Search
Close this search box.
پنل مشتریان . علاقه مندی ها

جمبومگ

تخفیف روی تمام کیت های باشگاهی 2023230 تومان 290 تومانخرید کن اینتر میلان با بزرگترین بازیکنان سراسر اروپا، سومین پیراهن خود را از نایک برای فصل 22/23 رونمایی کرده است. این محصول به رنگ زرد درخشان یادآور خاطرات پیراهن های قبلی اینتر است که ارتباط قدرتمندی با هویت این باشگاه دارد. پیراهن سوم تیم فوتبال اینتر میلان 2023 در فصل پیش رو، که هم شامل رقابت های داخلی و هم رقابت های اروپایی است، اکثر تیم ها بسته های خود را تهیه کرده اند، و برخی از ست ها بسیار عالی هستند. اما، در حالی که انتظار برای سومین پیراهن اینتر میلان طولانی بود، در نهایت این محصول آماده شد، و به رنگ زرد درخشان ارائه خواهد شد. یک نکتۀ جالب توجه آن است که رنگ زرد ارتباط قدرتمندی با هویت این باشگاه دارد، ولی رنگ زرد خاصی که در اینجا مورد استفاده قرار می گیرد مربوط به پیراهن برزیل در جام جهانی 2022 است. اینتر میلان در طول سال ها چندین بازیکن برزیلی داشته – رونالدو و آدریانو از اولین اسامی هستند که به ذهن هر کسی میرسند – و این ارتباط خوبی را نشان می دهد. هدفمند بودن یا نبودن این کار مشخص نیست، ولی با توجه به این که طرفداران اینتر هیچ تیم ملی برای این زمستان ندارند، می توانند تیم دومی را برای هواداری در نظر بگیرند، پس چرا این تیم برزیل نباشد؟ پیراهن سوم تیم فوتبال اینتر میلان 2023 بنابراین، در حالی که رنگ اصلی این پیراهن زرد است، یقه و برش های سر آستین به رنگ آبی و سیاه هستند تا نسخۀ وارونۀ طرح رنگ نمادین این باشگاه را تکمیل کنند. اما رنگ زرد بخشی از هویت این باشگاه بوده و در تاریخ این تیم از زمان تاسیس آن با رنگ طلایی، المان متمایز لوگوی آن که در سال 1908 طراحی شد، و همچنین در هویت ظاهری جدید این باشگاه نقش مهمی داشته است. رنگ زرد معرفی شده در سال 2021 درخشان و روشن است، که برای اولین بار در سومین محصول به عنوان نشانه ای از ارتباط با پیراهن های به کار رفته توسط این تیم در کل تاریخ معرفی میشود. به علاوه، فصل 22/23 یازدهمین باری در تاریخ است که اینتر از پیراهن زرد استفاده می کند. اولین بار در فصل 1980/1981 بود، و سپس در دهۀ 1990، اوایل 2000، و اخیرا در فصل 2015/2016 این رنگ تکرار شد.

پیراهن سوم تیم فوتبال اینتر میلان 2023

یوونتوس در حالی که آماده و مشتاق برای سفر به اروپا است، از پیراهن سوم جدید خود از شرکت آدیداس برای فصل 22/23 رونمایی کرده است، و اولین بازی این باشگاه در روز یکشنبه 11 سپتامبر خواهد بود و آنها در ورزشگاه آلیانز میزبان سالرنیتانا خواهند بود. پیراهن سوم تیم یوونتوس 2023 آدیداس برای تولید پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 22/23 نگاهی به تاریخ باشگاه انداخته است و دو رنگی که نقش برجسته ای در پیشینه آنها داشته را انتخاب کرده است: یعنی صورتی و آبی. در این محصول، این دو رنگ برای خلق یک الگوی زیبا و منحصربفرد برای پیراهنی غرق در تاریخ اما متکی بر آینده باهم ترکیب شده اند. این کیت ورزشی به پیراهن های اول و دوم عرضه شده می پیوندد تا کمد لباس های این باشگاه برای این فصل تکمیل شود، زیرا آنها به دنبال کسب موفقیت در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان هستند. پیراهن سوم تیم یوونتوس 2023 این پیراهن دارای طراحی چشمگیر است که همانند پیراهن دوم، باری دیگر ستاره های موجود در شب های اروپا را به نمایش می گذارد. در این پیراهن ورزشی سوم، ستاره بع نوان بخشی از یک الگوی زیبای طراحی شده بر روی پارچه بازسازی شده است. مشخصات آبی رنگ بر روی یقه و سر آستین ها هماهنگ با نواره های سفید رنگ بر روی شانه و لوگوهای سفید رنگ است و بر روی این پیراهن به گونه ای درخشان ظاهر می شوند. کیت باشگاهی 2023 این پیراهن جدید از مواد 100 درصد بازیافتی ساخته شده است و جدیدترین نوآوری در مواد آدیداس یعنی HEAT.RDY-KEEP COOL مربوط به تنظیم دما را به نمایش می گذارد، و با بهینه سازی پخش عرق و به حداکثر رساندن جریان هوا به منظور حفظ احساس خنکی، خشکی و اعتماد به نفس بازیکنان در طول بازی طراحی شده است.

پیراهن سوم تیم یوونتوس 2023

پوما با الهام گرفتن از شهر میلان، از پیراهن سوم فصل 2023-2022 تیم آث میلان رونمایی کرد، که به رنگ سبز زیتونی منقش به طرح گرافیکی تونال از پرچم تیم میلان و نشان باشگاه به صورت تک رنگ است. پوما با تکمیل پیراهن‌های مدافع عنوان قهرمانی سری آ، لباس سوم تیم آث میلان را معرفی کرد که نسبت به نسخه‌های پیشین، ظاهر کاملا متفاوتی دارد. در کنار ظاهر کلاسیک پیراهن خانگی تیم، و پیراهن خارج از خانه که یادآور حس زمان گذشته است، گزینه‌ی سوم جدید با رنگ سبز زیتونی منقش به طرح گرافیکی تونال از پرچم تیم میلان و نشان باشگاه به صورت تک رنگ عرضه شده‌ است. پیراهن سوم آث میلان 2023 این طراحی با نوارهای مشکی رنگ دور یقه و آستین‌ها، و نام اسپانسر باشگاه به رنگ زرد نئون که سبک جدانشدنی میلانی را تداعی میکند، کامل شده‌ است. صددرصد تهیه شده از مواد بازیافتی، به جز نوارها و نقش ها، این لباس با فناوری اولتراویو، که سبک‌ترین و بهترین جنس تولید شده توسط پوما است، ساخته شده. با وزن پایه‌ای 72 گرم و تعداد درزهای کمتر، مخصوص بهینه‌سازی عملکرد طراحی شده که اجازه ی حرکت با آزادی کامل را به بازیکنان می‌دهد. خرید کیت باشگاهی 2023 کسپر استیلسویگ، مدیر ارشد بخش کسب درآمد باشگاه آث میلان گفت:((امروز واقعا برای رونمایی از لباس سوم تیم هیجان‌زده‌ایم. با تشکر از کار فوق‌العاده‌ی شریکمان پوما، که میراثمان را با روح نوآورمان تلفیق کرد. باور داریم که توانستیم محصول منحصربفردی را با تفسیر مجدد برخی از نماد های شهر به سبکی مدرن، خلق کنیم که می‌تواند در داخل و خارج از زمین فوتبال پوشیده شود.)) پیراهن سوم آث میلان 2023 مارکو مولر، رئیس ارشد بخش مدیریت خط تولید پوشاک ورزش‌های تیمی، گفت:((میلان شهری بی‌نهایت با افتخار، سرشار از فرهنگ و سبک است. می‌خواستیم با استفاده از رنگ جدید ترویج یافته که سبک تفکر رو‌به‌جلو ی میلان را همراهی کند، کاری کاملا متفاوت و خاص با لباس سوم انجام دهیم. جنبه‌ی کلیدی دیگر، تلفیق پرچم میلان که در وسط لباس قرار گرفته است، با یک طرح گرافیکی تونال است تا اشتیاق و غرور میلانی‌ها را ارج نهد.))

پیراهن سوم آث میلان 2023

اینتر میلان درست به موقع برای رختکن فصل جدید، از پیراهن دوم جدید خود برای سال 2023-2022 از شرکت نایک رونمایی کرده است، و حضور بین المللی آبی مشکی ها با طراحی خاصی که جهان را به تصویر می کشد، جشن خواهد گرفت. قرار است در بازی افتتحایه اینتر در قهرمانی سری آ این شنبه در مقابل لچه و همچنین در تور زنان اینتر آمریکا، که از 7 تا 14 آگوست برگزار می شود، از این پیراهن دوم از شرکت نایک رونمایی شود، که کاملا یک اثر تجملی و چشمگیر است. پیراهن دوم تیم فوتبال اینتر میلان 2023 با این ایده که طرح این پیراهن دربر گیرنده حضور بین المللی است که همیشه DNA باشگاه را از بقیه متمایز می سازد، یک زمینه سفید رنگ همراه با یک نقشه جهانی به رنگ آبی روشن بر روی سطح این پیراهن قرار می گیرد. برای مطابقت با طرح رنگی پیراهن، نشان رنگی باشگاه بر بالای شهر میلان بر روی نقشه ( و کل ایتالیا ) به عنوان یک لایه اضافی زیبا قرار گرفته است، و به پیوند بین اینتر و شهر اشاره می نماید. پیراهن دوم تیم فوتبال اینتر میلان 2023 همانطور که چنین موردی برای لباس اول نیز صدق میکند، این کیت جدید نیز بخشی از نوآوری حرکت به سمت صفر نایک است، که از استفاده از مواد پایدار با انتشار پایین کربن حمایت میکند. حداقل 95% این لباس جدید از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است. خرید کیت باشگاهی فصل 2023 این کیت تحول آفرین عملکرد بالا و فلسفه تولیدی که کاهش اثرات منفی زیست محیطی در مرکز ضرورت تولید قرار دارد، را در خود جمع می کند.

نایک رسما پیراهن دوم تیم فوتبال اینتر میلان را در فصل 2023 معرفی کرد
محصولات پیشنهادی
آخرین اخبار
فروشگاه اینترنتی جمبو اسپرت
Logo
فهرست
نوبرانه
کفش و کتونی
مردانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
زنانه
کفش و کتونی
برندهای برتر
© 2024 JEMBOSPORT
سبد خرید