کتونی نیو بالانس 9060
قیمت و خرید کتونی نیو بالانس 9060 ( New Balance 9060 )
کتونی های نیو بالانس 9060، از جدید ترین مدل های برند نیو بالانس هستند که با طراحی خاص و ترکیبی از المان های قدیمی و جدید، توجه بسیاری از علاقمندان به کفش های ورزشی و مد روز را به خود جلب کرده اند. چه به دنبال کتونی مردانه نیو بالانس 9060 باشید یا یک کتونی زنانه نیو بالانس 9060، این مدل با ویژگی های خاص خود، مانند استفاده از تکنولوژی ABZORB و طراحی پویا، برای استفاده روزمره و ورزشی گزینه ای عالی است.
اگر به دنبال خرید و قیمت این مدل از کتونی هستید، فروشگاه های معتبر مختلفی این محصول را ارائه می دهند. فروشگاه جمبو اسپرت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید این کتونی است. مقایسه قیمت و خرید کتونی مردانه نیو بالانس 9060 و کتونی زنانه نیو بالانس 9060
تاریخچه و معرفی کتونی نیو بالانس 9060 ( New Balance 9060 )
در برندی مانند نیو بالانس که بیش از صد سال قدمت دارد، این کار ممکن است دشوار باشد. «طراحی چیزی که هم آشنا باشد و هم غیر منتظره، چالشی است»، جیمز لی، طراح ارشد کفش در نیو بالانس که روی پروژه های نوآورانه، همکاری های جهانی و کفش های استودیوی طراحی توکیو کار می کند، می گوید: «ما باید به میراث خود احترام بگذاریم در حالی که همزمان سعی می کنیم نوآور باشیم.» این تلاش ها منجر به ایجاد مدل 9060 شده است.
لی با طراح نیو بالانس، یو وو، که برای خلق بسته 2002R «آینده تصفیهشده» شناخته شده است، همکاری کرد تا مدل 9060 را طراحی کند. با الهام از میراث سری 990 و سرعت بالای کفش های دویدن دهه 2000 مانند 860v2، مدل 9060 دوران های کلیدی تاریخ نیو بالانس را تقویت می کند و به هر دو گروه مصرف کنندگان قدیمی نیو بالانس و نسل جدیدی که از طریق همکاری های اخیر برند با آن آشنا شده اند، پاسخ می دهد.
«یکی از تم هایی که ما در طی فرایند طراحی مدل 9060 زیاد درباره اش صحبت کردیم، رتروفیوتوریسم ( آیندهنگری برگرفته از گذشته ) بود»، لی می گوید. «ما پس از موفقیت کتونی نیو بالانس 327 بودیم که از دهه 1970 الهام گرفته بود و مدل 57/40 که از دهه های 1980 و 1990 الهام گرفته بود، بنابراین نگاه به دهه 2000 به عنوان گام طبیعی بعدی به نظر می رسید.»
لی و وو در اواخر سال 2019 برای طراحی مدل 9060 انتخاب شدند، درست قبل از اینکه پاندمی کرونا شرکت ها را مجبور به اعمال دستورات کار از خانه کند. نه تنها این دو نفر باید طراحی یک کفش را از ابتدا تا انتها به طور مشترک انجام می دادند.
اگرچه ممکن است به نظر برسد که دورکاری طراحان یک چالش باشد، اما به گفته آن ها این وضعیت منجر به یک گفت و گوی خلاقانه و مفید شد. «وقتی شما در یک دفتر کار می کنید، محیط به طور طبیعی همکاری محور است»، لی می گوید. «در حالی که روی مدل 9060 کار می کردیم، به طور مستقل طراحی می کردیم، سپس ایده هایمان را به اشتراک می گذاشتیم و آن ها را تکامل می دادیم. این کار واقعاً انرژی بخش بود.» وو نیز با این حرف موافق است: «من همیشه از به اشتراک گذاشتن مفاهیمم و درخواست بازخورد لذت می برم زیرا این کار باعث ایجاد ایده های جدید می شود، بنابراین این سطح از همکاری خلاقانه برای من فوق العاده بود.»
این دو نفر در فرآیند طراحی خود بر روی موضوعات کلیدی تمرکز کردند. لی می گوید: «ما می خواستیم عناصری را شناسایی کنیم که مدل 9060 را به میراث خود پیوند دهد و مدام به مفهوم حرکت باز می گشتیم». وو به این موضوع اشاره می کند که این مفهوم حرکت در واقع همان چیزی است که همه کفش هایی که الهام بخش مدل 9060 بودند را به یادماندنی کرده است.
وو در توصیف رویه با یک کلمه لبخند می زند و می گوید: «دراماتیک.» او توضیح می دهد که: «همیشه چالش است که بین قدیمی و جدید تعادل برقرار کنیم، و من نمی خواستم فقط خطوط یا اشکال مستقیم را از سری 990 بردارم – بنابراین هر مدل را مطالعه کردم و دقیقاً مشخص کردم که چه چیزی آن را نمادین کرده است و سعی کردم آن جزئیات را اغراق کنم. به همین دلیل است که لوگو بازتاب دهنده است و در طرف داخلی کفش گلدوزی انتزاعی وجود دارد. من ایده باز تعبیر اجزای کلاسیک به روشی که به ندرت دیده می شود را دوست دارم.»
تمام این جزئیات در یک رنگ بندی به نام «Mindful Grey» که سایه های خاکستری نمادین نیو بالانس را با تناژ های قهوه ای غنی و یک پاپ آبی خنک ترکیب می کند، بسته بندی شده است.
با کارآیی مانند یک خط تولید و تعداد زیادی گفت و گوی سازنده، این دو نفر توانستند به طراحی نهایی برسند با کمترین اصطکاک ممکن. وو با افتخار می گوید: «ما محصول نهایی را تنها پس از دو دور نمونه گیری بازگرداندیم!» ترکیب تازه در طی دو سال از ایجاد مدل 9060 تا عرضه آن، نیو بالانس به یک غول همکاری های مد تبدیل شده است. استفاده از یک شریک شناخته شده برای جلب توجه بیشتر به یک سیلوئت جدید، به طراح اجازه می دهد تا خلاقیت خود را در نوری جدید ببیند.