پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

پس از 10 سال همکاری با یکدیگر و با وجود تمدید قرارداد در سال 2018، رابطه بین وینیسیوس جونیور و نایک اخیراً غیر قابل ترمیم به نظر می رسید. با این حال، اکنون، در یک چرخش دراماتیک، به نظر می رسد که وینی نه تنها می تواند باقی مانده قرارداد خود را ببیند، بلکه می تواند به خوبی به این هدف متعهد شود و در کنار امباپه و هالند در اوج فهرست نایک قرار گیرد. استعداد وینیسیوس جونیور واقعاً هرگز مورد تردید نبوده است. این بازیکنی است که در سال 2017 به عنوان یک بازیکن 16 ساله به مبلغ 38 میلیون پوند توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، که تا سن 21 سالگی دو قهرمانی لالیگا و یک مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرده بود و تا سن 22 سالگی خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان روی کره زمین و بخش مهمی از خط حمله یکی از مشهورترین تیم های بین المللی تاریخ معرفی کرده است. به تعبیر رون بورگوندی بزرگ: او به نوعی یک معامله بزرگ است. وینیسیوس جونیور از همان دوران کودکی توانایی و پتانسیل او در خارج از توجه نایک نبود. وینی در 13 سالگی قراردادی 10 ساله با غول های آمریکایی امضا کرد و این قرارداد در سال 2018 برای یک دهه دیگر تمدید شد. اما مدت کوتاهی پس از آن، اوضاع شروع به بدتر شدن کرد. مرد رئال مادرید شروع به احساس کم ارزش شدن توسط این برند کرد. او که به خاطر برخی کمپین‌های تبلیغاتی نادیده گرفته شده بود و معمولاً رفتاری را که احساس می‌کرد برخی از معاصرانش از آن لذت می‌برند دریافت نمی‌کرد، شروع به این احساس کرد که شرایط آن تمدید قرارداد در سال 2018 همه‌جانبه نشان‌دهنده وضعیت رو به رشد او نیست. این موضوع باعث شد تا گزارش هایی مبنی بر طرح شکایت از سوی این بازیکن در آستانه جام جهانی 2022 و تلاش او برای فسخ قراردادش منتشر شود. در داخل زمین، بزرگ‌ترین نشانه‌ای که نشان می‌داد همه چیز بین بازیکن و برند خوب نبود، این بود که وینی بوت های مشکی نایک و هم چنین مدل‌های قدیمی‌تر را می پوشید – این دو نشانه کلیدی بود که قرارداد یا به پایان رسید یا به زودی تمام می‌شود. تا این لحظه، او به یکی از بازیگران کلیدی نایک تبدیل شده بود که آخرین نسخه‌های منتشر شده را می پوشید و این شامل حضور در سری پریمیوم DreamSpeed نیز می‌شد. ظاهراً این موضوع به دادگاه رفت و علیرغم امیدهای او، پرونده به نفع نایک صادر شد. در نتیجه، شراکت و مسئولیت‌های وینیسیوس در آن کاهش یافت و این جوان 22 ساله فقط حداقل نیازها یعنی پوشیدن کفش‌های نایک، بدون پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا بدون حضور در رویدادهای نایک را انجام می‌داد. با این حال، به طور ناگهانی، اولین نشانه‌های بازسازی پل‌ها در حال نمایان شدن است. به دنبال توهین نژادپرستانه ای که وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا در ماه مه مورد آن قرار گرفت، نایک به سرعت حمایت خود را در رسانه های اجتماعی نشان داد. وینیسیوس جونیور وینیسیوس در نبرد علیه نژادپرستی، به ویژه در لالیگا، اما در سراسر جهان به نمایش درآمده است، و این با پوشیدن لباس تمام مشکی برزیل که به طور واضح توسط پلتفرم Swoosh تولید شده بود در نیمه اول بازی خود مقابل گینه، قابل توجه بود. پس از آن، تصویری از وینیسیوس با انبوهی از کیسه‌های خرید نایک منتشر شد، که مشخصاً مهاجم از خریدهای اخیر با سووش لذت برده است. اگر شانسی برای شروع مجدد شراکت وجود نداشته باشد، به هیچ وجه آن تصویر پست نمی شود. بنابراین، این منجر به این سوال اجتناب ناپذیر می شود: آینده وینیسیوس جونیور و نایک چگونه می شود؟ همه می‌دانند که کیلیان امباپه در حال حاضر بالاترین مقام را در House Swoosh دارد و بعید است به این زودی تغییر کند. او اخیراً با ماشین گلزنی مطلق یعنی ارلینگ هالند که جایگاه و اهمیتش برای نایک با برچسب “Force9” مورد تاکید قرار گرفته است، در صدر فهرست قرار گرفته است. این نروژی یک بازیکن دیگری است که فقط برای قطع رابطه و سپس برقراری مجدد رابطه، مدت ها با نایک در ارتباط بود،که تا حدودی به موازات داستان وینیسیوس است. بنابراین به وضوح یک سابقه برای یک بازیکن وجود دارد که یک بار دیگر با نایک مشارکت کند، علیرغم اینکه به نظر می رسد روابط خود را قطع کرده است. وینیسیوس جونیور وینیسیوس چیزی بسیار متفاوت را برای نایک نشان می دهد. در حالی که امباپه به عنوان پادشاه بی چون و چرای کنونی بر تخت نشسته است، در مرکوریال سوپرفلای خود خوشحال است و هالند تنها عامل هرج و مرج است و در Phantom GX خود مستقر شده است، برزیلی مرد مرکوریال ویپر است و جذابیت زیادی در بازار آمریکای جنوبی ارائه می دهد. . این بدان معناست که  بدون تقاطع مناسب با هیچ ورزشکار دیگر از نظر انتخاب کفش، و فراهم کردن سومین استعداد برای نایک ، فضای آماده‌ای برای او وجود دارد و این حتی ورزشکاران زن را نیز در نظر نمی‌گیرد. وینیسیوس علاوه بر کفش‌هایی که پوشیده است و حتی عملکردهای رو به بهبودش در زمین، همانطور که قبلاً ذکر شد، در حال تبدیل شدن به یک نقطه کانونی بی‌میل در مبارزه مداوم علیه نژادپرستی است – اما چیزی که نشان می‌دهد این است که او واقعاً از آن نوع شخصیت برخوردار است ،شخصیتی که شاید در اوایل کارش آشکار نبود. هدف گیری مداوم و امتناع قاطعانه او از عقب نشینی در مواجهه با چنین ناملایماتی، دیدگاهی کاملاً متفاوت از بازیکن را نشان داده است – قدرت شخصیتی که زیربنای توانایی غیرقابل شک او است – و این چیزی است که نایک مطمئناً از نشان دادن حمایت قابل توجه و تاثیرگذار خودشان پشت سر آن بسیار خوشحال می شود. این برند در طول تاریخ خود به تبلیغ اقلیت‌ها و حمایت از اهداف خود پرداخته است، و نبرد مداوم وینی مطمئناً با این قانون مطابقت دارد و فراتر از قلمروهای ورزش گسترش می‌یابد تا یک مسئله اجتماعی بزرگ‌تر را نشان دهد. جنبه دیگری که باید به جذابیت وینی برای نایک اضافه شود، دیدگاه رئال مادرید است. این تیم گل سرسبد آدیداس است و با از دست دادن غافلگیرکننده بنزما اخیراً، ناگهان ظاهر تسلط نایک در خط میانی و خط جلوی لوس بلانکوس به چشم می خورد. اگر – و در حال حاضر یک اگر بسیار بزرگ است – اما اگر امباپه به برنابئو برود تا پیراهن شماره 9 هموطن در حال رفتنش را پر کند، ناگهان نشانه ای واقعی از حاکمیت نایکی به چشم می خورد و بلینگهام که اخیراً به خدمت گرفته شده است در میان اعضای تیم مانند والورده، کاماوینگا، چوآمنی و رودریگو به عنوان نماینده انحصاری سه راه راه نشسته است. یک وینیسیوس تازه نفس و با حمایت نایک و به علاوه یک مهاجم دیگر را اضافه کنید – چه در نهایت امباپه باشد چه نباشد – و Swoosh به خوبی و کاملا به اردوی لوس بلانکوس نفوذ خواهد کرد – چیزی که از توجه هیچ کس دور نخواهد ماند. وینیسیوس جونیور وینی به‌عنوان بخش کلیدی برزیل تیته، یک چیز را نیز ارائه می‌کند که هالند با آن درگیر خواهد بود: موفقیت در صحنه بین‌المللی. بدون بی احترامی به نروژ، اما آنها در سطح برزیل یا فرانسه نیستند، و با محرومیت از عملکرد شبیه یونان از سال 2004، بعید است نروژ در زمان هالند یک جام بین المللی کسب کند. این نکته ای است که با غیبت نروژ – و بنابراین هالند – در قطر در سال گذشته مشخص شد. با این حال، وینیسیوس جونیور احتمالا همیشه حضور خواهد داشت، بخشی از تیمی که همیشه برای کسب افتخارات بین‌المللی چالش برانگیز است و نایک نیز از آنها حمایت می‌کند. او همچنین پیراهن شماره 10 را که در آخرین دوره مصدومیت توسط نیمار خالی شده بود، بر تن کرده است، اما احتمالاً تغییری است که زمانی که دوران بازیکن پاری سن ژرمن در تیم ملی به پایان برسد، دائمی خواهد شد. امباپه در فرانسه تحت حمایت نایک و وینی در برزیل تحت حمایت نایک… در مورد دو دوزه زدن صحبت کن. در نهایت، موضع وینیسیوس در همه این موارد قابل بررسی است. همانطور که گفته شد، او در تمام دوران حرفه ای خود، از سن 13 سالگی، بخشی از ساختار Swoosh بوده است، و نگاهی به پروفایل اینستاگرام او نشان می دهد که او چقدر طرفدار Swoosh است. او مرتباً تصاویری از خود را که با کیت نایک انباشته شده است، از کفش‌های کتانی گرفته تا لباس و حتی چکمه‌های جدید، پست می‌کند، که در مورد اکثر آن‌ها احساس می‌کنید به طور رسمی توسط این برند تحت فشار قرار نمی‌گیرند. با 39.1 میلیون دنبال کننده در زمان نوشتن این متن که در حال افزایش یا کاهش است ، این یک پلتفرم آسان برای نایک است که از آن لذت ببرد. شما این احساس را دارید که ممانعت خود تحمیل او در استفاده از این برند در چند ماه گذشته برای او نیز سخت بوده است. در حالی که نایک در سال‌های اخیر ظاهراً در حال پاکسازی عرشه‌ها بوده است، با افرادی مانند جک گریلیش، رحیم استرلینگ و حتی نیمار که همگی از Swoosh فاصله می‌گیرند، آن‌ها به سرعت بازیکنانی را که با اخلاق و طرز فکر این برند مطابقت دارند، جذب کرده‌اند. . یک سوال همیشه این بوده است: آیا فضایی برای این تعداد سوپراستار سطح بالا در یک برند وجود دارد؟ و پاسخ این سوال بیشتر و بیشتر به احتمال قریب به اتفاق بله نظر می رسد. امباپه، هالند و وینیسیوس… کاملاً نیروی ضربتی هستند و مطمئناً نمی‌توان آن را با هیچ برند دیگری در جهان مقایسه کرد.

وینیسیوس جونیور

نایکی با الهام از بوته های توت فرنگی معروف مادرید، به تولید پیراهن سوم فصل 22/23 اتلتیکو مادرید پرداخته است که ظاهری یکدست به رنگ نارنجی روشن دارد. با پیوستن به پیراهن های اول و دوم از قبل عرضه شده، نایکی از پیراهن سوم اتلتیکو مادرید برای فصل 22/23 پرده برداری کرد. پیراهن سوم تیم اتلتیکو مادرید 2023 این پیراهن با پیش گرفتن روشی منطقی که دیه گو سیمئونه بر آن مهر تایید را می زند ( اگرچه مطمئنا او پالت رنگی را کمی تغییر داده است)، رنگی تقریبا به طور کامل یکدست روشن دارد، و تنها در سر آستینها تفاوت جزئی در رنگ دیده میشود. بله، هیچ گرافیک یا چیزی چشمگیر در آن وجود ندارد، تنها رنگی که از بوته های توت فرنگی معروف مادرید الهام گرفته شده است، در این پیراهن دیده می شود. پیراهن سوم تیم اتلتیکو مادرید 2023 علامت تجاری، اسپانسر و تاج باشگاه همگی به رنگ مشکی متفاوت ظاهر می شوند، و نقش یک خرس کوچک و یک درخت در داخل یقه آن پیراهن به چشم می خورد. همانند تمامی پیراهن های اصلی نایکی که برای فصل 22/23 عرضه میشوند، این پیراهن اتلتیکو مادرید با فناوری اصیل و جدید Vaporknit [نخ کاملا خشک شده و بسیار انعطاف پذیر که به منظور مبارزه با احساس چسبندگی و وزن ناشی از رطوبت اضافی طراحی شده است] که الگوی بافت جدیدی دارد، عرضه خواهد شد. خرید کیت باشگاهی 2023 نایکی از این الگوی جام جهانی 2022، برای مسابقات پیشرو در قطر استفاده خواهد نمود، و قبل از اتمام ماه دسامبر از آن رونمایی خواهد کرد. این الگوی مدرن و مناسب به گونه ای طراحی شده است که به موجب برش های پارچه موجود در زیرپوش لباس ورزشی، امکان حرکتی پویاتر را فراهم می نماید.

پیراهن سوم تیم اتلتیکو مادرید 2023

نایک لباس سوم فصل 2023-2022 بارسلونا را با طرحی ساده که رنگ سنتی باشگاه را در قلب نگه می‌دارد، عرضه کرد، که دارای رنگ پایه ای طوسی کمرنگ و روی آن طرح صلیب‌مانندی از ترکیب رنگ آبی و اناری کلاسیک بلوگرانا است. لباسی که اولین بار در بازی دوستانه درمقابل منچسترسیتی پوشیده خواهد شد. گزینه های لباس بارسلونا در فصل 2023-2022 نسبت آنچه که در فصل گذشته عرضه شد، کاملا پیشرفت کرده. با لباس خانگی که حس بسیار سنتی‌تری دارد، در کنار لباس خارج از خانه که هرچه بیشتر آن را می‌بینیم، بیشتر خوشمان می‌آید. البته الان این دو با یک پیراهن سوم کاملا متفاوت همراه شده‌اند که همزمان سادگی دلربایانه‌ای را با خود دارد. پیراهن سوم تیم فوتبال بارسلونا 2023 طراحی این لباس الهام گرفته از کرو د سن جوردی (صلیب جورج مقدس) در سی‌امین سالگرد اهدا جایزه ای به این نام به باشگاه است. برخلاف فصل گذشته، لباس سوم فقط مخصوص بازی‌های اروپایی نخواهد بود و با لباس‌های اول و دوم در رقابت‌های مختلف جابجا خواهد شد. کیت باشگاهی فصل 2023 مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه توسط حضور پررنگ صلیب سن جوردی (جورج مقدس) در این لباس آشکار شده است. سال 2022، 30 امین سالگرد اهدا این جایزه است که از طرف دولت کاتالونیا به باشگاه بارسلونا است، به پاس اقدامات این باشگاه جهت بهبود جامعه و نقش اصلی آن در ترویج ورزش، علاوه بر ارزش‌های آن در رابطه با ورزش، وظیفه مدنی، و اتحاد و همبستگی که این باشگاه را در دنیای ورزش بی‌همتا کرده‌است. پیراهن سوم تیم فوتبال بارسلونا 2023 همانند تمامی رونمایی‌های لباس‌‌های مهم نایکی برای فصل 2023-2022، لباس سوم بارسا با قالب جدید ویپرنیت 2023-2022 اختصاصی نایکی ارائه شده‌ است که الگوی بافت جدیدی را نمایش می‌دهد. این، قالب جام جهانی 2022 است که نایکی در مسابقات پیش‌رو در قطر استفاده خواهد کرد و بدین صورت قبل از در معرض نمایش قرار گرفتن آن در ماه دسامبر، امتحان خواهد شد.

پیراهن سوم تیم فوتبال بارسلونا 2023
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
خرید از امارات
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید