به گزارش جمبومگ ، اینترمیلان با تایید تمام گزارشات مربوط به هویت بصری جدید این باشگاه ، رسما از لوگو جدید باشگاه خود رونمایی کرد که از ابتدای فصل 21/22 مورد استفاده قرار می گیرد. همه اینها با طراحی مارک جدید مطابقت دارد ، چیزی که به باشگاه اجازه می دهد تا چشم اندازهای جدیدی باز کند.
باشگاه اینتر در ادامه روند بازسازی و ریبرندینگ این باشگاه امروز از لوگو و نشان جدید خود کهاز فصل بعد مورد استفاده قرار خواهد گرفت رونمایی کرد. شعار این باشگاه که قصد دارد به عنوان یک برند جهانی مطرح شود این است: “نام من داستان من است.
نشان جدید باشگاه بلافاصله در زمین تمرین اینتر نصب خواهد شد و همچنین گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که به زودی این نشان را بر روی برخی از محصولات اینتر خواهیم دید.
نشان جدید اولین بار در فصل 22-2021 روی پیراهم بازیکنان اینتر قرار خواهد گرفت اما هواداران می توانند این نشان را روی پیراهن های تمرین بازیکنان هنگام گرم کردن در بازی اینتر برابر کالیاری در همین فصل ببینند.
گاترتا دلو اسپورت گزارش کرده است که مسئولان این باشگاه قصد بازسازی دوباره اینتر را دارند اما حساب های مالی و اوضاع اقتصادی هنوز در این باشگاه دچار مشکلند. اینتر به شدت نیازمند تزریق نقدینگی تازه است، اما این روزنامه ادعا می کند ایده ایجاد انقلاب در مارک تجاری در زمانه فشار و کمبود منابع مالی، قصد مالکان این باشگاه را برای ادامه کار با نراتزوری نشان می دهد.