نظر گرفتن این موضوع که به ماه های گرم تابستان نزدیک می شویم، آماده ی روانه شدن به بازار در تاریخ های منظم می شوند. اخیرا این پای افزار ترکیبی که به منظور سریع تر و آسان تر پوشیده شدن طراحی شده است، آماده ی عرضه شدن در قالب نسخه ی “سفید/قرمز” رنگی است که نرم و براق بوده و مناسب سطوح متفاوتی از جمله راه های آسفالتی و کناره های استخر های شناست. این دمپایی که به زودی از آن رونمایی خواهد شد، بر خلاف پیشینیان خود که رنگ های بیشتری در خود داشتند، از قالب رنگ ساده تری تشکیل شده است. مشابه با همتای تماما مشکی خود که در روز های نخست ماه آوریل عرضه شد، رنگ سفید روح نوازی بیشتر نیم نمای سیاه این مدل هوا اندود شده را در بر گرفته است. جدا از نشان تجاری قرمز رنگ شرکت نایک که بر روی دمپایی دوخته شده و حروف بزرگ شده ی واژه ی AIR که بر کناره های دمپایی جا خوش کرده اند، بخش های باقی مانده ی کف دمپایی و کفی آن همچنان ترکیبی بی رنگ دارند. اگرچه هنوز دقیقا نمی دانیم که این مدل چه موقع به بازار عرضه خواهد شد، با این حال از شما دعوت می کنیم که تا آن موقع، از تصاویر گرفته شده از دمپایی نایک ایر آپتمپو دیدن نمایید. دمپایی نایک ایر آپتمپو دمپایی نایک ایر آپتمپو دمپایی نایک ایر آپتمپو

دمپایی نایک ایر آپتمپو

جی بالوین در میامی در حال پوشیدن کفشی از همکاری آینده خودش با Air Jordan 3 دیده شده است. این طراحی از غروب خورشید در مدلین (شهری در کلمبیا ) الهام گرفته شده است. در طول چند سال گذشته، خانواده بزرگ برند جردن به طور فزاینده ای تأثیرگذارتر شده اند. از تراویس اسکات گرفته تا بیلی آیلیش، بسیاری از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت موسیقی با افتخار لوگو Jumpman را به نمایش می گذارند. جی بالوین نیز اخیراً به این برند ملحق شده است و با همکاری خود یک Air Jordan 1 و Air Jordan 2 را به ترتیب در سال‌های 2020 و 2022 منتشر کرده است. و در اواخر امسال، به نظر می‌رسد که خواننده و ترانه‌سرا کلمبیایی به مدل بعدی این خط تولید می‌پردازد: Air Jordan 3. جدای از تاریخ انتشار آن – که در حال حاضر ۲ سپتامبر شایعه شده است – اطلاعات زیادی در مورد J Balvin x Air Jordan 3 وجود ندارد. اما اگر نسخه های قبلی نشانه ای باشد، احتمالاً هنرمند لباسی با امضای سوم مایکل جردن را به شیوه جسورانه، سرزنده و رنگی خواهد پوشید. نماد نگاری امضای او نه تنها روی خود کفش‌ها، بلکه لباس‌های همراهی که تایید شده در راه است، همراه خواهد بود. باز هم، J Balvin x Air Jordan 3 قرار است در تاریخ 2 سپتامبر سال جاری عرضه شود، و این کار را در یک نسخه کامل خانوادگی انجام می دهد. در حال حاضر، محکم بنشینید و منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید. همکاری جی بالوین با مایکل جردن همکاری جی بالوین با مایکل جردن همکاری جی بالوین با مایکل جردن همکاری جی بالوین با مایکل جردن همکاری جی بالوین با مایکل جردن همکاری جی بالوین با مایکل جردن

همکاری جی بالوین با مایکل جردن
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید